Nissan Leaf II (2018) Tekna w Polsce |
Autor |
Wiadomość |
Bronek
Nssan Leaf Tekna II

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 496 Skąd: Kołobrzeg

|
Wysłany: 2018-12-28, 14:36
|
|
|
Nieważne, ale to jak w obecnych serialach paradokumentalnych, życiowe
13.10.2018 .....soh = 98.11%
28.12.2018.......soh =97.29%
PhotoPictureResizer_181228_175817552-768x1365.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5 raz(y) 98,97 KB |
Screenshot_20181228-140008.png
|
 |
Plik ściągnięto 4 raz(y) 108,23 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2018-12-28, 17:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Apolonia
Dołączył: 24 Cze 2017 Posty: 333 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2018-12-28, 17:09
|
|
|
Czyli coraz mu lepiej? |
|
|
|
 |
Bronek
Nssan Leaf Tekna II

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 496 Skąd: Kołobrzeg

|
Wysłany: 2018-12-28, 17:54
|
|
|
A ja wiem? Nie narzeka. Jedzie
7°C, to mu dobrze... Tradycyjnie ładowany raz na tydzień.
Jest pomimo pewnych drobnych niedociągnięć w/w, wart zakupu.
Na pewno nie "zszedłc bym poniżej gadżetów, które ma, czyli na dzień dzisiejszy jedynie Tesla.
Na 100% to nie koniec mej przygody z elektrykami.
Akurat fajnie, bo wiem" z czym to się je", bez teoretyzowania jak np. po krótkim teście jakiegoś youtubera.
Czyli czekam na lepsze czasy jeżdżąc a nie marudząc tylko
Na pewno nie zasięg jest kryterium najważniejszym !! WSZYSTKO powyżej 200km jest ok. Wina tkwi w kraju w którym mieszkamy i ogólnym zadupiu. Bez ładowarek nie na elektromobilności, nawet jak auta będą mialy po 400km zasięgu na autostradach .
Zrobię skan z maksymalnym SOC.
Soh spada czy tak czy siak... taka to natura ale nie na tyle by było to odczuwalne w jakikolwiek sposób |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 521 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2018-12-29, 12:34
|
|
|
SOH może podskoczyć. U mojego tatuśka w Leaf I w pewnym momencie spadło do 84,3% a jak zaczął często ładować się na CHAdeMo to wzrosło do 87,4% |
|
|
|
 |
Bronek
Nssan Leaf Tekna II

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 496 Skąd: Kołobrzeg

|
Wysłany: 2018-12-29, 15:21
|
|
|
Mam 12% i 32 km zasięgu z grzaniem...
Będę ładował ale 20A max by mi nie wywaliło "korków" od 22.10 do 5.50
Powinienem m/w uzyskać 80% pojemności
Przed ładowaniem, tak to wygląda
Przejechałem dzisiaj kilka km
Autko od sierpnia ma ledwie przekroczone 2500km.. {rocznie nie zrobię chyba więcej jak 6-7 tyś?}
To :
SOC spadł wiadomo ;
SOH NIE.... - to przed ładowaniem.
Zobaczę jutro po....
.....................................
No i rano 92%
Czarny skan Soh bez zmian Nissan SPY PODAJE podobne wartości co wyświetlacz .
SOC 92,6, zasłonięty skalą głośnika
PhotoPictureResizer_181230_125000174.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 2 raz(y) 81,06 KB |
PhotoPictureResizer_181229_153540674-810x1440.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5 raz(y) 81,85 KB |
tempFileForShare_20181229-151909_crop_614x614.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 11 raz(y) 115,19 KB |
|
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne |
|
|
|
 |
Bronek
Nssan Leaf Tekna II

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 496 Skąd: Kołobrzeg

|
Wysłany: 2019-02-02, 23:23
|
|
|
Tak wzrasta zużycie energii ze spadkiem temperatury, ale przy normalnej komfortowej jeździe. Głównie miejskiej, bez ekodrivingu. Prawie o 7kwh/100km.
Dodam, do wad :Działanie aplikacji szczególnie w godzinach szczytu.
Do zalet, systemy bezpieczeństwa.
"oszczędzanie energii" chyba należy czytać jako zużycie.
tempFileForShare_20190202-231219-1024x607.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 29 raz(y) 97,19 KB |
|
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne |
|
|
|
 |
wojto
Leaf 30kWh
Dołączył: 12 Mar 2018 Posty: 15
|
Wysłany: 2019-02-04, 20:01
|
|
|
Mam podobne spostrzeżenia przy Leaf 30kWh. Zużycie energii w porównaniu do lata wzrasta mniej więcej o 50%. Zamiast 14kWh/100km w lato jest 21kWh/100km. Tak więc zasięg spada o 1/3. Zamiast 180km mogę zrobić 120km na pełnej baterii. |
_________________ Leaf 30kWh |
|
|
|
 |
Bronek
Nssan Leaf Tekna II

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 496 Skąd: Kołobrzeg

|
Wysłany: 2019-02-04, 21:02
|
|
|
ZIMA : `"Komputerowo" (wyświetlacz), z klimą- grzanie +kierownica i fotele , zamiast np 244 km jest 220 km "prolongowane" . Ale podczas jazdy "normalne" z wszystkimi komfortowym dodatkami bez oszczędzania na czymkolwiek realnie sięga 200km max 200 km.
LATO : Klima sama, jako schładzanie zabiera o wiele mniej zasięgu ( ok 20 km) |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne |
|
|
|
 |
|