SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Użycie modułów aku Tesli Model S/X dla innego auta
Autor Wiadomość
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1173
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-01-23, 17:54   

Nawiazujac do pojemności baterii tesli, jak to rozpoznać na żywo, ile faktycznue mamy dostępne KWh?
Chcę kupić baterię od Tesli, koleś ma na alegro, na naklejce jest bodaj 70KWh 350V.
Jaka jest architektura takiej baterii?
Tyke samo s co w wuększych modelach tylko puste cele(widziałem rozebraną na zdjęciach i były puste wałki, chce potwierdzić), skad wuadomo, że jest większa tylko elektronicznie ograniczona?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX


Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1173
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-01-23, 17:58   

http://allegro.pl/tesla-m...7097897709.html

Ile to rzeczywiście ma Ah?

I jak się nie naciąć ba bubel...?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX


Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
sbom

Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-23, 19:29   

O ile nie było nic w środku ruszane , to w środku jest 14 modułów 6s 74p .w zależności od stanu do 200 Ah do 230 Ah .

Nie da się sprawdzić stanu baterii po wyjęciu z samochodu bez jej rozebrania, zwłaszcza że trafiają się baterie z rozlanym w środku płynem chłodniczym.
Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć to pisz , parę sztuk już rozebrałem .
Można taki moduł 6s 74p przerobić na 12s 37p
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 361
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-23, 19:34   

Prawda. Nominalnie moduł ma parametry jak następuje: 5.2 kWh / 233Ah, 6s74p
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1173
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-01-23, 20:10   

Ten moduł ma nominalnie dużo mniej.
Na naklejce jest 70Kwh.

A przeróbka jak możliwa..trzeba by chyba mieszać z kablami wokół...chodzi mi o 12s.

Dobrze by było wydzielić temat do Akumulatorów..
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX


Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1802
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-01-23, 20:33   

Żadnych kabelków Paweł .
Ale trzba przeciąć elektrodę wg rysunku oraz trochę podłutować

_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
sbom

Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-23, 20:45   

Akurat ta bateria miała nominalnie więcej niż 70 kWh
Przerobiłem w podobny sposób 5 modułów , przejechałem 10000 km , wszystko działa poprawnie
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1173
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-01-23, 21:08   

A w czym użytkujesz?
Ja chce do Saxo gdzue pead bedzie szedł 100A a chwilowy 200A to wychodzi, że ta bateria
powinna być nie do zdarcia. Hm?
Nie chce ciąć ale dobrze wiedzieć, że to możliwe.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX


Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
sbom

Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-23, 21:47   

Zamontowałem w Priusie, z połowy czyli 37p pobieram 150a i penie bateria przeżyje samochód.
Tesla potrafi zassać z 74p 1500a . Ale i tak największą rolę odgrywa temperatura.
Jak potrzebujesz same moduły, to mogę parę szt. sprzedać.
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1173
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-01-23, 22:25   

Potrzebuje 6 lub 7 modułów.
Wtedy moge liczyc na 200km zasiegu.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX


Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
sbom

Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-23, 22:32   

Jak zejdziesz do 11kWh na 100km to nawet 300km

mam 8 sztuk
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1173
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-01-23, 23:00   

10kwh/100 przy wolnej jeźdzue, byłem na wycieczce 700km, tyle że na pokładzie były bagaże, dodatkiwe baterie litowe 100kg, kolega 100kg, wiec DMC mieliśmy na ful, a przy bateriach z T masa spadłaby samochodu o 100kg, a porównujac do naszej wycieczki to 200kg, wiec 10tka możliwa.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX


Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12