Nissan Leaf II (2018) Tekna w Polsce |
Autor |
Wiadomość |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1553
|
Wysłany: 2018-10-27, 14:19
|
|
|
Ale z ta moca przylacza to jest tak, ze wlasnie wiekszosc ma 3fazy i 16A, a jednej na 32A - juz nie. Wiec ja nie sadze, ze ktos cos zakladal, tylko poszli na latwizne: w Anglii i USA nie ma 3faz, to i takiej ladowarki nie wsadzili. Po prostu.
Dlatego jestem za tym, by wszedzie gdzie sie da stawiac typ2 22kw - dla kazdego optymalnie. A nie, w Grodzisku Maz. na parkingu P+R dwie szybkie 50kw.. bzdura:) ale jest, i fajnie ze w ogole, choc za te kase toby cale miasto typ2 oblizyc mogli.. |
_________________ https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac! |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-10-27, 14:47
|
|
|
W Leafie by ruszyć w trasę, ja potrzebuję DC a reszta to męczarnia mniejsza lub większa.
Mówię o Leafie 2,
A Rapid Gate, nawet nie wspominam.
Ostatecznie mając jednak na uwadze i koszty i przyjemność z jazdy, te 6Kw ładowarki tego auta, jakoś "od biedy" ujdzie. Ale tylko sporadycznie i po mozolnym planowaniu podróży. Oczywiście gdy w ogóle da się wyrwać z środkowego Pomorza?
A tak co? 250km jazdy i z 6 godzin ładowania? Paranoja.
NISSAN LEAF 2, to o nim tu jest, to samochód okolicznościowy etymologicznie od ślubów chrzcin i pogrzebów a zarazem od okolicy, to określenie pochodzi. Gdyż po za nią raczej upierdliwy w korzystaniu.
Ja już raczej sobie, daleko nim nie pojeżdżę.
To moje spostrzeżenia a propos mojej sytuacji. Inni mając np. odpowiedni "rozstaw" ładowarek, lub nawet gniazd, a do tego czas by dopełnić zapas energii ( np praca-dom) itp. I może to tak niedoskwierać.
Ale... jest u mnie, dzięki tej tragedii światełko w tunelu... Żona, coś tam wspomina o Tesli
Takie o to wnioski rodzinne po ostatnim wyjeździe.
Pozytywne
Trzeba mieć widocznie kilka, albo jedno za to "pożądne" auto elektryczne.??? Tak to smutno, wygląda "na żywo" "elektrocośtam" u nas.
Czas pokaże, czy będzie leasing nasz do przejęcia (to dobra oferta), czy drugie auto?
. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
wik6
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 306
|
Wysłany: 2018-10-28, 07:08
|
|
|
Wracam do tematu jak najlepiej ładować akumulatory.
Całkowicie się nie zgadzam z tym , że cykl 0-70 jest najlepszy.
Moim zdaniem cykl 30-90 jest najlepszy.
Rozładowanie poniżej 30% szczególnie jeśli jest powodowane bardzo ekonomiczną jazdą tzn. małym prądem rozładowujemy powoduje uszkadzanie najsłynniejszych ogniw w zestawie. To najsłabsze ogniwa mogą schodzić wcześniej do napięć progowych już przy 30% baterii.
Natomiast ładowanie powyżej 90% to takie trochę katowanie podczas tego ostatniego okresu następuje głównie rozgrzewanie baterii co mocno skraca żywotność. Ilość cykli ładowania w przedziale 30-90% nie ma znaczenia a znaczenie ma ilość energii pobranej-oddanej oraz intensywności tych cykli tj. czym wolniej tym lepiej. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-10-28, 07:29
|
|
|
Chylę czoła, przed Twoją walką o zasięg. Poczytałem kilka Twoich postów i wiem, że masz sport/zabawę z walką o zasięg, czyli o oszczędzanie energii
Tym samym obserwujesz auto wnikiliwie i analuzujesz
Ale akurat zależości sposobu ładowania a wpływu na żywotność baterii jednak trudno dociec? Bez badań i odpowiedniego czasu analizy?
Skąd masz takie dane?
