Nissan Leaf II (2018) Tekna w Polsce |
Autor |
Wiadomość |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-12-28, 14:36
|
|
|
Nieważne, ale to jak w obecnych serialach paradokumentalnych, życiowe
13.10.2018 .....soh = 98.11%
28.12.2018.......soh =97.29% |
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2018-12-28, 17:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Apolonia
Tesla Model 3 i ZOE

Dołączył: 24 Cze 2017 Posty: 1914 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2018-12-28, 17:09
|
|
|
Czyli coraz mu lepiej? |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-12-28, 17:54
|
|
|
A ja wiem? Nie narzeka. Jedzie
7°C, to mu dobrze... Tradycyjnie ładowany raz na tydzień.
Jest pomimo pewnych drobnych niedociągnięć w/w, wart zakupu.
Na pewno nie "zszedłc bym poniżej gadżetów, które ma, czyli na dzień dzisiejszy jedynie Tesla.
Na 100% to nie koniec mej przygody z elektrykami.
Akurat fajnie, bo wiem" z czym to się je", bez teoretyzowania jak np. po krótkim teście jakiegoś youtubera.
Czyli czekam na lepsze czasy jeżdżąc a nie marudząc tylko
Na pewno nie zasięg jest kryterium najważniejszym !! WSZYSTKO powyżej 200km jest ok. Wina tkwi w kraju w którym mieszkamy i ogólnym zadupiu. Bez ładowarek nie na elektromobilności, nawet jak auta będą mialy po 400km zasięgu na autostradach .
Zrobię skan z maksymalnym SOC.
Soh spada czy tak czy siak... taka to natura ale nie na tyle by było to odczuwalne w jakikolwiek sposób |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 718 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2018-12-29, 12:34
|
|
|
SOH może podskoczyć. U mojego tatuśka w Leaf I w pewnym momencie spadło do 84,3% a jak zaczął często ładować się na CHAdeMo to wzrosło do 87,4% |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-12-29, 15:21
|
|
|
Mam 12% i 32 km zasięgu z grzaniem...
Będę ładował ale 20A max by mi nie wywaliło "korków" od 22.10 do 5.50
Powinienem m/w uzyskać 80% pojemności
Przed ładowaniem, tak to wygląda
Przejechałem dzisiaj kilka km
Autko od sierpnia ma ledwie przekroczone 2500km.. {rocznie nie zrobię chyba więcej jak 6-7 tyś?}
To :
SOC spadł wiadomo ;
SOH NIE.... - to przed ładowaniem.
Zobaczę jutro po....
.....................................
No i rano 92%
Czarny skan Soh bez zmian Nissan SPY PODAJE podobne wartości co wyświetlacz .
SOC 92,6, zasłonięty skalą głośnika |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-02, 23:23
|
|
|
Tak wzrasta zużycie energii ze spadkiem temperatury, ale przy normalnej komfortowej jeździe. Głównie miejskiej, bez ekodrivingu. Prawie o 7kwh/100km.
Dodam, do wad :Działanie aplikacji szczególnie w godzinach szczytu.
Do zalet, systemy bezpieczeństwa.
"oszczędzanie energii" chyba należy czytać jako zużycie. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
wojto
Leaf 30kWh
Dołączył: 12 Mar 2018 Posty: 21
|
Wysłany: 2019-02-04, 20:01
|
|
|
Mam podobne spostrzeżenia przy Leaf 30kWh. Zużycie energii w porównaniu do lata wzrasta mniej więcej o 50%. Zamiast 14kWh/100km w lato jest 21kWh/100km. Tak więc zasięg spada o 1/3. Zamiast 180km mogę zrobić 120km na pełnej baterii. |
_________________ Leaf 30kWh |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-04, 21:02
|
|
|
ZIMA : `"Komputerowo" (wyświetlacz), z klimą- grzanie +kierownica i fotele , zamiast np 244 km jest 220 km "prolongowane" . Ale podczas jazdy "normalne" z wszystkimi komfortowym dodatkami bez oszczędzania na czymkolwiek realnie sięga 200km max 200 km.
LATO : Klima sama, jako schładzanie zabiera o wiele mniej zasięgu ( ok 20 km) |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-25, 22:03
|
|
|
Tak wygląda zużycie gdy jest zimno i korzystam normalnie z auta z "pregrzaniem" do 19/20 st.C, kierownica grzana i fotele też. Tryb "eko" bo w nim tak nie zrywa przyczepności, gdy jest mokro i mroźno.
