SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan LEAF z USA: za i przeciw
Autor Wiadomość
Mack 
[Maciej]

Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 61
Skąd: Trójmiasto
  Wysłany: 2015-08-09, 20:08   Nissan LEAF z USA: za i przeciw

Drogie Forumowiczki, Drodzy Forumowicze!
Przeczytałem już chyba całe forum i chciałbym Was prosić o zebranie w jednym miejscu wszystkich "za" i "przeciw" sprowadzeniu Nissana LEAF z USA.

To, co do tej pory udało mi się pozbierać to różnice w wyposażeniu oferowanych modeli: w Europie są to podstawowa Visia, średnia Accenta i luksusowa Tekna, w USA odpowiednio S, SV i SL. Przy czym wersja podstawowa w USA różni się od wersji podstawowej w Europie, m.in. innym radioodtwarzaczem (z kamerą cofania).

Ale mnie najbardziej interesuje to, co nie będzie działać w Europie, w przypadku sprowadzenia LEAF'a z USA:
1) Nie warto sprowadzać wersji (SV, SL) z Nissan Connect, ponieważ ten nie będzie działać w Europie.
2) Słyszałem wielokrotnie, że nie będzie działać radioodbiornik. To prawda? Jedne z rad, jakich zaczerpnąłem z forum, to wymiana radioodbiornika z europejskiego rozbitka. Jednak to dość skomplikowane i kosztowne.
3) Na konsoli środkowej (wersja S) są pokrętła regulacji temperatury Climate Control. W wersji USA wyświetlana jest temperatura w stopniach Fahrenheita. W odróżnieniu od kontrolek na tablicy rozdzielczej, gdzie można z poziomu menu ustawień zmienić opcje "miles" na "km", to jest to w tym przypadku niezmienialne. Ktoś może potwierdzić?
4) Wersja podstawowa "Visia" w Europie nie posiada pompy ciepła. Czy podstawowa wersja "S" z USA posiada pompę ciepła? W jaki sposób można to zweryfikować?
5) W wersji USA nie można wyłączyć sygnałów "VSP" (Vehicle Pedestrian Warning Sounds). Są zawsze włączone, także w przypadku cofania pojazdu.

Ktoś może jeszcze coś dodać do powyższego? Pytam naturalnie z przyczyn praktycznych: sprowadzenie LEAF'a z USA jest znacznie tańsze, niż europejski odpowiednik. Pytanie czy poza powyższymi kwestiami są jeszcze jakieś przeszkody, które będą irytujące w codziennym użytkowaniu auta (jak np. brak radia, czy nauczenie się temperatury w st.F)?

Pozdrawiam wszystkich!
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1171
Wysłany: 2015-08-09, 20:25   

Cześć. Ciekawy post. Został wydzielony w osobny temat, ponieważ ta kwestia może się powtarzać.

Przy zakupie z USA na pewno ryzykowne jest to jaki jest stan akumulatorów (mogą to być padaki z Arizony). Po pierwsze warto sprawdzić darmową aplikacją LeafSpy, a po drugie może lepiej szukać "drugiej generacji", produkowanej w USA.
Poznać ją łatwo po zdjęciach przodu (pod maską):
:arrow: 2011
:arrow: 2013

Tu jest jakiś archiwalny wpis o S, SV, SL:
Nissan zaprezentował w USA Leafa z rocznika 2013

Standard:
S - 3,6 kW (opcja na 6,6 kW), bez DC (opcja), zawsze bez pompy ciepła
SV - 6,6 kW, bez DC (opcja), pompa ciepła
SL - 6,6 kW, DC, pompa ciepła

Tu jest porównanie na stronie Nissana (trzeba wybrać na górze zakładkę Specs).
:arrow: oferta 2013
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2903
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-10, 02:46   

ad 1) warto, bo będziesz miał pompę ciepła

ad 2) będzie działał, ale nie złapiesz wszystkich fal.

ad 4) leaf S i ten z USA najprostrzy nie ma pompy ciepła...

