Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Programowanie i naprawa Tesla usunięte z gwarancji.
Autor Wiadomość
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-11-26, 11:56   Programowanie i naprawa Tesla usunięte z gwarancji.

Cześć,
Ten temat jest szczególnie istotny dla osób, które kupiły uszkodzoną Teslę z aukcji, zdjęto z oficjalnej usługi, a także osób, które nie mają możliwości wysłania Tesli do serwisu.

Nasza firma zajmuje się programowaniem i naprawą pojazdów elektrycznych Tesla, a także sprzedażą nowych oryginalnych części zamiennych Tesla Model S / X / 3 z dostawą na całym świecie. Wiele usług programistycznych może być wykonywanych zdalnie, bez konieczności dzwonienia do specjalisty. Odwiedź specjalistów na całym świecie.

Możemy pracować zdalnie
 
 
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-11-26, 12:00   Services:

Access to any firmware (5/6/7/8/ or higher)
Disabling the Valet mode
Firmware update
Setting up GPS navigation (routes, shows traffic jams)
Software binding of any spare parts
Add new key (there will be a full key, not a clone)
Complete computer diagnostics with ToolBox service tool
Enabling service modes on the car display: Diagnostic Mode / Factory Mode (show hidden errors, advanced functionality)
Fix of errors after repair (replacement of contactors / etc)
Increase battery capacity (S 40 → 60/114 km | S 60 → 75/62 km | S 70 → 75/30 km | X 60 → 75/59 km)
Autopilot activation
Activating Ludicrous Mode
Activation of high-speed chargers Supercharger and CHAdeMO (240km / h), is especially important for cars imported from the USA, charged from one phase
SIM card replacement for the Internet
Launch cars brought from auctions
Fix of displays (if they do not turn on)
Replacement of contactors
Reset / cleaning the crash of the airbag module after an accident (PSRCM Airbag module reset crash errors)
Removing air from the cooling system
Calibration of any one system (air suspension / steering / etc)
Calibrating the autopilot's radar
Definition of faulty parktronics
Change information on displays: model / color / disks
_________________
teslaserviz.com / Programming and repair of Tesla electric vehicles. Sale of new original spare parts with worldwide delivery. 

Remote programming.
 Visit specialist around the world.
 
 
Robsonik20

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 327
Wysłany: 2017-11-26, 23:27   

Ile kosztuje aktywacja SC z USA?
 
 
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-11-27, 09:33   

Robsonik20 napisał/a:
Ile kosztuje aktywacja SC z USA?


Co to znaczy aktywacja SC?
_________________
teslaserviz.com / Programming and repair of Tesla electric vehicles. Sale of new original spare parts with worldwide delivery. 

Remote programming.
 Visit specialist around the world.
 
 
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-11-27, 09:34   

Supercharger and CHAdeMO?
_________________
teslaserviz.com / Programming and repair of Tesla electric vehicles. Sale of new original spare parts with worldwide delivery. 

Remote programming.
 Visit specialist around the world.
 
 
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-11-27, 09:38   

CHAdeMO natychmiast po aktywacji zadziała, Supercharger nie, musisz zmienić szczegóły w Tesli (port, przewody, ładowarka, skrzynka przyłączeniowa).
_________________
teslaserviz.com / Programming and repair of Tesla electric vehicles. Sale of new original spare parts with worldwide delivery. 

Remote programming.
 Visit specialist around the world.
 
 
Carlos 
EV Owner


Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 107
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2017-11-27, 22:20   

Jaki jest szacunkowy koszt przeróbki takiej Tesli z USA na Europę?
Plus minus.
Chodzi głównie właśnie o przeróbkę całego systemu ładowania aby można korzystać z superchargerów w Europie, oprogramowania aby wszystkie funkcje łącznie z obsługą ze smartfona działały jak w Europejczyku.
Lampy można pominąć. To można już we własnym zakresie zrobić.
 
 
highend 


Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 3037
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-11-27, 23:10   

Carlos napisał/a:
Jaki jest szacunkowy koszt przeróbki takiej Tesli z USA na Europę?
Plus minus.
.


ja Ci powiem:

sprzedajesz Teslę USA jakiemuś "jeleniowi"
kupujesz wersję EUROPA

różnica w cenie to jest koszt przeróbki Tesli
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 254
Wysłany: 2017-11-28, 08:13   

Carlos napisał/a:
Jaki jest szacunkowy koszt przeróbki takiej Tesli z USA na Europę?
Plus minus.
Chodzi głównie właśnie o przeróbkę całego systemu ładowania aby można korzystać z superchargerów w Europie, oprogramowania aby wszystkie funkcje łącznie z obsługą ze smartfona działały jak w Europejczyku.
Lampy można pominąć. To można już we własnym zakresie zrobić.


Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości aby Tesla z USA ładowała się na Superchargerach w Europie, tego się jeszcze nikomu nie udało obejść zapewne dlatego, że to serwery Tesli decydują o tym czy dane auto podpięte w danej lokalizacji może się ładować czy tez nie. Jedynym rozwiązaniem jest obecnie przejściówka np. Chademo 50kW Próby przerabiania całego connectivity i stawiania całego systemu na własnych innych niż Tesla serwerach były zdaje się robione i ktoś nawet tutaj na forum wypowiadał się, że chyba to działa. Pomysł nie jest nowy bo wiele aut można podłączyć w ten sposób do sieci.
https://www.openvehicles.com/

Nie wiem czy opłaca się kupować Teslę z USA i przerabiać - to zbyt drogi samochód aby nie mieć gwarancji, serwisu itp... ale są oczywiście osoby, którym to nie przeszkadza i próbują oszczędzić w ten sposób. Moim zdaniem przy takiej skali kosztów te 20-30% więcej nie powinno stanowić problemu i opłaca się dołożyć do wersji EU. Jeśli kogoś stać na auto za ponad 250-300 tys. to kolejne 50-80 tys. nie powinno być problemem. Wszystko oczywiście zależy od tego czy daną osobę stać jest na taką zabawę czy tez nie. Moim zdaniem żadnego elektryka nie opłaca się kupować ze Stanów - zbyt dużo zabawy w przeróbki do tego później dużo ciężej takie auto sprzedać, problemy z serwisem, przeglądami, rejestracją, wszystko da się zrobić ale pytanie czy ktoś ma na to czas i czy to się mu opłaca.
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 705
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2017-11-28, 08:55   

Trzeba wziąć pod uwagę że osoby które stać na zakup Tesli EU nawet nie rozważają ściągania z USA.

O ściąganiu myślą tylko Ci których nie stać na te 20-30% więcej bo i tak wydaję więcej niż normalnie by zdołali...
 
 
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-11-28, 14:26   

Możemy przeprogramować Teslę po zmianie wszystkich szczegółów ładowania z wersji europejskiej, ale szczegóły są bardzo drogie, o to chodzi, o wiele łatwiej i taniej jest aktywować CHAdeMO (230km/h) i ładowanie, prędkość ładowania jest prawie jak Supercharger.

Używam google translate
_________________
teslaserviz.com / Programming and repair of Tesla electric vehicles. Sale of new original spare parts with worldwide delivery. 

Remote programming.
 Visit specialist around the world.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1549
Wysłany: 2017-11-28, 16:32   

No, z ta predkoscia to serviz lekko poplynal:) SC poczatkowo jednak zapewnia do 118kW.
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
Karwoś 

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 208
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2017-11-28, 16:43   

To i tak lepsze niż moje 6,6 :)
_________________
500e
 
 
ElektroWoz.pl

Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 18
Wysłany: 2017-11-28, 19:08   

rafmat napisał/a:


Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości aby Tesla z USA ładowała się na Superchargerach w Europie, tego się jeszcze nikomu nie udało obejść zapewne dlatego, że to serwery Tesli decydują o tym czy dane auto podpięte w danej lokalizacji może się ładować czy tez nie. (...)


Ja tutaj tak tylko dorzucę na marginesie: ta biała Tesla M3, którą sfotografowano w Niemczech, rzekomo była wyposażona w tę tajemniczą przejściówkę. :)

Ps. Właśnie zobaczyłem, że Forum oznacza Wasze Windows 10 ikonką Windows 3.11/95 :)
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1549
Wysłany: 2017-11-28, 22:16   

rafmat napisał/a:



Ja tutaj tak tylko dorzucę na marginesie: ta biała Tesla M3, którą sfotografowano w Niemczech, rzekomo była wyposażona w tę tajemniczą przejściówkę. :)



Tam miala byc cala "walizeczka" w bagazniku. A istnieja latwiejsze rozwiazania.. (na rajd wokol globu tesla byly wyprobowane...)
 
 
TeslaServiz

Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Wysłany: 2020-05-08, 13:53   

Аdapter dostępny Tesla Supercharger / CHAdeMO !!!
wiele zalet w porównaniu do adapterów innych producentów

http://teslaadapter.com/pl/
_________________
teslaserviz.com / Programming and repair of Tesla electric vehicles. Sale of new original spare parts with worldwide delivery. 

Remote programming.
 Visit specialist around the world.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1502
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-08, 14:35   

:?:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1549
Wysłany: 2020-05-08, 19:06   

Reklama.

Dla Tesli z USA jest inny port, uzywajac tego - oczywiscie nieoryginalnego - adaptera mozna ladowac tesle z USA na superchargerach w Europie uzywajac kabla type2.

