SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf II - premiera
Autor Wiadomość
Robsonik20

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 319
Wysłany: 2017-10-10, 22:31   

Info od Nissana:
Niestety jeszcze nie mamy informacji. Oficjalne terminy rozpoczęcia sprzedaży w Polsce będą komunikowane w terminie późniejszym. Pozdrawiam ^Maciej


Strona Nissana
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 557
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-11, 03:51   

krawcu napisał/a:
Najgorsze że we wszystkich krają cena nowego jest delikatnie niższa niż starego a w Polsce o blisko 20tyś większa.

A to nie jest tak, że w innych krajach cena starego to najczęściej cena dla acenty, a u nas standard to była visia?
 
     
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2017-10-11, 07:58   

U nas od kilku lat dostępne są wszystkie 3 wersje wyposażenia. Nie wiem która to standard.
Tak czy inaczej Acenta 30kWh u nas kosztuje 149 900zł.
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-06, 20:10   

A więc byłem w Nissanie we Wrocławiu w celu rozeznania sytuacji pt. Leaf 2.Zero 2018.

Jak to u nas często bywa , jest dostępny w przedsprzedaży ,ale nie da się zamówić (w systemie).

Z broszury wynika że jest z tapicerką materiałową (słabo :-| ) ale mieli to sprawdzić , po dwóch dniach jeszcze nie wiedzą.

A teraz najlepsze , z tego co widzę to w Holandii Leaf jest tańszy w przeliczeniu o 13000 zł .( i chyba na skórach)
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-12, 20:50   

Dzisiaj miałem okazję posiedzieć za kierownicą(tylko posiedzieć) w 2.Zero. Niestety auto jakie zostało ściągnięte do polski jako pokazowe ma kierownice po prawej stronie, a obsługa multimediów itp tylko dla znających język japoński.

Było mi strasznie ciasno za kierownicą , ale mogą to być subiektywne odczucia z powodu kierownicy po niewłaściwej. Auto do obejrzenia będzie przez chyba 3 dni w galerii Wroclavia. Później jedzie dalej ,pewnie do innego miasta. Brak możliwości przejechania się.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1872
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-12, 22:08   

kalex napisał/a:
Niestety auto jakie zostało ściągnięte do polski jako pokazowe ma kierownice po prawej stronie, a obsługa multimediów itp tylko dla znających język japoński.
Czegoś tu nie rozumiem: czy ta impreza miała promować ten samochód czy przeciwnie - odstraszać przed zakupem? :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 31
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 412
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2017-12-13, 09:06   

U mnie w poblizu mozna juz zamawiac a do jazd probnych beda mieli 2 tydzien stycznia
40kWh 378km 110kW/150PS z walboxem za 33.700€
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-13, 09:51   

mann25 napisał/a:
378km
;)
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 761
Wysłany: 2017-12-13, 13:11   

378km? Chyba popychajac:) albo na lawecie;)
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 557
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-13, 13:29   

No - to jakiś mocno ponury żart. Pierwsza generacja ma 24kWh i przejeżdża w normalnych warunkach jakieś 140km. Chyba, że oszczędzamy energię, to może ze 160km. Czyli przy 40kWh można liczyć na jakieś 240-260km normalnej jazdy. Nawet jadąc jak zawalidroga ciężko będzie wyskoczyć powyżej 300km...
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-13, 15:06   

Do 250 km realny zasięg. Gość w Nissanie mówił ze ten miał baterię na 80% i prognozę coś ponad 200km.
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 761
Wysłany: 2017-12-13, 15:15   

Wlasnie na fb mi sie reklama nissana pokazala, i zuzycie 17kWh/100km. Wiec jak by nie liczyc, to maksymalnie 240km wychodzi, a wiadomo, ze z akumulatora 40kWh nie da sie technicznie wyciagnac 40kWh... Wiec po co takie brednie?