Ale o ile wyłączenie grzania, w tym foteli i kierownicy oraz klimy wydłuża znacznie potencjalny dystans , to tryb "eko" raczej minimalnie go oszczędza (przynajmniej ja nie zauważam różnicy). A ten zasięg oscyluje w ok : 190-200 km w lutym i 240 km w sierpniu.
W tabeli nazwa kolumny :"oszczędzanie energii" to winno być "zużycie....."
Aplikacja na komórkę to słaby punkt, czasem nie działa, ale wtedy można przez stronę www.
Czyli zima to zima i jak się chce komfortowo jeździć , to należy brać poprawkę na skrócenie zasięgu o prawie 50 km . Próbowałem jeden dzień się wygłupiać w oszczędzanie energii ,ale to dla .....no coments.
Albo rybka albo pipka .
Jeździć w kufajce elektrykiem to obciach |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-03-27, 08:56
|
|
|
Mam ponoć Hiszpańską EVSE , zmodyfikowaną przez PatrykaS , tak by można było ustawiać moc ładowania 6,10 ,16 ,20, 32 A.
Fajna sprawa , bo Nissan II nie ma możliwości ustawienia poziomu naładowania . Owszem są timery , jest zdalne włączanie jest info co się dzieje na smartfona czy na stronę www. . Ale tylko czasem możemy optymalizować ładowanie .
Ponieważ "jak to we wsi mówią" , nie należy ładować do pełna gdy nie ma takiej potrzeby .
Czyli gdy mam np 20 % pojemności a rano chcę mieć 99-100% bo szykuje się dalsza podróż, to wystarczy 20A
Przy 30% już 16A itp ... Co jest o tyle ważne ,że w "tanim prądzie- 22.00-6.00" , są mniejsze straty przesyłu ( akurat jest trochę metrów kabla miedzy skrzynka a EVSE. Przy 32A bywa "mile ciepły" w dotyku a ma przekrój 6mm2.
Czyli regulowana EVSE :
raz, że jest przenośna ,
dwa, pozwala ustawić pobór w zależności od wytrzymałości źródła,
trzy, optymalizować poziom naładowania zgodnie z wiedzą lub upodobaniami , tak by wydłużyć np żywotność baterii , jeśli nam na tym zależy . U mnie to m/w 20- 80% tak wypada co tydzień o ile nie mam ekstra wyjazdów nieplanowanych itp . |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-04-30, 06:04
|
|
|
Zaczyna się najlepszą pora na elektryki. Temperatura nie za zimna nie za ciepła.
Zużycie energii spada i koszty tym samym też.
Auto ciągle jeżdzone, nic nie nawala. Przebieg nikczemny bo ok 5000km od nowości czyli lipca 2018.
Byłoby więcej gdyby nie inne elektryczne wozidła - rowery, hulajnogi.
Póki co szans ba wyrwanie się z matni i jazdę poza województwo nie ma. Zero inwestycji w moim zasięgu. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-12-04, 07:22
|
|
|
Pora na wpis. 10 000 i tylko od nowości termistor w fotelu pasażera nie działał .serwis długi ale z autem zastępczym . Aplikacja to temat odrębny są miesiące że ok i dni że nie odpala. Serwer???
Opny to lipa . W innym wątku ktoś ma wątpliwości co do przyśpieszenia ....no to gdyby nie te śliskie opony to mało kto podskoczy w miescie .
Autopilot jest fajny
360 kamery dobre a nawet parkowanie automatyczne ujdzie .
Auto póki co zostaje do za jeżdżenia na amen lub jako podarunek dla dzieci .
Moim zdaniem w tej cenie niczego obecnie nie dostanę to było 158 tys za Tekne. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-12-09, 10:12
|
|
|
wodnik7 napisał/a: | A to ja moze dodam, ze przerobilem mobilna ladowarke tesli na stacjonarna:) zeby mi bylo wygodniej w domu, bo na scianie ma zawisnac.
