SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
sklep z ładowarkami okolice Lublina
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2554
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-25, 20:48   

Karwoś napisał/a:
Czy ten adapter = https://ev-chargers.pasaz24.pl/product/Adapter-Typ-2-meski-do-Typ1-zenski-3582689?Keyword=adapter&

Będzie odpowiedni do ładowania fiata 500e (J1772) z łdowarek GreenWay??
Będzie. Ale jeśli masz własny kabel Type 2 -> Type 1 do ładowania ze stacji z gniazdami Type 2 to możesz go sam uczynić takim adapterem - jeśli umiesz trochę majsterkować.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2002
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-11-25, 21:03   

Proszę nie namawiajcie nikogo do tych przeróbek.
Jak chcecie zrobię wam przejściówki
Przypominam obrazkowo
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
Karwoś 

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 211
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2017-11-25, 21:14   

Ja posiadam taką:

https://www.ebay.com/itm/...4pYhUzv&vxp=mtr

Ale jeżeli w GreenWay kabel zakończony jest końcówką Type2 to potrzebowałbym przejściówkę do Type 1

Sam raczej nie przerabiałbym nic - jakbym coś spalił żona by mnie z....... . O czym pewnie byłoby telewizji :D
_________________
500e
 
 
Slawek 

Wiek: 43
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 166
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-11-25, 21:29   

Poczytaj:
http://forum.samochodyele...=c-zero&start=0


Karwoś napisał/a:
Czy ten adapter = https://ev-chargers.pasaz24.pl/product/Adapter-Typ-2-meski-do-Typ1-zenski-3582689?Keyword=adapter&

Będzie odpowiedni do ładowania fiata 500e (J1772) z łdowarek GreenWay?? Standardowo montują
CHAdeMO, CCS i Mennekes (Typ 2)
 
 
suma 

Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-11-26, 09:08   

Oczywiście ta przejściówka jest odpowiednia do każdego samochodu z gniazdem Type1. w tym adapterze zastosowana jest wtyczka męska Typu 2 o obciążalności 32A i jest krótrza od wtyczki stosowanej w kablach do ładowania. Jest to najlepsze rozwiązanie do ładowania samochodu typu1 z kabla typu2.

Ja także odradzam przerabianie długich wtyczek typu 2 ponieważ taka wryczka nie ma poprawnego styku i mocowania z wtyczką żeńską stosowaną w ładowarkach. Jest 2 razy dłuższa i nie jest wstanie utrzymać fizycznie połączenia. Jest dostosowana do gniazda typu2 .

w związku ze sprzedażą adaptera w tym tygodniu. kolejne egzemplarze będą dostępne od wtorku lub środy.
Będzie też adapter CHAdeMO dla tesli wersja europejska .
 
 
Slawek 

Wiek: 43
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 166
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-12-02, 13:18   

W jakiej cenie można kupić sam kabel z wtyczką CHAdeMO do tej stacji?

suma napisał/a:
oczywiscie ładowarka dc firmy setec power bedzie kosztowała
34000 brutto. jest to dwusystemowa wersja z kablem css combo 2 i chademo. ładuje prądem 750v lub 450v 40amper maksymalna moc to 20kW . wersja posiada 2 kable do ładowania lecz można ładowac jeden samochód.
 
 
suma 

Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-12-02, 18:53   

Slawek napisał/a:
W jakiej cenie można kupić sam kabel z wtyczką CHAdeMO do tej stacji?

suma napisał/a:
oczywiscie ładowarka dc firmy setec power bedzie kosztowała
34000 brutto. jest to dwusystemowa wersja z kablem css combo 2 i chademo. ładuje prądem 750v lub 450v 40amper maksymalna moc to 20kW . wersja posiada 2 kable do ładowania lecz można ładowac jeden samochód.