Inna rzecz, ze nawet 240km to fajny juz zasieg (mam nadzieje, ze liczony z ogrzewaniem:)
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 557
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-13, 15:24   

W starym leafie latem wyskakuje zużycie poziżej 14kWh, zimą maks 18kWh. Więc te 17kWh jest chyba w dość pesymistycznym przypadku. Swoją drogą - Ioniq przy baterii 28kWh reklamuje się z zasięgiem 250km ;)
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 31
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 412
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2017-12-13, 19:16   

https://www.nissan.de/fah...=psmVad8lqQc_dm|U
No tak sie reklamuje nissan w niemczech, 378km NEFZ
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-13, 19:48   

U nas też na stronie tak dane podają. Ludki u dealera też tak myślą :-D
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1872
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-13, 23:15   

wodnik7 napisał/a:
378km? Chyba popychajac:) albo na lawecie;)
Ampera 10,3kWh w spokojnej trasie latem osiąga ponad 90km, ile by to wyszło po pomnożeniu przez 4? Ewentualnie przez 3,5?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 38
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 917
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-12-14, 14:38   

PatrykS napisał/a:
wodnik7 napisał/a:
378km? Chyba popychajac:) albo na lawecie;)
Ampera 10,3kWh w spokojnej trasie latem osiąga ponad 90km, ile by to wyszło po pomnożeniu przez 4? Ewentualnie przez 3,5?

Masa auta wzrosłaby wyraźnie więc należałoby skorygować wyliczenia. Poza tym Ampera średnio zużywa mi około 14-14,5 (choć kilka razy głaskałem pedał gazu na tyle delikatnie że udało się zejść poniżej 10kWh/100km). Ampera to jedno z oszczędniejszych aut (choć nie liga Ioniqa) czego o Leafie powiedzieć nie można. Myślę, że realny zasięg Leafa 1½ będzie podobny do zasięgu Ioniqa czyli 200-220 km normalnie i 270 przy ekstremalnie oszczędnej jeździe. Zużycie będzie na pewno wyższe bo auto cięższe i mocniejsze a technika jednak niestety ta sama...
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-25, 22:16   

A tutaj coś na temat baterii w Leaf II

Bateria LeafII
 
     
KilleR.racer 

Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 205
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2017-12-27, 15:15   

Co do LEAF 24kwh to jak się ma baterię dobrą tzn SoH powyżej 95% to realne jest 200km latem ale jazda 85km'h nie wiecej na liczniku w LEAF czyli jakieś 79km'h według GPS. Bez problemu takie wyniki robię rekord 212,7km mam foto ale do zółwika i zatrzymania auta. Raczej nikt tak nie jeździ bo wszyscy juz jak mają kontrolę LBW to już sraczka. Przy 30kwh robię 50km wiecej. Dacie mi 40kwh to zrobię 300km z palcem w nosie i to jadąc na trasie przepisową prędkością. Jak ktoś oczekuje że bezie jeździł jak spaliną czyli notorycznie przekraczał dozwoloną prędkość to nie ma szans na takie wyniki. Czasami jak jadę to żałuję że nie mam kamerki 360 na dachu. Jak bym wam dał do linka co ludzie potrafią wyprawiać jadąc przepisowo za mną. To by się wam włos na głowie zjerzył. Niestety u nas na 90 km'h takie 110 - 120 to jest norma. Jak ktoś jedzie 90 albo poniżej np 85 jak ja jeźdzę to już "o Jezu ".
Także jak każdy bedzie jeździł jak ludzie np w norwegii gdzie 80km'h jest normą to zasięgi się poprawią . No i korzystanie z regenu i umiejętność przewidywania sytuacji na drodze. Bardzo ważne.
W VOLT zuzycie na poziomie 10kw/100km spokojnie do osiągnięcia dla mnie ale tak samo 80-90km'h i zero hamowania tylko regen. No i mowa o trasie a nie o ruchu miejskim gdzie nie można ruszać jak ślimak z pod świateł.
Nawet jadąc LEAF 24kwh autostradą A2 106km/h z GPS gdzieś 95-98 spokojnie robiłem 170km , no i ważne bez klimy i bez ogrzewania. Zimą z ogrzewaniem ruch podmiejski 140-150km
 
