SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf II (2018) Tekna w Polsce
Autor Wiadomość
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-09-07, 16:56   

RadekNet napisał/a:
Bronek, ile robisz na swojej baterii bez ograniczania "przyjemności z jazdy"?


Nie dojechałem do koońca, bo planowałem jazdy na drugi dzień. 13‰ zostało i o ile pamiętam pokazywał zasięg ok 40 km. Na pewno przejechałem ponad 200km. Z e pedal, i A i B z przewagą B.

Klima cały czas na 19°-20 C, rano nawet dogrzewał.
Jazda jak wypróżnianie... dynaamicznie :mrgreen: Nawet z pasażerami.

Idealne auto do miasta.
Ale podobnie, tu stwierdzę, jak wątku o" Elektrycznej fanaberii czy nie.. ": planowanie dalszych podróży, to stress i niepewność. Szkoda, bo nie chce się przesiadać
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-09-20, 21:47   

Zapomniałem o pewnym fakcie, który gdy miałem amerykańca - Chevroleta SSR, był powodem kilku
upomnień policji i przymilania się disgnostom na przeglądach.

Światła bez oświetlania pobocza, tego skośnego prawego "klina" :roll: snopu światła.
Czyżby prawo się zmieniło?

Albo homolagacja całego auta jest nadrzędna nad faktem, iż mam "amerykańskie" światła mijania w europejskimw Lefie. :roll:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 911
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-09-21, 05:42   

Masz światła ledowe albo ksenonowe? Jeśli tak, to ten klin wygląda inaczej:

 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-09-21, 07:51   

No właśnie? Ale wyglądają jak amerykańskie bez "uskoku" . Wiem, że to porąbane prawo np. Mini żony były światła bez homologacji naszej, ale auto salonowe ponoć oi całości wtedy jest OK. Jak sam założysz np. DOT to się czepiają.

Krecha równa... zdj.

Ps :?: dlaczego zdjęcie widać dopieto po kliknięciu na nie?

spróbuję przez własny album na forum i znaczniki img


20180921_084425.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 270,63 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 911
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-09-21, 08:11   

Odjedź tak z 5-10 metrów od ściany, bo tak to mało widać.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-09-21, 12:11   

Prawie prosto jak od linijki, tylko po lewej z każdej strony linia odcięcia lekko schodzi w dół. Jest niewielka różnica poziomów jak na Twojej fotografii ale symboliczna.
Generalnie mam to w nosie, tylko wkurza mnie ten relatywizm prawny. "Co wolno Wojewodzie, to nie....."
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 911
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-09-21, 13:23   

Mam wrażenie, że nissan jakimś cudem zrobił takie światła, które przechodzą i w UE i w USA. Ja mam leafa I z USA i jest dokładnie tak jak piszesz - jest ten uskok, ale dość mały. Gość na przeglądzie mówił, że wszystko jest ok.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-09-21, 14:44   

Radujmy się. Amen.

A wracając do auta i moich z nim kontaktów, to co mnie wkurza , to potwierdzanie zgody na przekazywanie danych za każdym razem.
No i "pipkanie"... Muszę w ustawieniach sprawdzić czy da się to wyciszyć. Bo całkowitego wyłączenia nie chcę. (to realizuje przycisk).

Strasznie pipkające auto, asystent pasa jest przewrażliwiony. No ale, to dla dobra mego.

A.. i napęd tylko na przód, a niestety zrywa przyczepność. Aż wię prosi 4x4, przy takim szhbko dostępnym momencie, byłoby miło.
Pewnie trzeba będzie oponki zimowe kupić.

Ładuję jak przewidywałem 1x tyg.