Co prawda mi nie zależy bardzo na ekonomii jazdy ale na żywotności akumulatorów raczej tak. Choćby przez wzgląd na przyszłego użytkownika, gdy auto sprzedam lub przekażę.
Zresztą jestem za rozsądną optymalizacją działań, tym bardziej, że dla mnie nie ma przeszkód by tak ładować aby było to ekonomiczne.
Akurat z okolic od 10 czy 30% do 70/ 80/90% nie ma znaczenia w logistyce.
Na pewno jedna nie od zera, bo to tylko sporadyczne przypadki (np. wczoraj).
Ciekawy jestem... złotego środka
Twierdzisz, że ilość cykli nie ma znaczenia? OK, ale skąd ta opinia? |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
wik6
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 306
|
Wysłany: 2018-10-28, 09:07
|
|
|
Zauważ ,że hamowanie odzyskowe to też cykl ładowania.
Czym krótsze cykle ładowania małym prądem tym lepiej.
Pewnie gdyby ładować między 79-80% to było by 1000000 cykli a akumulator by nic nie zmienił pojemności.
Ważna jest też temperatura ładowania by nieprzekraczała 25C a temperatura w czasie jazdy 35C jeśli powstała wyniku temperatury zewnętrznej.
Tylko wtedy należy wyłączyć tryb Eko by zmniejszyć intensywność hamowania odzyskowego. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-10-28, 09:27
|
|
|
Bardzo logiczna konkluzja a propos cykle (ilość), a rekuperacja.
Tylko teoretyzując czy intensywność takiego ładowania hamowaniem jest istotna,?
Jego czas i wartości prądu a wpływ na baterię? Czy to nie za daleko idące kombinacje?
Dla wygody użytkowania, bo po to w większości kupujemy samochody, trzeba przyjąć jekieś "zdrowe" zasady i pogodzić się z odstępstwem od niach gdy zajdzie taka potrzeba.
Ja przyjmuję dół ok 20% ; Góra ładowania ok 85%, co daje mi ponad 220km zasięgu, akurat na mój statystyczny tydzień. Raczej ładowane 3kw
Gdy potrzeba to wiadomo 6kw itd...
Niemniej warto pewne rzeczy wiedzieć
Ps. Nissan akurat ma długoletnie doświadczenie... i tak czy siak, Na np 10 lat użytkowania te pojemności jakoś nie po spadały bardzo nisko. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-10-28, 10:05
|
|
|
wik6 napisał/a: | Rozładowanie poniżej 30% szczególnie jeśli jest powodowane bardzo ekonomiczną jazdą tzn. małym prądem rozładowujemy powoduje uszkadzanie najsłynniejszych ogniw w zestawie. To najsłabsze ogniwa mogą schodzić wcześniej do napięć progowych już przy 30% baterii. | To nieprawda - jeśli pakiet jest w dobrym stanie to najsłabsze ogniwa osiągają napięcia progowe dopiero po wyczerpaniu rezerwy (czyli ostatnie oddechy żółwika). W pakietach Li-Ion napięcie każdego z nich monitorowane jest niezależnie i pojemność pakietu determinuje najsłabsze z nich (tj. jeśli został 1% prądu/ładunku to tyle zostało w najsłabszym ogniwie, w bardziej zużytych pakietach może to oznaczać, że najsilniejsze ogniwo ma jeszcze np. 5%). Nie ma więc w normalnych warunkach możliwości osiągnięcia napięcia progowego przez żadne z ogniw, a jeśli z jakiegoś powodu tak się stanie to układ monitorujący odłączy baterię i samochód stanie, miał tak kiedyś kolega z Poznania w niemłodym Trojaczku po mocniejszym depnięciu przy resztce prądu w niskiej temperaturze. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
wik6
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 306
|
Wysłany: 2018-10-28, 13:19
|
|
|
To są moje życiowe obserwacje z samochodu jak i innych urządzeń.
Nie jestem kompetentny do dalszej dyskusji bo nie mam większej wiedzy.