Nie wiem jak lampy przednie czy trzeba wymieniać w Leafie z USA....
no i nie ma gwarancji...

jak kosztuje w granicach 30.000 PLN i ma dobrą pojemność aku to może i warto....
w innym przypadku lepiej dołożyć i kupić europejczyka.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
zeeltom 


Wiek: 60
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 1202
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-08-10, 06:59   

Sorry, ale jako stary krótkofalowiec zapytowywuję o to radio. Jakich fal nie można złapać?
FM w USA i Europie ma inne częstotliwości? Czy chodzi o krok skanowania?
Bo fale średnie albo długie mnie nie interesują.
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-10, 09:28   

Z tego co słyszałem, to reflektory muszą być zamienione z symetrycznych (USA) na asymetryczne (EU). Do tego chyba jeszcze kierunkowskazy - bo w USA jest trochę inaczej.

Jakby można było kupić za 10 000 USD to byłoby fajnie. Ale do tego dochodzi cło, opłata za przewiezienie z USA i koszty przeróbek (istotnych dla zgodności z przepisami - pierdoły typu radio - pomijam). Wtedy wymiana baterii na nową i jest super samochód.
_________________
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2903
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-10, 12:02   

zeeltom napisał/a:
Sorry, ale jako stary krótkofalowiec zapytowywuję o to radio. Jakich fal nie można złapać?
FM w USA i Europie ma inne częstotliwości? Czy chodzi o krok skanowania?
Bo fale średnie albo długie mnie nie interesują.


Chodzi o krok skanowania....

Co do lamp. Kierunki sa takie same jak u nas. Ale przednie lampy do wymiany lub do przeróbki jeśli sie da.
Za 10tys dolarów mozna kupić wypasionego Leafa. Pytanie o opłacalność. 1 USD = 3.85 PLN Obecnie.

Co do aku to na zdjęciu bedzie 12 pasków pojemności. Wtedy wiesz, ze aku maja minimum 85% pojemności. Choć słyszałem juz ze paski sa sie zresetować i taki leaf co ma 8 pasków, bedzie pokazywał przez miesiąc 12 pasków ;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 316
Wysłany: 2015-08-19, 00:02   

Ad 5.

6,6 kW, DC, pompa ciepła brzmi kusząco, ale uwzględniając transport i wszystkie opłaty przy obecnym kursie dolara to już tak kolorowo nie jest. Do tego jak nie masz kogoś zaufanego na miejscu to kupowanie kota w worku.

Może Leaf 2016 z baterią o większej pojemności wprowadzi trochę zamieszania na rynku wtórnym.
_________________
"Ideały to piękna rzecz, tylko ta siódma góra i siódma rzeka cholernie daleko!"
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-20, 11:15   

Na stronie:

http://olx.pl/oferty/q-nissan-leaf/

pojawiła się oferta kilku Nissanów Leafów z USA u jednego sprzedawcy (Abramczyk). Przejeżdżałem tamtędy i zajrzałem, a może trafi się jakiś ciekawy egzemplarz. No i się zdziwiłem.

1. Auta są ubogo wyposażone.
2. Conajmniej jeden (ten za 65 000 ) był bity z tyłu.
3. Sprzedawca uczciwie przyznaje, że gwarancji na baterie nie ma w EU. To akurat wiedziałem.
4. Tutaj ciekaowstka - sprzedawca twierdzi że "brać i jeździć". Tyle, że nic nie było zmieniane, reflektory są takie, jak w USA, radio to samo, wtyczka w ładowarce przerobiona na polską. Tyle.

To tak na wszelki wypadek, jakby ktoś zainteresował się ofertą.
Według mnie nie ma co sobie głowy zawracać.
_________________
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2903
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-20, 18:55   

No ładnie nasprowadzał z USA.
ciekawe co z tym teraz zrobi
a że bite to norma - kupowane z aukcji typu Copart itp...
:)
No ale może ma klientów nieświadomych ;)

czyli tak: leafa czy imieva do 20.000 PLN mozna brac z USA
tesle do 50.000 ;)
takie moje fanaberie.

A tak serio to nie warto. Lepiej kupić EU :)
Lipa z takiej oszczędnośći. ewentualnie imieva z USA. Bo ładniejszy i wszystko w nim działa tak jak w EU bo to proste auto jest ;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 316
Wysłany: 2015-08-20, 21:40   

tak se wyrwałem z kontekstu

Cytat:
leafa czy imieva do 20.000 PLN



_________________
"Ideały to piękna rzecz, tylko ta siódma góra i siódma rzeka cholernie daleko!"
 
 
Roberto

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 20:38   

Pawiel napisał/a:
Na stronie:

http://olx.pl/oferty/q-nissan-leaf/

pojawiła się oferta kilku Nissanów Leafów z USA u jednego sprzedawcy (Abramczyk). Przejeżdżałem tamtędy i zajrzałem, a może trafi się jakiś ciekawy egzemplarz. No i się zdziwiłem.