....
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1502
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-08, 19:46   

To wiem .. Mnie to CHADEMO zastanowiło, bo akurat takowe mam w Leafie i nawet nie wiedzialem że tak powinno wyglądać w tym linku reklamowym . Czyli mam posute /oszukane :mrgreen: .
Musi janusz biznesu ???

tempFileForShare_20200508-194834_copy_800x600.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 70,4 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3494
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-05-10, 23:16   

Bronek napisał/a:
Mnie to CHADEMO zastanowiło, bo akurat takowe mam w Leafie i nawet nie wiedzialem że tak powinno wyglądać w tym linku reklamowym . Czyli mam posute /oszukane .
Musi janusz biznesu ???
Niekoniecznie - może do tego adaptera można użyć europejskiej wersji adaptera CHAdeMO -> Type 2 Tesli?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1549
Wysłany: 2020-05-10, 23:48   

Ten adapter to adapter miedzy wersja gniazda USA w Tesli a type2 tesli na superchargerach.
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1502
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-11, 06:22   

A ja sobie żartowałem.. Gdyż co innego w opisie a co innego w linku. I jak gdyby autor z góry zakłada ,ze tu wszyscy mają wersje amerykańskie .
A zresztą to wrzutka ..
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
szkutnik 
Tesla S 85D 2015

Dołączył: 24 Lis 2017
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-11, 14:36   

rafmat napisał/a:


Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości aby Tesla z USA ładowała się na Superchargerach w Europie, tego się jeszcze nikomu nie udało obejść zapewne dlatego, że to serwery Tesli decydują o tym czy dane auto podpięte w danej lokalizacji może się ładować czy tez nie. .


To nieprawda. Mam Teslę z USA. jest w oficjalnej bazie Tesli. i ładuje się za darmo na superchargerach w Europie bez żadnego hackowania. Problem może występować we wszystkich Teslach (tych europejskich też) jak samochód miał dzwona i samochód wysłał na serwer info, że jest rozwalony.
Lub druga teoria: do konta trzeba podpiąć kartę kredytową do pobierania opłat za blokowanie superchargera po naładowaniu. Karta nie podpięta = brak możliwości pobrania opłty za blokowanie = nie ładujemy.
Jak się loguję na konto to mam napisane, że mam free supercharger i nie ma informacji ,że usługa jest ograniczona do jakiegoś terytorium.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1549
Wysłany: 2020-05-11, 17:55   

szkutnik, ale ty widziales, ze post rafmata jet z 2017 roku?

hackowanie jest, bo albo uzywasz nielegalnego adaptera, albo masz zmieniona wiazke i gniazdo na type2. Jedno i drugie przez tesle nie jest dozwolone, wiec poty pieknie, poki nic sie nie stanie.
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
szkutnik 
Tesla S 85D 2015

Dołączył: 24 Lis 2017
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-11, 20:13   

Adaptery są sprzedawane przez legalnie działającą na USA rynku firmę więc nie są nie legalne.
Przeczytałem też całą instrukcję od samochodu i nigdzie nie jest napisane ,że nie wolno ich używać.
Podobnie jest z gniazdem ładowania. wymieniłem legalne USA na oryginalne legalne EU.
Tesla company rozpoznaje mój samochód, wysyła mu aktualizacje, a jak podjeżdżam do superchargera to informuje mnie o opłatach w moim wypadku tylko o opłatach za blokowanie.
Mój samochód ma oficjalne darmowe ładowanie i nigdzie nie jest napisane, że jest ono ograniczone terytorialnie. Mam podpiętą kartę kredytową i mogą mnie kasować jak chcą.
Wymiana portu ładowanie nie jest nigdzie zabroniona.
To, że Musk nie sprzedaje adapterów to zupełnie zrozumiałe. nie interesuje go rynek wtórny i samochody po gwarancji bo jest producentem.
Ja nie robię nic nie legalnego. Adaptery są legalne, wymiana portu też. ( co nie jest zabronione- jest dozwolone) Gdyby było inaczej bez problemu by mnie zablokowali . Znam też użytkowników USA tesli ze Szwecji i Norwegii bez darmowego ładowania. Ładują się przez adapter i oficjalnie płacą za pobrany prąd. Jeśli jakaś tesla nie ładuje się w Europie to należy ją pożądnie wyremontować, zaliczyć oficjalny płatny przegląd w serwisie tesli i wprowadzić do oficjalnej sieci tesli. I będzie się ładowała. Ci bardziej oszczędni mogą zhackować i też ładować. I żeby było jasne ja nie mam nic przeciwko temu. Jeśli ktoś jest na tyle zdolny, że to potrafi to chylę czoła.
Widocznie Muska stać na to aby to olać, bo z pewnością może to zablokować .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14