Swoja droga ciekawe, czy leaf 2 lyka umc tesli? Bo bylyby to fajna rzecz, jako, ze umc lyka 32A na jednej fazie, czyli tak jak chcr leaf, i ma koncowke typ2.. a gabarytowo toto malenstwo jest... |
Teraz mogę sprawdzić Ta Teslowską z Leafem Ale spróbuje przyłączyć do instalacji z zabezpieczeniem 45A CZYLI TEJ MOJEJ SIŁY EKSTRA ZROBIONEJ
Musze tylko zrobic kolejną przejsciowke wtyk 32A i gniazdo kempingowe |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-12-09, 17:56
|
|
|
Bronek napisał/a: | Teraz mogę sprawdzić Ta Teslowską z Leafem Ale spróbuje przyłączyć do instalacji z zabezpieczeniem 45A CZYLI TEJ MOJEJ SIŁY EKSTRA ZROBIONEJ
Musze tylko zrobic kolejną przejsciowke wtyk 32A i gniazdo kempingowe | Ale to nadal da Ci tylko 16A 1f (3,7kW) - jeśli mowimy o kempingowym 16A. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-12-09, 19:01
|
|
|
akurat ta teslowska jest mala i mobilna 16 to lepiej niz 10A Nissana.
Evse Tesli ma 32A przynajmniej tak napisano ...Moze z jednej fazy pojdzie te 32A ??? Masz "pomysła" ??
Ale to tylko dla zabawy , bo raczej nigdy nie do wykorzystania .A tak namarginesie , mam wielka ochotę pojechac do Niemiec na Supercharger to najblizej 145km . Aby choć raz w zyciu naladowac sie na szybkiej ladowarce przed smiercia |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
bro
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 291
|
Wysłany: 2019-12-09, 21:53
|
|
|
Bronek napisał/a: | Ale to tylko dla zabawy , bo raczej nigdy nie do wykorzystania .A tak namarginesie , mam wielka ochotę pojechac do Niemiec na Supercharger to najblizej 145km . Aby choć raz w zyciu naladowac sie na szybkiej ladowarce przed smiercia |
jak chcesz to godzinę dalej masz hypercharger Ionity który będzie ładować jeszcze szybciej.. |
Ostatnio zmieniony przez bro 2019-12-09, 23:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-12-09, 22:22
|
|
|
Bronek napisał/a: | Moze z jednej fazy pojdzie te 32A ??? Masz "pomysła" ?? | Nie pójdzie, ona wie jaką wtyczkę (adapter) ma podpiętą. Prawdopodobnie będę w stanie przeprogramować adapter na 32A, pytanie jak sobie poradzi przewód adaptera, bo wtyczka kempingowa da radę, zwłaszcza że ma czujnik temperatury wbudowany. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-12-09, 22:36
|
|
|
Nie mysle o Nissanie a o Tesli . Nissan to auto domowe. Teraz to jestem juz wolnym czlowiekiem .Chargery te bliskie i niemieckie to 120 KW , a nasz Ciechocinek to ponoc 150 KW ale 4 godziny jazdy .. Poznan 120 KW..
Musze wymyslic pretekst . najlatwiej to Poznań
Ps niewiele sie rusza na pomorzu , zadupie for ever |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
bro
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 291
|
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-12-10, 06:45
|
|
|
Link mnie zmylił dzieki |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Cav
Dołączył: 14 Paź 2019 Posty: 975 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-01-17, 13:50
|
|
|
Bronek napisał/a: | hał czy chał czy how? Odszczekuję.
Działa, klima ładowanie, info dotyczące np temperatury w samochdzie. Planowanie trasy.
Mnie interesuje główie sterowanie klimatyzacją, grzaniem lub chłodzeniem on line.Dla dociekliwych są inne parametry. |
A jaką masz w nim wersję nawigacji?
Bo podobno w maju 2019 zmienili na TomToma, który m.in. posiada funkcję Traffic.
A że mój przyszły Leaf2 użytkowany będzie głównie w dużym mieście, to takie omijanie korków by się baaaardzo przydało.
Ktoś wie jak najłatwiej rozróżnić wersję z TomTomem od wersji wcześniejszej (w aucie na stocku)?
Wizualnie pewnie się nie różni.... |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2020-01-17, 15:23
|
|
|
Nie wiem ??? Na pewno stara . mialem Casqu...ja czy jakos tak ? gdy Leaf stal w serwisie . I mial nowszą nawigacje inny ekran itd , ale wyłaczam bo po kiego ???. Lepszy /inny interface , a klawiszologia identyczna z Leafem bez wiadomo kilku funkcji itp ...
Generalnie nigdy nie korzystam z nawigacji dedykowanych . To paranoja bez on line aktualizacji .
Kozystam z Android auto ..Leaf obsługuje !!!!
