SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przejściówka type 2 do schuko
Autor Wiadomość
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1147
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-01-13, 18:53   Przejściówka type 2 do schuko

Chciałbym ładować vectrixa ze słupka type 2. Jak wykonać odpowiednią przejściówkę? Jedyna możliwość ładowania Vectrixa to zwykłe gniazdko 230V. Domyślam się, że jeśli tylko wyślę sygnał z 3 kabli to nic z tego nie będzie, bo słupek nie "zauważy" auta po drugiej stronie, więc nie załączy stycznika. Jak oszukać słupek, żeby puścił 230V?
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2347
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-01-13, 20:20   

Już to publikowałem .
Masz rysunek - przejściówki .
Zamiast gniazda 3f CEE dla Vectrixa robisz zwykłe schuko żeńskie , Rezystor ustawiasz dobierasz na 16A , i ciągniesz tylko 1 fazę (L1) z wtyczki type2


Włącznik służy do puszczenia prądu ze słupka i zablokowania go w słupku .
Ja robię takie przejściówki po 650 zł ( wraz z kosztem wysyłki) jeśli jesteś zainteresowany - kabel długość do 10m .( ze względu na drogie rozkręcane wtyczki)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1147
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-01-13, 21:30   

Super. Dzięki, dam Ci znać, czy byłbym zainteresowany.
 
 
Slawek 

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 191
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-01-14, 08:39   

Wygląda na proste, ale w rzeczywistości dużo z tym roboty, zwłaszcza z lutowaniem kabli do pinów, a potem się okazuje że dławik zaciskowy w wtyczce Typ2 32A jest za duży aby zacisnąć kable 2,5mm2.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2946
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-01-14, 19:59   

Slawek napisał/a:
dławik zaciskowy w wtyczce Typ2 32A jest za duży aby zacisnąć kable 2,5mm2
W tą stronę to łatwiejsza sprawa - wystarczy owinąć przewód taśmą izolacyjną.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
hausmajster

Dołączył: 12 Kwi 2019
Posty: 15
Wysłany: 2019-04-16, 07:23   

Odgrzewam temat.

Czy ktoś wie jak zmusić stację ładowania do podania na złączu CCS Combo 2 napięcie 128 volt i prąd 30-50 A ?
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2946
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-04-16, 12:39   

hausmajster napisał/a:
Czy ktoś wie jak zmusić stację ładowania do podania na złączu CCS Combo 2 napięcie 128 volt i prąd 30-50 A ?
W CCSie nie wiem, w CHAdeMO wiem.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11