CCS combo i CHAdeMO mają inne protokoły komunikacji. i ładowarka jest kompatybilna z danym systemem nie można zmienić kabla ccs na chademo i odwrotnie . chyba że wersja ładowarki jest dwusystemowa i wtedy ma obydwa kable..
Jeżeli ktoś potrzebuje kabel jako część zamienną to oczywiście mogę go sprowadzić od producenta.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2554
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-03, 10:44   

suma napisał/a:
Jeżeli ktoś potrzebuje kabel jako część zamienną to oczywiście mogę go sprowadzić od producenta.
Zainteresowanie w dużym stopniu zależy od ceny - dołączam więc do pytania Sławka. Mi się udało kupić zezłomowany komplet wtyczka/gniazdo CHAdeMO za 800zł, w zestawie była jeszcze szafa z paroma przyciskami i stycznikami :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Slawek 

Wiek: 43
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 166
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-12-03, 11:50   

Tak jest,
O tą wtyczkę chodzi
http://www.setec-power.com/china/chademo-ev-plug
 
 
suma 

Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-12-18, 15:30   nowe produkty

tak ten adapter służy do podłączenia samochody z gniazdem typu 1 do ładowarki z kablem typu 2.

od dzisiaj nowe produkty w sklepie. ładowarki firmy ZENCAR.
16 A i 32 A jednofazowe.
produkty 16 A mają czujnik temperatury we wtyku do gniazdka i kontrolują temperaturę zmniejszając natężenie.
natomiast produkty 32 A maja wymienne końcówki do róznych gniazd. w standardzie końcówka do gniazdka 16A i do 3 fazowego gniazda 32A.( czerona duża)
jako akcesoria końcówka do 3 fazowego gniazda 16A - czerwona mała i jedno fazowego 32A Niebieska[/list]
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 914
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-18, 22:39   

A masz może torby na kabel? Coś w tym stylu: https://m.alibaba.com/product/60275051757/EV-Cable-Carrier-Case.html
 
 
suma 

Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-12-19, 13:48   

vwir napisał/a:
A masz może torby na kabel? Coś w tym stylu: https://m.alibaba.com/product/60275051757/EV-Cable-Carrier-Case.html


Nie ma i w najbliższym czasie nie będzie.
Z praktycznego punktu widzenia torby się nie sprawdzają - za dużo zachodu z chowaniem i wyjmowaniem kabla. w większości ev i phev są schowki przewidziane na takie akcesoria.
Nie zamawiałem tego typu produktu z własnego doświadczenia ale jeżeli będą pojawiać się pytania to z czasem i produkt powstanie.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 914
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-19, 15:01   

W przypadku leafa oryginalna torba mieści na styk kabel 5m 32A type2->type1, ale trzeba go dość mocno pozwijać no i raczej wywalić z torby EVSE. Dlatego pytam o dodatkową torbę, bo na razie kabel jeździ w koszyku na zakupy ;)
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 48
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2017-12-27, 23:36   

jas_pik napisał/a:
Ja powinienem mieć w grudniu kilka polarów w miarę tanio :)
Ale prawdopodobnie tylko w wersji 16A ( jedno fazowe z wtykiem type1 oraz 3 fazowe z wtykiem type2 )
Ceny w okolicach 1000-1300 zł
Obrazek


Czy ma możliwość regulacji 6,10,12,16 A typ1 jak tak to jestem zainteresowany.
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2554
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-28, 12:23   

tomekmisio napisał/a:
jas_pik napisał/a:
Ja powinienem mieć w grudniu kilka polarów w miarę tanio :)
Ale prawdopodobnie tylko w wersji 16A ( jedno fazowe z wtykiem type1 oraz 3 fazowe z wtykiem type2 )
Ceny w okolicach 1000-1300 zł
Obrazek


Czy ma możliwość regulacji 6,10,12,16 A typ1 jak tak to jestem zainteresowany.
Te nie są niestety regulowane.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 48
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-01-04, 09:06   

jas_pik napisał/a:
Proszę nie namawiajcie nikogo do tych przeróbek.
Jak chcecie zrobię wam przejściówki
Przypominam obrazkowo
Obrazek


A ile by miała kosztować taka przejściówka. Bo wczoraj pierwszy raz byłem swoim cudem na ładowarce Greenway a tu zonk chademo zajęte oczywiście przez tesle kabel typ 2 wolny a ja w aucie mam typ1 więc tak przejściówka była by super :)
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2002
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-01-04, 10:19   

Na razie cena jest wysoka ze względu na problem z dostawcami

650 zł
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 914
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-01-04, 10:56   