1. Auta są ubogo wyposażone.
2. Conajmniej jeden (ten za 65 000 ) był bity z tyłu.
3. Sprzedawca uczciwie przyznaje, że gwarancji na baterie nie ma w EU. To akurat wiedziałem.
4. Tutaj ciekaowstka - sprzedawca twierdzi że "brać i jeździć". Tyle, że nic nie było zmieniane, reflektory są takie, jak w USA, radio to samo, wtyczka w ładowarce przerobiona na polską. Tyle.

To tak na wszelki wypadek, jakby ktoś zainteresował się ofertą.
Według mnie nie ma co sobie głowy zawracać.


Ten Abramczyk co sobie naściągał Leafów z USA to Ja ;)
Używam od roku w firmie 3 sztuki . Większość sprowadziłem uszkodzonych w mniejszym lub większym stopniu bo w tamtym okresie 2014 rok z przebiegiem 2-3 tyś km nie do dostania w Europie w rozsądnych pieniądzach . Ale bezwypadkowe też - te sprzedałem od ręki praktycznie
Oczywiście zakupiłem też tzw. "dawców" na części więc mam troszeczkę doświadczenia w tego typu projektach i chętnie się podzielę jeśli macie jakieś pytania .
Rozebrałem sobie ostatnio baterię z takiego Leafa 2012 na moduły więc jakby ktoś potrzebował to mam trochę tego w magazynie ;)
W tamtym okresie biznesu na tym nie zrobiłem ale obserwuję sytuację w USA od dłuższego czasu i obecnie wygląda to dużo ciekawiej jeśli chodzi o ceny
Mieszkałem kilka lat na Florydzie i mam tam firmę z dostępem do aukcji firm ubezpieczeniowych ale to oczywiście może mieć każdy natomiast ciekawie ostatnio robi się na największej sieci aukcji MANHEIM gdzie są auta bezwypadkowe często wystawiane przez NISSAN USA po zakończonych umowach leasingowych . Obecnie spływa sporo 2013 rok i jest w czym wybierać a przez to i ceny rozsądne więc mam w planie kilka ściągnąć - jeśli ktoś zdecydowany i konkretny będzie chciał się podłączyć do takich zakupów to zapraszam do kontaktu
Chętnie też usłyszę argumenty które wg Was zniechęcają do wersji amerykańskiej .
Ja osobiście nie widzę wiele , ale oczywiście jako człowiek "z branży" mogę być lekko stronniczy i mniej czuły na niektóre argumenty ;)
Dla mnie oprócz temperatury wew w Fahrenheita'ch w wersji S poważniejszych minusów nie widzę
Brak gwarancji na baterię w EU myślę że w najbliższym czasie wezmę na siebie . Aut z Arizony nie kupuję a baterie zapasowe mam dwie ;)
A tak naprawdę to problemy z bateriami aut od 2013 roku są śladowe ale oczywiście można asekurować się unikaniem aut z bardzo ciepłego klimatu
Ponadto zazwyczaj w baterii takiej nie ulegają uszkodzeniu wszystkie cele/moduły a zazwyczaj kilka - można będzie więc je naprawiać wymieniając tylko część wadliwych a tu nie mówimy już o jakichś kosmicznych kosztach - nie panikujmy więc ;)
Trzeba by popracować nad tematem Nissan connect w wyższych wersjach ewentualnie bo pompa ciepła zimą jest przydatną opcją bezdyskusyjnie
Radio FM łapie stacje nieparzyste tylko - parzyste pomija . ale to przerabiają chłopaki już
Ostatnio zmieniony przez Roberto 2016-04-09, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Roberto

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 20:59   

highend napisał/a:
No ładnie nasprowadzał z USA.
ciekawe co z tym teraz zrobi


Używa z radością i dużą satysfakcją ;) Wypożycza innym do używania i testowania :)

highend napisał/a:
a że bite to norma - kupowane z aukcji typu Copart itp...
:)


Bite z IAA niektóre - ale nie wszystkie oczywiście

highend napisał/a:
No ale może ma klientów nieświadomych ;)


Jeśli zdarzają się nieświadomi to po kontakcie ze mną są bardzo świadomi ;)

highend napisał/a:
czyli tak: leafa czy imieva do 20.000 PLN mozna brac z USA
tesle do 50.000 ;)
takie moje fanaberie.


