SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sprzedam] Ogniwa moduły Nissan Leaf
Autor Wiadomość
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-09, 13:10   [Sprzedam] Ogniwa moduły Nissan Leaf

Witam sprzedam ogniwa od nissan leaf 2012r szt. na tą chwile 48

Do tego możliwe okablowanie
Kupiłem , żeby robić konwersje , ale plany się zmieniły i robię co innego.
stan pakietu 79% nominału więc ma kresek aż 10/12. Mam też inne ciekawostki.

Kolega Pir-serwis proszony o kontakt , to do mnie Piaggio jechałeś oglądać ale nie dojechałeś .

Cena za moduł 320zł.
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-04-11, 17:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-09, 13:26   

Kurcze, kusi wziąć cały - można by go równolegle do Ampery podłączyć każde ogniwo z każdym, jest ich dokładnie tyle samo, i zasięg z 300km w porywach bym uzyskał :-) Do tego pakiet byłby wieczny ze względu na dużo mniejsze obciążenie niż projektant przewidywał. Na pewno rezerwuję dwie sztuki. Są jakieś łączniki, żeby mechanicznie połączyć kilka pakietów w jeden? Po rogach są otwory. A elektrycznie jak są łączone?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 356
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-09, 15:54   

Moduły mechanicznie są łączone długimi śrubami M6 w pakiety, właśnie przez te otwory. Elektrycznie łączone przy użyciu płaskowników przykręcanych do terminali.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-09, 16:30   

EVgarage napisał/a:
Moduły mechanicznie są łączone długimi śrubami M6 w pakiety, właśnie przez te otwory.
A jakieś dystanse pomiędzy puszkami są?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1167
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-04-09, 19:35   

539259950
Oki.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1167
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-04-09, 19:41   

Hipotetycznie wziąłbym pozostałe 46sztuk.
Generalnie mi 40 potrzeba.
By mieć wtedy 106Ah, no bezpiecznie 100Ah by było w licie.
No to widzimy się w wekend, hm..
Odezwij się.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1167
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-04-09, 19:50   

Ogniwo ma 7.4v 66.6Ah, gdy nowe tak.?
Bo mi coś tu źle wychodzi.
Pastylka mniespełna 0.5kWh, Twa 0.4KWh.
Wiec wychodzi ,że miałbym blisko 200Ah,?
Liczę równoległe pakiety, max 168v.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1167
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-04-09, 19:53   

Z tego co widać na zdjęciach to nie ma.
Jedna wchodzi w drugą stanowiąc przekazanue cieplnej energii.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 356
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-09, 21:11   

Są płaskowniki dystansujące między konserwami. Jeden u góry i jeden na dole. 3 lub 4mm mają.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-09, 21:35   

Pir-serwis napisał/a:
Hipotetycznie wziąłbym pozostałe 46sztuk.
Generalnie mi 40 potrzeba.
Chętnie pożyczyłbym 4 z nich do eksperymentów z CHAdeMO - generalnie bateria >50V jest mi potrzebna, dwie puszki już mam, kolejne dwie bym kupił (dla czterech mam przewidziane zastosowanie), 8 puszek dałoby 60..64V.

Pir-serwis napisał/a:
Ogniwo ma 7.4v 66.6Ah, gdy nowe tak.?
Puszka - tak. W niej są tak naprawdę 4 ogniwa po 33Ah - 2s2p, co daje 7,4V i 66Ah.

Pir-serwis napisał/a:
Bo mi coś tu źle wychodzi.
Pastylka mniespełna 0.5kWh, Twa 0.4KWh.
Wiec wychodzi ,że miałbym blisko 200Ah,?
Liczę równoległe pakiety, max 168v.
Dwie konserwy równolegle dają 7,4V/130Ah. 20s2p dadzą max 168V (20*8,4V) i 130Ah.

Pir-serwis napisał/a:
Jedna wchodzi w drugą stanowiąc przekazanue cieplnej energii.
To byłby błąd - jedna grzeje drugą, lepsza jest szczelina, przez którą powietrze może coś chłodzić.

EVgarage napisał/a:
Są płaskowniki dystansujące między konserwami. Jeden u góry i jeden na dole. 3 lub 4mm mają.
Metalowe? Przygarnąłbym ze trzy jak ktoś ma zbędne, to już nie będę eksperymentował z podkładkami.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
Ostatnio zmieniony przez PatrykS 2018-04-10, 15:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-10, 12:35   

witam,
na początek to 2 sztuki to będzie kiepsko, żeby sprzedać . Bo za mało żeby zacząć .
Jak kolega pir-serwis weźmie 46 szt. ( to zrozumiałem zamiar) to 2 sztuki ok , mogę sprzedać .
 
     
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 311
Wysłany: 2018-04-10, 12:50   

PatrykS napisał/a:
Kurcze, kusi wziąć cały - można by go równolegle do Ampery podłączyć każde ogniwo z każdym, jest ich dokładnie tyle samo, i zasięg z 300km w porywach bym uzyskał :-)


PatrykS wierzymy w Ciebie :D . A Ampera z zasięgiem 300km na prądzie brzmi rewelacyjnie
_________________
"Ideały to piękna rzecz, tylko ta siódma góra i siódma rzeka cholernie daleko!"
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1167
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-04-10, 13:20   

Kto pierwszy ten lepszy.
Ja być może dotre w wekend to pogadamy na żywo.
Jak są potencjalni chetni to proszę.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-10, 15:41   

jatko napisał/a:
PatrykS wierzymy w Ciebie

Pir-serwis napisał/a:
Jak są potencjalni chetni to proszę.
Hmm, może nie wszystko na raz - chyba jednak najpierw CHAdeMO do Ampery założę jak się uda, a z czasem pakietów od starych Leafów powinno przybywać.