Wtedy masz Asystenta Google i komendy po polsku Spotify itd .. Inaczej Leaf , przynajmniej mój po wyborze polskiego jezyka nie chce z Toba gadać .
Naprawde jestesmy zadupiem , i zaklinanie ,że my Naród Wybrany nic nie da . Dlatego gdy przez przypadek patrze w TV to raczej takich maleńkich niby nieistotnych szczegułów upierdliwych bedzie więcej .
W trasy leafem się nie wybieram a te okolice po jakich on moze sie normalnie poruszac znam .
Gdy pytałem o aktualizacje ( bo jak psu zupa zgodnie a umową sie raz w roku należy ) to powiedzieli ,że nie ma .
Nie napieram bo ... nawigacje samochodowe sa do kitu bez aktualizacji . Nie chce mi sie sciągać wgrywać itd... Nie te czasy gdzie byle smartfon ma ich do wyboru do koloru . |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Cav
Dołączył: 14 Paź 2019 Posty: 975 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-01-17, 16:28
|
|
|
Bronek napisał/a: | Nie wiem ??? Na pewno stara . mialem Casqu...ja czy jakos tak ? gdy Leaf stal w serwisie . I mial nowszą nawigacje inny ekran itd , ale wyłaczam bo po kiego ???. Lepszy /inny interface , a klawiszologia identyczna z Leafem bez wiadomo kilku funkcji itp ...
Generalnie nigdy nie korzystam z nawigacji dedykowanych . To paranoja bez on line aktualizacji . |
Ale lepsze z traffic'iem online niż bez - a o to pytałem.
W ogóle offline'owa nawigacja to przeżytek.
Chyba że ma porządny traffic, ale chyba żadna nie ma.
TomTom i tak jest jeszcze niezły w te klocki. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2020-01-17, 16:40
|
|
|
Najlepej zadzwonić i niech troche sie ruszą . W elektrykach byli slabi , teraz pomalutku juz zaczynają ogarniać . Niemniej nie ma ciśnienia , bo serwis zyje z spaliniaków . Gdyby nie leasing i nie grzejący prawy fotel od nowości , to bym jak w Tesli nie robil przeglądu . Bo raz nikczemny przebieg , dwa co tam przeglądać ???
zainstalujesz w s,marfonie Yanosika z opcją jego uruchamiania i wyłączania jak rozpozna samochód po BT i masz trafic jak tralala.. A jak wsadzisz USB to gdy też w smarfonie zainstaluszej Android Auto masz miodzio .
Na ekranie Nissana masz mapy telefon itd to co Android Auto daje . nawet załuje ,że Tesla jego nie obsługuje . |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Cav
Dołączył: 14 Paź 2019 Posty: 975 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-01-17, 23:01
|
|
|
Bronek napisał/a: | Najlepej zadzwonić i niech troche sie ruszą . W elektrykach byli slabi , teraz pomalutku juz zaczynają ogarniać . Niemniej nie ma ciśnienia , bo serwis zyje z spaliniaków . Gdyby nie leasing i nie grzejący prawy fotel od nowości , to bym jak w Tesli nie robil przeglądu . Bo raz nikczemny przebieg , dwa co tam przeglądać ???
zainstalujesz w s,marfonie Yanosika z opcją jego uruchamiania i wyłączania jak rozpozna samochód po BT i masz trafic jak tralala.. |
Obecnie mam yanosika na wbudowanej (przeze mnie) nawigacji i traffic jest najogólniej ... słaby.
Nie bardzo mi się uśmiecha włączanie BT w telefonie przy każdym wsiadaniu do samochodu, a tym bardziej trzymanie go włączonego cały czas - ani to bezpieczne, ani oszczędne, ani wygodne.
O stabilności Android Auto też słyszałem raczej więcej złego niż dobrego, także zdecydowanie wolałbym sprawnie działającą nawigację wbudowaną.
Już nie mówiąc o tym, że w AA działa tylko kilka nawigacji i żadna z nich nie jest nic lepsza od TT - najlepszy z nich to Sygic, który zarówno mapy jak i traffic też bierze wprost od TT.
Jeśli w aucie będzie TT to ok, najwyżej yanosik będzie chodził po BT w tle - tylko z komunikatami o radarach i suszarkach.
P.S.
Info od sprzedawcy sprzed chwili - ponoć w zamówionym przeze mnie Leafie2 jest już NissanConnectServices - czyli wersja z TT.
Mam nadzieję, że sprawdził poprawnie. |
|
|
|
 |
|