A jedno jest pewne samo zbliżenie do napięć progowych bardzo zmniejsza żywotność akumulatorów. |
|
|
|
 |
gienek333
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 1572 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-10-28, 18:19
|
|
|
Te procenty, to są producenta samochodu, a nie ogniw. Nie wiemy jakie poziomy ustalił. Mam kilkaset baterii z laptopów Toshiba z 2003r. Ogniwa Sanyo 2.2Ah połączone po 3 równolegle. Producent baterii podaje pojemność 6.45 Ah. Bateria po naładowaniu do pełna w laptopie i rozebraniu ma napięcia 4.05 V na ogniwo (ogniwa można ładować do 4.2). Największym wrogiem ogniw jest wysoka temperatura, wynika to z konstrukcji aku. Między dwiema foliami jest elektrolit, który wrze w temperaturze ponad 60°C. Przy dużych obciążeniach występują miejscowe wzrosty temperatury (podobnie jak aku jest bardzo zimny). |
|
|
|
 |
wik6
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 306
|
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-10-28, 22:04
|
|
|
Cytuję i wytłuściłem to co chyba przeczy Twoim obserwacją?
Zresztą i w tym artykule jest widoczne domniemanie a nie prawda objawiona
Cytat: | wyniki testów dynamicznych (DST), które odzwierciedlają utratę pojemności ogniwa w funkcji cykli definiowanych różnym poziomem naładowania i rozładowania. Na wykresie, największa utrata pojemności występuje kiedy w pełni naładowany akumulator jest rozładowywany do 25% początkowego stanu... . Strata będzie jeszcze większa, gdy zostanie rozładowany do końca. Operowanie między 85% a 25% pozwala uzyskać większą trwałość, niż w przypadku ogniwa ładowanego do 100% i rozładowanego (....) . Najmniejszą utratę pojemności uzyskuje się ładując ogniwo do 75% pojemności i rozładowując do 65%. Ale takie użytkowanie nie wykorzystuje w pełni akumulatora. (..... ) . |
Cytat: | Akumulatory ładowane do 85% pracują dłużej niż te ładowane na 100% pojemności. Chociaż mogą przetrwać więcej cykli, to jednak ten sposób nie wykorzystuje w pełni pojemności akumulatora.
• 75–65% SoC pozwala uzyskać największą liczbę cykli
• pojazdy elektryczne stosują metodę 85%–25% SoC, aby wydłużyć czas życia akumulatorów
• 100–25% SoC pozwala na najdłuższy czas eksploatacji na jednym ładowaniu, jest najbardziej efektywnym wykorzystaniem akumulatora, ale zmniejsza trwałość ogniwa. |
|
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
gienek333
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 1572 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-10-28, 23:38
|
|
|
Tak "fachowo" to do jakiego poziomu Leaf ładuje aku (na celę) i dla niego to jest 100%, bo (przynajmniej dla mnie elektroda to nie jest wyrocznia). |
|
|
|
 |
wik6
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 306
|
Wysłany: 2018-10-29, 18:43
|
|
|
Podsumowanie dyskusji.
Najlepiej użytkować akumulatory w przedziale 20-90%
Najbardziej szkodliwe dla akumulatorów jest w kolejności od najmocniej
Temperatura
Jazda poniżej 20% naładowania.
Codziennie ładowanie do pełna.
A według mnie
Lepiej częściej ładować i krócej
Ładować do 25C a użytkować do 30C temp. aku.
Zazwyczaj ustawiam czas ładowanie 2h krócej od sugerowanego. |
|
|
|
 |
wik6
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 306
|
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-11-03, 11:50
|
|
|
W Nissanie II.. jest taki problem, że podłączqjąc go do ładowarki podstawowej, samochód zaczyna ładować i ten proces można przerwać przyciskiem w celu rozłączenia.
Gdy tego nie dokonamy, to ponownie po pewnym czasie rozpoczyna się ładowanie.
Czyli aplikacja z e swoim "rozpocznij ładowanie" , to nieporozumienie. Jeśli chodzi o domowe ładowarki
Jak CHademo, nie wiem.
Pewnie gdybym ustawił timer, to wtedy będzie można wcześniej proces ładowania uruchomić?