Na moje oko zakładając cenę brutto energii na 60gr, to "pali ok 2 litrow benzyny na 100 km", a jeżdżę bez jakiejkolwiek techniki eco, czy innych dziwnych zachowań. Wręcz daję bardziej niż spaliniakiem (cykl miejski).
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-01, 09:50   

Fajny filmik/test o aucie . Po" naszemu" i właściwie mogę się podpisać nienal pod wszystkimi spostrzeżeniami.
Mam więcej odwagi w jeździe autonomicznej, niż testujący i więcej zaufania do tego systemu. Ale to wynik dłuższego obcowania z samochodem .I tak, dotykam kolanem lub dłonią kierownicy dopiero wtedy, jak już Nissan sobie ostro pipka i grozi zatrzymaniem. .
Uważać tylko należy na wysepki , lecz póki co dawał radę, wrażenia są jak z roller coaster,a przed ścianą . Można się przestraszyć i ja dlatego nie eksperymentuję. Na wysepki uważam i raczej przed nimi łapię za kierownicę.
problemem są nasze drogi brak malowania lub stare wyblakłe.

Czasem też, przy parkowaniu samodzielnym usiłuje wjechać na niski krawężnik , gdy mu wybierzemy tak stanowisko, iż tylne kola maja stanąć na np. chodniku w parkowaniu tyłem.

To same drobnostki i sytuacje raczej nie częste.

https://youtu.be/4ctaUIPt6gg

I drugi podobny

https://youtu.be/8FRDJkrzs3E
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-05, 13:33   

I tak.... z filmiku, bo instrukcji obsługi auta nie chciało mi się czytać, dowiedziałem się o przycisku otwierająco/zamykającym w klapie bagażnika.

Po drugie dzisiaj dzięki PatrykowS, rozszerzył mi się zasięg. Ale o tym napiszę w poście dziękczynnym, trochę później... :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1238
Wysłany: 2018-10-05, 15:31   

Znaczy ladowarke nascienna „zmobilizowales“?;) takie mam przeczucie..
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-05, 17:42   

Tak... zmobilizowałem Patryka do mobilizacji. :mrgreen:
Ustawiana 6....10,,,13,,,16,,,20,,,32,A
Jeździć będzie w torbie dla transportu psa,

Dodatkowo przejściówka na "małą siłę"

I pewnie przedłużacz.

Dzisiaj Leaf stracił cnotę i i został potraktowany po raz pierwszy obcym prądem, testowo.

Ad. Stacja naścirnno mobilna.
Oczywiście nie ma w tym mojej zasługi, poza chęcią posiadania takowej opcji. Wszystkie laury należą się Patrykowi.

W domu mam gniazdo 400v 32A, ale i tak ładuję zwykłą stacją, na kablu 230volt /3kwh, raz w tyg - bezstresowo.

Po co, ta kombinacja? A tak, na wszelki wypadek, gdybym jednak zaszalał i oddalił się od chaty. Gniazda siłowe są w miarę dostępne.

Mistrzowska robota Patryka, pozwoli nie wywalać bezpieczników w "obcych" instalacjach i ładować nawet mniejszym prądem, ale ładować,.
Ta wyprowadzona na zewnątrz regulacja natężenia to świetna sprawa.



Zdarzyła się pewna dziwna sytuacja, ale ponieważ Patryk się spieszył, to dopiero po weekendzie Go spytam o ten fakt.
Mianowicie.:
Po odłączeniu od stacji tuningowanej przez Patryka (nie tej mojej, a tej w Białogardzie)-
nie mogłem odpalić Leafa. Pokazywała się czerwona ikona akumulatora 12v !?.
Dopiero po wyłączeniu i włączeniu auta wszytko było ok.
Myślę, że oprogramowanie zgłupiało, gdyż z kablem podpiętym próbowaliśmy podejrzeć parametry?