Fanaberie absolutne ! ;) Ale jeśli chodzi o model 2012 to taniej wyjdzie napewno - bezwypadkowy oczywiście bo uszkodzone to po 3-4 tyś $

highend napisał/a:
A tak serio to nie warto. Lepiej kupić EU :)


Dlaczego ? Ile kosztuje bezwypadkowy 2013 z Europy i jak to zdalnie sprawdzić ?
W usa mamy czarno na białym - centralna baza CARFAX zazwyczaj nie kłamie- mamy jasność że auto było rozbite czy nie - w Europie nie ma nic takiego więc łatwiej jest oszukać kogoś paradoksalnie
highend napisał/a:
Lipa z takiej oszczędnośći.


W usa można obecnie kupić 2012 rok za ok 6.000 $ bezwypadkowy
opłaty to ok 40 % wartości - oczywiście dochodzą jeszcze koszty logistyczne
W Europie nie były tak dotowane do tej pory jak w USA i na taką skalę więc w/g mnie są tam naprawdę ciekawe ceny teras i ogromna podaż .
W Europie aukcje też wszystkie prawie obserwuję i dużo tego nie ma a ceny wysokie bardzo
Czasem zdarza się jakaś większa wyprzedaż jak np w przyszłym tyg w DANI ok 20 sztuk ale ceny ok 15-16 tyś Euro netto czyli Vat polski akcyzę i logistyczne koszty trzeba doliczyć . Auta z przebiegami od kilkudziesięciu do kilkuset kilometrów z 2015 roku - Jakiś event był obsługiwany i sprzedają

highend napisał/a:
ewentualnie imieva z USA. Bo ładniejszy i wszystko w nim działa tak jak w EU bo to proste auto jest ;)


IMIEV jest malutko bo śladowe ilości się tego sprzedały tam
Ostatnio zmieniony przez Roberto 2016-04-09, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Roberto

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 21:09   

Pawiel napisał/a:
Z tego co słyszałem, to reflektory muszą być zamienione z symetrycznych (USA) na asymetryczne (EU). Do tego chyba jeszcze kierunkowskazy - bo w USA jest trochę inaczej.

Jakby można było kupić za 10 000 USD to byłoby fajnie. Ale do tego dochodzi cło, opłata za przewiezienie z USA i koszty przeróbek (istotnych dla zgodności z przepisami - pierdoły typu radio - pomijam). Wtedy wymiana baterii na nową i jest super samochód.


Prawda jest taka że do reflektorów obecnie nikt się już tak naprawdę nie czepia . Nawet na stacji diagnostycznej trzeba mieć dużego pecha żeby ktoś to wyłapał .
Na upartego trzeba by jeszcze przeciwmgielne dodać z tyłu - w EU jest pod zderzakiem w USA - brak - więc jak chce się być mocno "correct" to należy dołożyć

Można kupić 2013 wersje S bez żadnego problemu obecnie do 10.000 $ bezpośrednio z NISSAN - INFINITI USA- oczywiście mając dostęp do aukcji MANHEIM lub zaprzyjaźnionego dealera
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1199
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-04-10, 08:53   

Najpierw nawtykał..a teraz chce się zatrudnić..
No..bez załącznika się nie obejdzie..;)

Co do tematu to to że diagnosta lewy i się nie kapnie to raz, a że faktyczne światło jest niepoprawne z reflektora to dwa. Znaczy nie tak świeci,nie w te miejsca co powinno.
Ale patrząc na tych co jadą na mnie..to niektórzy świecą jak chcą..regulatory nie w tej pozycji co powinny..
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1199
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-04-10, 08:58   

Co do modułów z Leafa bardzo mnie interesuje koszt 40sztuk w przeliczeniu na ogniwa, 144V,przy energii w tej ilości +15- Kwh.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2903
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-04-10, 15:57   

Myślę, że Roberto się nie obraził na mojego posta sprzed prawie roku ;)
Napisałem w nim to co myślę o autach z USA.

Jedynym kryterium ZA jest w tym momencie cena i dotyczy to także Tesli.

Więc jeśli kurs USD/PLN będzie spadał (a mogę to wybadać :mrgreen: ) to w sumie czemu nie.