Nawet nie chce mi się tego sprawdzać, bo co raz więcej odkrywam "wschodniego myślenia". Choć jest tam cywilizacja, to odmienna.
To co mi się nie podoba
To co jest do kitu, Bronek poniżej napisał/a: |
, Aplikacja jest wolna i z bezsensownymi statystykami,
, regulacja kierownicy w jednej osi,
, ciągłe potwierdzania zgody, przy uruchomieniu na przekazywania danych,
- w związku z tym są inne przebiegi, realny i ten w aplikacji czy na stronie internetowej
, brak chłodzenia baterii
, wzmacniacz czy subwoofer w bagażniku
, klapa bagażnika manualna
, jedna szyba podnoszona automatycznie,
, do :dupa y opony
, ładowanie zawsze po podłączeniu, brak możliwości zatrzymania (chyba, że coś źle robię) |
,cdn
Ale póki co, więcej jest plusów dodatnich |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3122 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-11-03, 12:44
|
|
|
Możesz sam poprawić konstruktorów
Bronek napisał/a: | , brak chłodzenia baterii |
Tu akurat nie wiem jak ale pewnie da się zrobić tak jak jest to rozwiazane w trojaczkach - czyli specialny dukt powietrzny aby powietrze z klimatyzacji (schłodzone) leciało do pudła z akumualtorami
Bronek napisał/a: | jedna szyba podnoszona automatycznie, |
Kupić takie same przyciski jakie ma kierowca i podmienić - wtedy wszystkie będą autoamtyczne
Bronek napisał/a: | wzmacniacz czy subwoofer w bagażniku | Przenieść pod siedzenie pasażera
, wymienić
, Bronek napisał/a: | ładowanie po uruchomieniu |
Zwykły timer ( nawet mechaniczny za klika zł) |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-11-03, 12:53
|
|
|
Ja dwupraworęczny, ale obecnie za 179000 polskich złotych, to kurde mogli mnie wyręczyć z poprawy tych dupereli.
Ale, nawet problem z oponami... - bo nie muszę w zimie nim jeździć--mi wisi.
Tylko piszę aby Ci co mają zamiar kupić sobie to coś, wiedzieli na co wydają np. "wdowi grosz"
Jest takie coś jak gwarancja itd... do tego pewnych rzeczy bez widocznej rzeźby nie da się zrobić.. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3122 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-11-03, 19:23
|
|
|
Bronek napisał/a: | Jest takie coś jak gwarancja itd... do tego pewnych rzeczy bez widocznej rzeźby nie da się zrobić.. |
Nie demonizuj spraw gwarancyjnych.
Ja już przechodziłem takie rzeczy z Renault( a to ten sam koncern).
Gwarancję utracisz wyłącznie wtedy gdy mechanicznie dokonasz naruszeń w konstrukcji czy układzie elektrycznym ( przecięcia przewodów - ale wtedy tracisz gwarancję wyłącznie na ten przewód) .
Inne podejście do tematu zakazało by Ci samodzielnej wymiany żarówki - nieprawdaż?
Jeśli więc wyjmiesz przykładowe przyciski sterujące okien i je zmienisz na te automgiczne to gwarancji nie utracisz na nic więcej niż na wyjęte już przyciski |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-11-03, 20:04
|
|
|
OK. Tylko mi się nie chce. Bo to auto mnie nie kręci.
Przyjmuję te dziwne "niedociągnięcia" z pokorą i zdziwieniem jak większość tych co go testowało lub go kupiło.
Nie jest warte tuningu, bo wygląd ma jak "aromat identyczny z naturalnym".
Jest "zwykłe" , lekko tym samym nudne. Dla wielu to plus, a dla mnie, chyba nie? Brak fantazji i taka to Micra bis, czyli" babskie".. Tylko, że naprawdę fajnie jeździ i ma kilka niezłych gadżetów.
Najbardziej mnie wkurza - tego póki co nie można zmienić-, to ciągłe potwierdzanie udostępnienia danych.
To ta procedura, którą na filmiku próbuje facet jakoś skrócić.
https://youtu.be/w-XgFhiqBK0
Wymieniam jego wady i zalety jedynie pro publico bono, na zimno i wg mojego odczucia. Inni może inaczej postrzegają. Śledzę zagraniczne fora i tam też są różne opinie.