.....
Na marginesie przejechałem ponad 50km za ok 4,50 zużywając 7,6 kwh, jadąc ja tempomacie przepisowo

IMG_20181005_183708-800x600.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 81,64 KB

IMG_20181005_183508_1-800x600.jpg
Plik ściągnięto 27 raz(y) 74,9 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 272
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-06, 09:52   

Kiedyś pisałem o podobnym przypadku:
http://forum.samochodyele...opic.php?t=2331
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-06, 18:17   

Apolonia napisał/a:
Dziś podjechałem w Poznaniu pod ładowarkę 43kW modelem Q210.
Muszę powiedzieć, że to od razu widać po zachowaniu auta, że jest moc.
Natychmiast startuje układ chłodzenia ładowarki, a po chwili chłodzenie baterii.
Uwaga:
Należy być pewnym swojej baterii 12V, bo jest mocno obciążona chłodzeniem.
Jest to najczęstszy problem użytkowników Qiuck, dlatego ładowarka Q dostała
na zachodzie przydomek kłopotliwej.
Porada:
- akumulator nie starszy niż 4 lata,
- dobrze przeczyszczone klemy 12V


Auto ma 2 miesiące. Akumulator pewnie nowy też.

To była ładowarka nie moja a naścienna z ograniczniem do 20A.

Ale nie znam się, więc niczego sugeruję itd...
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 272
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-07, 13:10   

Tu sprawa dotyczy tego co sie dzieje podczas takiego ładowania.
Klima do chłodzenia akumulatora
Wiatrak chłodnicy klimy
Wiatrak chłodzenia akumulatora
Pompa obiegu chłodzenia ladowarki
Wyświetlacz
Inne odbiorniki 12V i mamy problem
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-07, 18:52   

Być może? Pociągneło i spadło..
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2553
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-08, 13:21   

Bronek napisał/a:
Jeździć będzie w torbie dla transportu psa
Ale pasuje idealnie rozmiarami jak widać :-)

Bronek napisał/a:
Mistrzowska robota Patryka, pozwoli nie wywalać bezpieczników w "obcych" instalacjach i ładować nawet mniejszym prądem, ale ładować,.
Ta wyprowadzona na zewnątrz regulacja natężenia to świetna sprawa.
Gdyby nie pomyślunek Hiszpanów to moglibyśmy sobie co najwyżej pogwizdać - w każdej stacji powinna być możliwość ograniczenia prądu tak jak w tej, wtedy łatwiej je użyć nawet w domu, gdy czasem trzeba ładować dwa samochody jednocześnie lub włączy się jakiś piec czy coś innego dużego. Tak więc Hiszpanom należy się podziękowanie, i zarazem prośba o dołączenie do zestawu ograniczeń również 25A :-)

Bronek napisał/a:
Zdarzyła się pewna dziwna sytuacja, ale ponieważ Patryk się spieszył, to dopiero po weekendzie Go spytam o ten fakt.
Trudno zgadnąć - stacja dawała 20A, więc spokojnie powinno na wszystko starczyć, przecież ładowarka z gniazdka tylko 10A daje. Może to mylny komunikat i wcale nie chodziło o akumulator 12V?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-08, 15:01   

To nie tylko komunikat (ikonka) ale nie mogłem "odpalić " czyli ruszyć .
Dopiero przycisk STOP i ponowna aktywacja auta dała efekt .

Myślę ,że z racji mego ignoranctwa i braku wiedzy . Klikałem w opcje aby zobaczyc ile i czego ..., a klima chodziła itd . pewnie dwunastowoltowy miał spory pobór chwilowy wie mu spadło poniżej wartości , ustawionej na wywołanie komunikatu .

Dzisiaj test na przedłużaczu za bramą tzw techniczno/prowizoryczna ( czekam na wykonawcę). Przedłużacz budowlany 0k 20m zostawiłem mały zwój i zrobił się lekko ciepły , czyli szlo sporo 32A i przy 50% raportował 4,5 h do 100%

Kupiłem na Amazonie BT transmiter na OBDII to zobacze na Nissan Spy ..
Pro .