Pir-serwis,
Wybierasz się do Żyrardowa? Jak tak to poprosiłbym Cię o zabranie tych dwóch konserw dla mnie gdybyś się zdecydował na resztę.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1167
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2018-04-11, 17:12   

Zrobiłem kalkulacje, masa, energia, sposób chłodzenia, KWh, cena i bateria od Tesli bije Leafową zawsze.
Więc ja pasuje.
To się nie kalkuluje.
Konserwa max 200zł.
:(
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-12, 10:13   

PatrykS napisał/a:
EVgarage napisał/a:
Są płaskowniki dystansujące między konserwami. Jeden u góry i jeden na dole. 3 lub 4mm mają.
Metalowe? Przygarnąłbym ze trzy jak ktoś ma zbędne, to już nie będę eksperymentował z podkładkami.
To ma ktoś te płaskowniki na sprzedaż? Przygarnąłbym 5 kompletów, czyli jak rozumiem 10 sztuk. Dwiema sztukami ogniw też jestem wciąż zainteresowany gdyby pakiet został rozparcelowany.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-12, 18:49   

Witam,
kusi mnie zadać takie pytanie .
Dwa moduły .
Chodzi o cel zakupowy. Do czego użyć tylko 2 sztuki?
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-12, 18:57   

OOO
i nasuwa mi się drugie pytanie . Ile, ktoś , jak ma chęć ( marzy o nissan leaf ) i fundusze jest w stanie zapłacić za leafa takiego z roku 2011 2012 ( stara wersja- ponoć lepsza i od razu tańsza przy tym ) , jaka cena była by taką super ( akceptowalną) i na już, że musi go kupić - mieć . One mają ok po 80 100 tys. km i zasięg ok 80 - 100km - w optymistycznych temp.
 
     
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 356
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-12, 21:26   

PatrykS napisał/a:
To ma ktoś te płaskowniki na sprzedaż? Przygarnąłbym 5 kompletów, czyli jak rozumiem 10 sztuk. Dwiema sztukami ogniw też jestem wciąż zainteresowany gdyby pakiet został rozparcelowany.


Miałem do Ciebie pisać, sprawdziłem i mam 3 komplety tylko. Dół i góra są różne. Grubość 3.5mm, zmierzyłem.
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1163
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-12, 22:13   

ggtp1 napisał/a:
Witam,
kusi mnie zadać takie pytanie .
Dwa moduły .
Chodzi o cel zakupowy. Do czego użyć tylko 2 sztuki?
może chce mieć kliny pod koło ;) , albo ekstrawaganckie przyciski do papieru.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-12, 22:42   

gienek333 napisał/a:
ggtp1 napisał/a:
Witam,
kusi mnie zadać takie pytanie .
Dwa moduły .
Chodzi o cel zakupowy. Do czego użyć tylko 2 sztuki?
może chce mieć kliny pod koło , albo ekstrawaganckie przyciski do papieru.
Trochę bardziej to skomplikowane niż kliny czy przyciski :-) Dwie puszki z Leafa połączone szeregowo nadają się do zastąpienia aku 12V - przedział 3,5..3,9V na ogniwo daje 14..15,6V. Przynajmniej mojej 3kW przetwornicy DC/AC to pasuje, mogę sobie tym doładować do 5km zasięgu na postoju. Ładowanie AC to min. 1,5kW, co daje ~100A przy 15V, tyle Leaf wciąga zapewne przy prędkości zbliżonej do swojej maksymalnej, żeby więc nie przeciążać ogniw chcę dołączyć równolegle kolejne dwie puszki, do tego będę miał kolejne 5km zasięgu i zestaw zyska na żywotności :-)

EVgarage napisał/a:
Miałem do Ciebie pisać, sprawdziłem i mam 3 komplety tylko. Dół i góra są różne. Grubość 3.5mm, zmierzyłem.
Napiszę zatem na priv - chętnie kupię.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1163
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-13, 00:14   

Powiem szczerze pomyślałem że kombinujesz z zastąpieniem aku ołowiowego. Nie wiem czy przetwornica Ci naładuje do ponad 15V, a przy nawet 14.4V i 4S dużo energii się w nich nie zmieści (bardziej pasuje 4S Li-PoFe).
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2118
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-13, 10:31   

gienek333 napisał/a:
Nie wiem czy przetwornica Ci naładuje do ponad 15V, a przy nawet 14.4V i 4S dużo energii się w nich nie zmieści (bardziej pasuje 4S Li-PoFe).
Też jeszcze nie wiem, bo przy 15V nie chciała włączyć ładowania :-) Chyba trzeba będzie poniżej 13V zejść, jeszcze to obadam, natomiast ołowiowe kończyła na ponad 15V, w trybie odsiarczania trzyma przez parę godzin 15,5V, więc szansa jest. A przetwornica jest można powiedzieć UPSem - jak dostaje AC na wejściu to puszcza je na wyjście i jednocześnie ładuje aku, jak nie dostaje AC to robi z aku AC na wyjście.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13