 
     
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 239
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-12-27, 23:09   

Killer- w pełni popieram, wiele zależy od własnych umiejętności i w kwestii zasięgu można wiele zdziałać. Co do prędkości poruszania to przeżywałem dokładnie takie same sytuacje gdzie jadąc 85- 90km/h zostaje notorycznie linczowany klaksonem. Lekarstwa na tych matołów brak i aby im ulżyć przykleiłem z tyłu zielony listek (działa). Na szczęście w mieście rekompensuje sobie z nawiązką (przepisowo).
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-28, 13:52   

Miało być tak pięknie - a wyszło jak zwykle. Na stronie nissana jest już pełny cennik. Oczywiście wersja w przedsprzedaży (tak jak myślałem) full bieda. Bez świateł ledowych i skóry.

Wersja Tekna z przypisem 1). czyli czas oczekiwania sto lat.

Realnie jak ktoś by sobie chciał kupić (tak jak ja) dobrze doposażonego to realnie pewnie w przyszłym roku do odbioru.

Gwarancja na elektrykę 5 lat(100 000 km) - SŁABO

Gwarancja na 9 kresek pojemności 8 lat.
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 557
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-02-09, 08:15   

Bjorn testuje nowego leafa: https://testhub.pl/nowy-nissan-leaf-tym-zasiegiem/
 
     
KilleR.racer 

Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 205
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-02-11, 21:35   

Żeby nie było tak cukierkowo jak mówi Bjorn polecam obejrzeć filmik
LINK
zgadzam się w pełni z tym co mówi. Powiem więcej on patrzy bardziej wizualnie a ja mogę powiedzieć z tego co zauważyłem technicznie zmiany są kosmetyczne jeśli chodzi o elektronikę dodany jest aktywny tempomat zmieniona jest charakterystyka pedału przyspieszenia czyli to e-pedał , silnik ma ten sam symbol został tylko podkręcona na falowniku. dodatkowo Nissan sobie fajnie wymyślił bo sprytnie przeszedł na typ 2. niepotrzebniebo i tak ładowanie jest z 1 fazy jak było przy złączu i J1772. wiadomo było że dużo ludzi tych którzy mają obecnie LEAF'y zwłaszcza 24 kWh przesiądą się na nowego LEAF. I wtedy pieniążki popłyną strumieniem bo wszystko trzeba zmieniać. bo oczywiście nikt nie podpowie że wystarczy zmienić same kable zarobią krocie na dodatkach.
Jedyny plus to pro Pilot. ale uważam że nie jest to warte dopłaty tylu złotówek. wręcz uważam że warto teraz kupować 30kWh bo będą dobre ceny.
 
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 557
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-02-12, 07:01   

Ale on przecież nie jest jakoś wiele droższy niż poprzednia generacja (gdy nie była jeszcze na wyprzedażach z powodu pojawienia się nowego modelu). No i jednak bateria 40kWh to nie 30kWh.
 
     
KilleR.racer 

Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 205
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-02-12, 07:40   

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz za 103tyś nowy. Ale ja uważam że nowe nie są warte tej ceny. Już teraz jest jeden na ototmoto za 80tyś. Za 60 tyś można mieć 24kWh z 2014-2015 roku. Jak ktoś sam poogarnia sprawy kupi jeszcze taniej jesteś tego przykładem. Skoro nie widzisz różnicy to po co kupiłeś sam w USA? Nowe EV są przewartosciowane. Ale robi to rynek, nie zdąży coś wejść nowego to już zapisy kolejki. Jak na nowego iPhone. Komedia. Temu nie obniżają cen bo i tak jest zbyt. Ale rynek używanych weryfikuje się od razu.
  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12