Ograniczenia tych EV w EU się zna.
imiev czy Leaf to pół biedy - pełno tego.
Ale Focus Electric to w Europie egzotyk.

Roberto - ja bym Ci zasugerował Toyotę RAV4 EV - albo tą nowszą albo tą starszą.
Można wyrwać w cenie Leafa (tą starszą), a te nowsze są nadal drogie.....
Oba te auta to również egzotyki.

Nie wiem czy Honda Fit EV w końcu jest sprzedawana czy nie...

I najlepsze co można zrobić z USA: kupić gdzieś GM EV1
tak dokładnie tak - z jakiegoś muzeum, ośrodka gdzie nie zostały zniszczone... I nawet jak są pozbawione elektroniki i baterii - to Polak zrobi z tego EV I cena z kosmosu :)

Jeszcze mam jakieś pomysły podsunąć? ;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
rks

Dołączył: 04 Lis 2017
Posty: 17
Wysłany: 2018-03-14, 19:18   

Odgrzeję trochę kotleta ;)

Jak jest z lampami przednimi w Leafie z USA?
Można 100% legalnie jeździć na lampach z USA czy trzeba wymienić lub jest możliwa jakaś przeróbka?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 713
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-14, 21:08   

Wersja led świeci dokładnie tak jak europejska i diagności nie mają żadnych uwag. Zwykłe halogenowe podobno też, ale nie posiadam więc się nie wypowiadam. Wiem natomiast, że w wersji halogenowej musisz wymienić żarówki postojowe na dual led. W wersji led nie ma takiej potrzeby.
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 267
Wysłany: 2018-03-18, 13:12   

Czy kupno Nissana Lifa z 85% sprawnością baterii ma sens ?
Na jaki zasięg mogę liczyć ?
Ile mi ten samochód posłuży ?
I jaka cena jest sensowna za taki stan ?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 713
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-18, 14:07   

Ma sens, większość poliftów z 2013 roku ma mniej więcej taki stan baterii. Latem pewnie dobijesz do 130-140km, zimą do 100km. Mówię o normalnej jeździe, a nie 40km/h za tirem. Ile posłuży zależy od Ciebie. Cena - w zależności od stanu, wyposażenia i przebiegu ok. 50 tys.
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 267
Wysłany: 2018-03-18, 15:44   

50 tyś to wydaje sie za dużo ?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 713
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-18, 16:09   

Z ekonomią zwykle jest tak, że coś kosztuje tyle, ile ludzie za to są w stanie zapłacić. Jak na razie za poliftowego leafa są w stanie zapłacić 50tys i więcej. Tańsze są albo w wersji bieda albo z przeszłością powypadkową, albo z kierownicą po niewłaściwej stronie, itp. Jeśli jest z nim wszystko ok, jest zadbany, z dobry wyposażeniem i małym przebiegiem to 50tys przygotuj. Może uda się z tego urwać ze 3-4tys, ale na więcej bym nie liczył.
Jeśli chcesz taniej to kombinuj - na przykład przedlift z zarżniętą baterią (za 30-35 tys już można znaleźć) i do tego poliftowa bateria w idealnym stanie to wydatek ok. 12-15tys. Wtedy sprzedajesz swoją starą baterię za ok. 7-8 tys i masz auto z dobrym zasięgiem i w niezłej cenie (do 40tys się spokojnie zmieścisz). Przedlifty mają swoje minusy, ale jeśli chcesz tanio to jakieś ofiary muszą być.
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 267
Wysłany: 2018-03-18, 16:47   

A jakie to wady przedliftowe prócz ogrzewania ?
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2903
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-03-18, 18:25   

wik6 napisał/a:
A jakie to wady przedliftowe prócz ogrzewania ?


żadne, ew. brak ładowarki 6.6kW
przedliftowy jest odpowiednikiem Acenty, ma światła LED, ma nawigację i jest dobrze wykończony (VIN na J = made in japan).

Poza tym ma niby gorsze baterie, ale te i tak wymieniamy - więc bez stresu.

Jedyna wada to IMO brak pompy ciepła. Reszta... to może rocznik (starszy).
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 713
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-18, 21:00   

Brak pompy ciepła, brak ładowarki 6,6kW, większa masa, mniejszy zasięg, brak trybu B, mniejszy bagażnik, generalnie sporo drobiazgów w stylu brak podświetlenia gniazda ładowania, brak otwierania gniazda ładowania z pilota, itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13