Tak się zastanawiam, jak to jest z tymi gniazdami type2. W tym kablu gniazdo wygląda zupełnie inaczej, niż na Twojej fotce: https://ev-chargers.pasaz24.pl/product/Adapter-Typ-2-meski-do-Typ1-zenski-3582689

No i teraz nie wiem, czy one występują też w takiej postaci, czy to jakaś inwencja twórcza i przeróbka zwykłej wtyczki type2 (przedłużenie pinu)?
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2002
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-01-04, 11:06   

To co ja jas_pik sprzedaję (przepraszam za wtrącenie w nie mój temat) idealnie się nadaje do korzystania ze stacji Greenway oraz innych które posiadają wyjście w formie kabla a nie gniazda.
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 914
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-01-04, 11:17   

Jasne, na Twojej fotce na pewno jest gniazdo. Chodzi mi o to, czy to z mojego linka to też jest gniazdo, które pasuje do ładowarek, czy może jakiś wynalazek. To pytanie raczej do autora wątku, a nie do Ciebie.
 
 
suma 

Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-01-04, 20:54   

witam
opiszę adapter typ2 na typ1 .
posiada dwie wtyczki i jest krótki jak na zdięciu.
o końcówce typ1 nie będę się rozpisywał po prostu pasuje do samochodu z gnazdem typu1 i umożliwia ładowanie z maksymalną dostępną mocą dla tego rodzaju gniazda czyli 1 faza 32A ci daje
230V x 32A czyli ok 7kw na godzinę.

ważniejsza cześć to wtyk typu2.
jest to 32A wtyk o skróconej części plastikowej . długość 34 mm od rantu stosowana jest głównie w kablach 16A .
nie posiada otworów w plastiku do zamków stosowanych w ładowarkach czyli nie da się go zatrzasnąć w słupku z gniazdem.
oczywiście jest to męski typ2 i nadaje sie do połączenia z ładowarką z kablem tupu2 czyli żeńskim.
krótrza część plastiku umożliwia poprawny styk głównych pinów oraz zetknięcie pinów do komunikacji
piny we wtyczkach 44mm z zatrzaskami są tej samej długości co we wtyczce krótkiej 34mm
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2554
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-01-04, 22:09   

suma napisał/a:
umożliwia ładowanie z maksymalną dostępną mocą dla tego rodzaju gniazda czyli 1 faza 32A ci daje
Maksimum wg standardu to 80A - ale w zasadzie tylko w Stanach można spotkać takie ładowarki i samochody wciągające tyle prądu (np. Tesla).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 48
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-01-05, 01:31   

Czyli co lepiej kupić to co oferuje gospodarz tematu czy typowy kabel z wtyczką i gniazdem to co oferuje jas_pik ma ktoś takie przejściówki i jakieś z nimi doświadczenie czy obie są bezpieczne i niezawodne???
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2554
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-01-05, 04:02   

tomekmisio napisał/a:
Czyli co lepiej kupić to co oferuje gospodarz tematu czy typowy kabel z wtyczką i gniazdem to co oferuje jas_pik ma ktoś takie przejściówki i jakieś z nimi doświadczenie czy obie są bezpieczne i niezawodne???
Nie mam żadnej z nich, ale wg mnie będą bezpieczne, niezawodne (z dokładnością do ulewnego deszczu jak nie osłonimy połączenia) i trwałe. Powinny to być jednak wersje 32A - bo z 16A może być nieciekawie z Leafem 6kW na stacji 7/22kW.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 48
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-02-12, 23:54   

Witam
Czy ten adapter nada się do ładowania Nissana e-nv 200 na GreenWay z kabla typ 2 czy trzeba tez piny przedłużać.

https://pl.aliexpress.com/item/SAE-J1772-Electric-car-charger-Type-2-to-Type-1-EV-Electric-Vehicle-Charging-Adapte-Cable/32825114125.html?spm=a2g17.10010108.1000013.3.61d13daeq9tRee&traffic_analysisId=recommend_2088_2_90158_iswistore&scm=1007.13339.90158.0&pvid=cde2d6a0-02c2-43d4-9719-1309cac3ea65&tpp=1
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11