Polecam to rozwiązanie mobilne i jeszcze raz serdecznie dziękuję Patrykowi . :kufel
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2553
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-08, 16:48   

Bronek napisał/a:
Klikałem w opcje aby zobaczyc ile i czego ..., a klima chodziła itd . pewnie dwunastowoltowy miał spory pobór chwilowy wie mu spadło poniżej wartości , ustawionej na wywołanie komunikatu .
To się odbywało na włączonym samochodzie w czasie ładowania - więc aku 12V też się ładował. Na postoju możesz przecież grzać czy chłodzić się do woli mimo (dzięki?) podłączonego kabla, więc 12V musi dać radę. BTW: klima i grzanie idzie z aku trakcyjnego, tylko siedzenia/kierownica idą z 12V.

Bronek napisał/a:
przy 50% raportował 4,5 h do 100%
czyli ok. 20kWh/4,5h daje prawie 4,5kWh/19A, czyli uwzględniając spowolnienie ładowania pod koniec pewnie brał maksimum (czyli 29A dla 6,6kW).

Bronek napisał/a:
Polecam to rozwiązanie mobilne i jeszcze raz serdecznie dziękuję Patrykowi .
Cała przyjemność po mojej stronie - czekam na wieści z odbytych podróży :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-08, 17:34   

Nie doczekał do 100 %, bo do roboty trzeba było jechać. Ale miłe są te prognozy ładowania o połowę krotszy czas.
Teraz tylko logistyka, czyli szukanie "siły" dostępnej, tak by skokami się przemieszczać. Jeden postój dłuższy i dalej do CHAdeMO (ot taka mapka np http://chademo-map.com).
Czyli zakupy, galerie kino, spacer i skok na 40 minutowy posiłek.

Tyle teorii i marzeń :lol:

Szkoda, że kamper nie jest elektryczny, bo to idealny układ dla takiego pojazdu. :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1238
Wysłany: 2018-10-08, 17:51   

Ha, Bronek, bakcyla zlapales;)

Na poczatku mial byc tylko do jezdzenia, zadnych tam grzebanianw bebechach, nawet maski nie otwierales, a teraz i bluetooth, i obdlink, i ladowarka przenosna, itp.:)

Fajnie!
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-08, 18:07   

Ja generalnie "bakcylowy" jestem. Tylko realia są niesympatyczne. Takiego zadupia jak środkowe Pomorze, tylko za Bugiem można szukać a i to pewnie się mylę.

Masz Teslę i tyle w temacie... no i tylko krowa zdania nie zmienia. Mam co prawda reflux ale nie przeżuwam.
:mrgreen:

A to nie było pozerstwo z tym niezaglądaniem itp....

Po prostu zbieg okoliczności. Dostałem dwie poważne zabawki na raz. Kampera - po roku oczekiwania i Nissana- po pół. A doba ma 24h... i piękne lato, to priorytet był wiadomy. Roboty w takim kamperku to jest od cholery. Solary, klimy, Efoye i wiele wiele innych.... Never ending Story

Ad OBD, to na cześć Patryka :mrgreen: "zrobił mi dobrze", to wypada zdać relację. Może ktoś skorzysta i z danych wspópracy tej stacji z Leafem?
Bo byłem na początku zawiedziony, gdyż miała być inna, ładniejsza :oops: .. Uf .. jak to nigdy nie wiadomo jaki będzie finał.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1238
Wysłany: 2018-10-08, 18:15   

No to kiedys moge podjechac pod Twoja 22kW, jesli chcesz, i sprawdzic, jak pobiera prad - ciekawe, czy przekrecajax Patrykowe pokretlo stacja zglasza sie tez jako 6,10,20A - w tesli to widac (lub czy po prostu zglasza sie jako 32A, ale puszcza ich mniej).
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 356
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-10-08, 18:19   

Nie ma problemu :mrgreen: W końcu zobaczę to, co mi sprzątnięto z przed nosa.

Zapraszam.. :idea:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 911
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-08, 20:50   

Z tym obd to trzeba było przed kupnem zapytać, bo nie każde się nadaje. Ale teraz to już po frytkach. Gdyby nie działało z leaf spy to daj znać, ja w końcu znalazłem działające.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13