SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sprzedam] Peugeot 106 3D/4os/1996
Autor Wiadomość
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-10-08, 22:02   [Sprzedam] Peugeot 106 3D/4os/1996

Witam.
Mam do sprzedania Peugeot 106, kolor czarny, trzy drzwi, 4os.
Przebieg licznikowy 80tyś km.
Auto trochę sfatygowane ale śmiga jeszcze.
Jak na pierwszego elektryka i do testów w sam raz.
Zrobiłem w ostatnim czasie nim półtora tysiąca km.
Na pulpicie nie było błędu izolacji przed wyjęciem sagema.
Technicznie poza stukaniem przegubu lewego na zakrętach to reszta ujdzie jeszcze.
Szczotki powinny jeszcze posłużyć.
Wiek 21lat, stara buda.
Zarejestrowane opłacone, do kwietnia bodajże przegląd i OC, muszę sprawdzić.
Zdjęcia na mail.
Do zobaczenia w Warszawie, Mokotów.
Minusy..
Brak sagembox, jak ktoś ma to wsadzimy i można wracać na kołach do 80km delikatnie (na moich bateriach)
Brak baterii
Brak pompy vacum, chyba..
Brak anteny

Ja nie mam Sagema, w swoim także mi coś padło, gdyby ktoś był zainteresowany z okolicy. Do przedwczoraj jeździł.
Transport na sznurku więc :)

Cena dwa tysiące złotych.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2017-10-09, 07:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Lolek electric 
Motoparalotniarz

Wiek: 63
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-09, 06:36   

Ja mam sagema, jakby co to muszę go z Łodzi przytargać.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-10-09, 07:20   sagem

Podczas zabaw z ograniczeniem mocy-chciałem od zewnątrz pod pedał gazu dać rezystor coś się wykrzaczyło.
Uważam,że programowo bo to kanał zadawania 0-5V, dołożyłem potencjometr w gałęzi 5v 10k.
Niby wszystko było ok.
Po naładowaniu jednak próg się zmienił a nie powinien..
Pokręciłem więc trochę by tylko ekonomizer na zielone pole szedł.
Ale okazało się,że samochód sam jedzie pomimo odpuszczonego gazu.
Po wyłączeniu stacyjki już nie klika stycznikiem, nie jedzie.

Uważam,że wpięcie kompa , albo wsadzenie mego sterownika w inny sagem celem skasowania trwałego błędu załatwi sprawę.
Highend ogłosił kilka aut, nie sadze by z Sagemami, jeśli tak to kupiłbym od niego,
Twoim też byłbym zainteresowany bo mam auto z padniętym jeszcze jedno (Nie jedzie, DC/DC działa tylko, co więcej, nie wiem)
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1031
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-09, 09:43   

Wróciłeś do oryginalnego rozwiązania? W kontrolerach jest zabezpieczenie, które mierzy prąd potencjometru i napięcie z niego. Jak coś jest nie tak to nie wstanie, to takie zabezpieczenie.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-10-09, 12:21   

Powrót do pierwowzoru nic nie daje,
Nie klika stycznikiem.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1031
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-09, 17:49   

Jak wcześniej pisałeś auto jechało przy puszczonym "gazie", co świadczy że kontroler wykrywa jakieś sterowanie i nie załączy stycznika (jak masz sprawne auto, to naciśnij pedał gazu i włącz zapłon, też nie włączy stycznika, tylko jak nie masz nic przed sobą-gdybym się mylił ;) ).
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-10-09, 17:56   

Auto ma zabezpieczenia tego typu, że:
gdy masz napięcie powyżej 1,6V to wykrywa,że wciśniety gaz i nie klika.
poza zakresem 1,66-4,2v zapewne wykrywa anomalie.
Po telekodowaniu sterownika wszystko wróciło do normy.
Przynajmniej prąd ładowania sobie zwiększyłem z 10A na 14A z sieci, pomaga gdy jest się w trasie, gdy się nie pali, lepiej mniejszy, można wtedy w domu inne odbiorniki załączyć.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 288
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-09, 19:34   

Czyli ten Sagembox jednak działa?
Sfatygowane czyli co? buda pognita, powgniatana?
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-10-09, 20:20   

Sagemboxa brak.
Buda jeszcze posłuży, cudo to to nie jest.
Wgnieciony lewy błotnik, ktoś puknął pod sklepem i zwiał, tak samo z prawym tylnym rogiem zderzaka.
Trzeba zobaczyć organoleptycznie.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
PrzemekPrzemek
zielony

Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-11-05, 15:06   Re: [Sprzedam] Peugeot 106 3D/4os/1996

Jako że to mój pierwszy post to witam wszystkich serdecznie,
do rzeczy
czy ogłoszenie jest nadal aktualne? jeśli tak to mam kilka pytań
jako ze jestem całkowitym świeżakiem w sprawie samochodu elektrycznego
co prawda na konwersji elektryki znam się ale na ten moment jedynie na e-rowerach których kilka popełniłem
Pri-serwis czy możesz napisać ile kosztuje ten sagembox?
i ogólnie w jakiej kwocie zamkną się dodatkowe koszta by ten Peugeot mógł sie samodzielnie poruszać oczywiście nie chodzi mi o baterie tylko o wszystko czego potrzebuje by jeździć, jesli chodzi o baterię to napisz jakie napięcie będzie najlepsze i ile amper ciągnie w piku, baterię wykonam sam z 18650
piszesz jeszcze że
Pir-serwis napisał/a:
...
Brak pompy vacum, chyba..
Brak anteny

do czego ta pompa?
no i antena to przypuszczam ze do radia tak że niekonieczna by sie tym cudem poruszać
proszę o odpowiedz tu albo na PW
dzięki
 
     
Slawek 

Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 36
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-11-05, 16:45   

Pompa do wspomagania hamowania
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-11-06, 08:31   

Antenę zabrałem do swego saxo.
Sagem zaleźy, można kupić za tysiąc jak i za trzy.
Ja mam ale z usterką, może kiedyś dojdę co w nim/nich nie gra, mam cztery chyba.
Jeździłem nim dwa czy trzy miesiące, zrobiłem dwa tysiące km.
Wyjałem sagem i odtąd stoi.
Pompę też zabrałem do swego, bo myślałem,że mam dziurawą membrane, ale okazało się, że uszkodzona guma na dolocie do serwo.
Trzeba dociążyć dobrze przód bo źle się jeździ, źle pracuja przeguby.
Wsadziłem 70kg balastu ale to mało.
Chciałem sprzedać po cenie silnika.
Generalnie jestem już nastawiony na jego wyjęcie, oraz kilku poźytecznych rzeczy i oddam na złom.
Jazda o wiele lepsza jak BXem po konwersji bo nie trzeba było wajchować, odzysk na którym mi zaleźało, ogrzewanie.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-11-06, 08:40   

Napiecie im wyższe, tym lepsze, większa moc.
Prąd pibierany 230A.
Ja jeździłem na 30s Lijon plus 8s Life.
Minus musisz pilnować napiecia podczas ładowania(rozładowania, jak masz nieduzy pakiet to widzisz po wskaźniku energy) gdyby było 40-45s zapewne ładowarka się sama wyłączy.
Najlepiej 42s, kiedyś przetestuje zachowanie ładowarki.
No i nie wolno Ci ładować do 4.2v.
Wyjedziesz, zaraz hamowanie 150A i masz przekroczone od eazu napiecie.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
PrzemekPrzemek
zielony

Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-11-06, 17:15   

czy możesz podlinkować jakiegoś sagem-a który będzie pasował do tego samochodu? jeśli nadal chcesz go odsprzedać.
szukałem co nieco na jego temat ale nic konkretnego google nie wyświetla.
Mam baterie do roweru 23s 14p na VTC5 co daje 93V i ~280A 36ah , czy taka bateria nada sie do testów jeśli tak to przy spokojnej jeździe ile da sie przejechać i z jaką prędkością
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1331
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-11-06, 17:34   

Jeśli chcesz sie pobawić z próba dostosowania ( przeróbek) - to kolega highend chyba ma sagembox od Berlingo ( silniki też) . Zapytaj się go po ile.
Jeśli chcesz szukać sagembox-a to musisz szukać na specjalistycznych forach. Może nawet u nas znajdziesz jak dasz ogłoszenie.
A co do Twojego akumulatora to jego napięcie nie wystarczy do wysterowania Sagemboxa od Saxo/P106.
Napięcie odcięcia w nich to z zasady 100 V .
Ale gdybyś miał akumulator o podobnej pojemności o napięciu nominalnym około 120V to maiłabyś szansę przejechać około 20 km.
Poczytaj posty kolegi Carcik o dorabianiu akumulatora do Peugeocika.
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1089
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-11-06, 21:39   

Dzwoń to Ci wszystko podpowiem.
Sagem tez mogę sprawny załatwić.
Wszystko kwestia ceny,
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13