Nie zakochuję się w takich samochodach. Po prostu w Nissanie, Kii, czy innym Renualcie, nie da się bez flaszki zakochać.
To akurat takie raczej bezduszne przedmioty tych marek.
Ale są za to inne samochody co ten "spirytus" mają..... |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-11-23, 11:24
|
|
|
Po kilku tysiącach km, to dorzucę jeszcze uwagę do działania aplikacji.
Jest co najmniej kapryśna. Potrafi nie łączyć bo coś pewnie z serwerem.
Ale to dziwne, bo przez stronę internetową i swoje konto można.
Niemniej i jedna i druga opcja trwa długo, czasem za długo.
O ile to, nie ma znaczenia gdy loguje y się dla zabawy, by poznać dane i duperele ( przebiegi, rankingi, zużycie itp... głupoty), to denerwuje gdy chce się na kilka minut przed wejściem do samochodu ustawić parametry grzania/klimatyzacji.
A tu aplikacja, czy strona internetowa, nie działa szybko. Widać problem po komentarzach na Play Store.
Dobrze, że jest timer w samym aucie .
Z valboxem autko jest idealne jako "lokalne" , lecz koniecznie opony Dunlop są do wyrzucenia i to nawet w lecie.
Sam te opony zostawiłem póki co , bo jeżdżę tylko po mieście i w dobrą w miarę pogodę lub bardzo delikatnie .
..................
Ładowanie domowe samochodu tu jednak polecam 32A i stację szybszą.
Owszem wystarczy też wolne evse 230volt, ale to kwestia jaki sobie ustalimy algorytm ładowania i przy chęci skorzystania z taryfy tańszej, na 1x naładować prawie pustych baterii się nie da.
Mój pierwszy samochód z grzaną kierownicą i to zaskakująco przyjemna funkcja.
Pro Pilot się przydaje i działa nieźle. Wymaga uwagi ale jest orzydatny.
Parkowanie automatyczne... no tu raczej tylko dla zabawy i świadomości że się ma. Praktycznie niepotrzebne. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-11-30, 18:05
|
|
|
A światła ma dziwne jak na nasze prawo...
mijania na ścianie i drodze i drkgowe na ścianie
Amerykanin w Paryżu jak nic, |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-12-10, 19:28
|
|
|
To co jest do kitu, Bronek poniżej wymienia:
, Aplikacja jest wolna i z bezsensownymi statystykami, CZĘSTO nie działa
, Regulacja kierownicy w jednej osi,
, Ciągłe potwierdzania zgody, przy uruchomieniu na przekazywania danych,
- w związku z tym są inne przebiegi, realny i ten w aplikacji czy na stronie internetowej
, Brak chłodzenia baterii
, Wzmacniacz czy subwoofer w bagażniku
, Klapa bagażnika manualna, a jest kluczyk zbliżeniowy, to w czym problem?
, Jedna szyba podnoszona automatycznie,
, Do :dupa y opony
...cd
, Brak podświetlenia wszystkich przycisków na drzwiach, szczególnie otwarcia/zamknięcia
, Podgrzewanie siedzeń albo słabiutkie, albo chce jajka na twardo ugotować
, Nie grzeje siedzenia, a tylko kierownicę w trybie programowania ogrzewania lub przez aplikację
, nie ma doświetlenia zakrętów
, lampki ostrzegawcze "martwej strefy" w lusterkach to trochę porażka. Nie są dostrzegalne w polu widzenia. Jest to za szeroko aby patrząc przed siebie je dostrzec Powinne być zdublowane na konsoli, plus sygnał. Bo choć ostrzegają to chyba pasażerów na tylnej kanapie.
cdn.. chyba |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-12-17, 08:40
|
|
|
Właśnie dzisiaj instruowałem żonę jak ładować auto aby uniknęła np tego.. https://youtu.be/gRGaoppp9ko |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-12-20, 23:43
|
|
|
No i jej się spodobło |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-12-23, 20:15
|
|
|
Mi to wyglądało trochę na wyreżyserowane. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|