SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ładowanie/zasilanie CHAdeMO DIY by PatrykS
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-18, 21:52   Ładowanie/zasilanie CHAdeMO DIY by PatrykS

EDIT: Niniejszy temat został wydzielony z tego wątku.

No więc porażka - nic nie wybuchło :-) Za to zgromadzonym wspólnymi siłąmi z bodixem pakietem z 58 ogniw z power banka, Outlandera i Leafów z różnych roczników (razem 230V miał) udało się ładować i Amperę, i Nissana :-) Ampera pobierała pełne 3,2kW i tak raportowała (prąd i napięcie też poprawnie), natomiast Nissanowi DC mniej smakowało i ssał 11A przy ograniczeniu na EVSE do 16A, 17A przy ograniczeniu do 25A i 21A przy ograniczeniu do 32A.

Oprócz tego udało się wspomniany pakiet ładować na ładowarce Greenwaya firmy Efacec za pomocą własnej konstrukcji kontrolera CHAdeMO :-) Sprawdziliśmy też, że mniejszy pakiet z 14 ogniw (52V) też dało się ładować - 50V to minimum w standardzie CHAdeMO, ponoć nie każda łądowarka działa stabilnie przy tak małych napięciach.

Grill też się udał - tym razem pogoda wreszcie nam odpuściła :-)

Kolejna okazja do spotkania i może również kolejnych tego rodzaju zabaw prawdopodobnie 1 września (też sobota).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-08-20, 21:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 305
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-08-19, 00:12   

Technicznie rzecz ujmując uwzględniając wszelkie możliwe problemy oraz te nie do przewidzenia uważam dzisiejsze testy za przełomowe do dalszych prac na "żywym organiźmie". Patrykowi należą się podziękowania za decydujący wkład naukowy w projekt CHAdeMO. Bardzo obiecujące perspektywy naszych testów pozwolą na osiągnięcie wielu usprawnień dla EV. Warto wspomnieć, że grill nie był w tej materii obojętny, ale o tym wiedzą tylko obecni na spotkaniu entuzjaści EV i tutaj również pragnę podziękować za obecność Sławkowi (verona) na którego zawsze można liczyć. Do zobaczenia niebawem.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2005
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-08-19, 18:27   

Mocno kibicuje i gratuluję postępów
Chętnie udostępnię starego PSA do testów ładowania Chademo .
On też był fabrycznie przystosowany do szybkiego ładowania.
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-19, 22:17   

bodix napisał/a:
Patrykowi należą się podziękowania za decydujący wkład naukowy w projekt CHAdeMO.
Naukowy, a to dobre - zwykłe majsterkowanie :-) A poważniej to jeśli chodzi o kontroler to największe zasługi ma autor oryginalnego oprogramowania na Arduino udostępniając je publicznie. Potem mój kolega z pracy, który je na naszym prototypie uruchomił. Ja zrobiłem sprzęt i parę poprawek w tym oprogramowaniu.

bodix napisał/a:
Warto wspomnieć, że grill nie był w tej materii obojętny, ale o tym wiedzą tylko obecni na spotkaniu entuzjaści EV i tutaj również pragnę podziękować za obecność Sławkowi (verona) na którego zawsze można liczyć.
Również dziekuję wszystkim uczestnikom - kolejne przesympatyczne spotkanie nam się udało :-)

jas_pik napisał/a:
Mocno kibicuje i gratuluję postępów
Dziękujemy :-)

jas_pik napisał/a:
Chętnie udostępnię starego PSA do testów ładowania Chademo .
On też był fabrycznie przystosowany do szybkiego ładowania.
Super - możesz paczkomatem, dane już masz :-) EVgarage też jest zainteresowany do swojego Siriona i nie tylko - trzeba jakąś obudowę i złącze do tego dopasować i zdając sobie sprawę z jakości prototypu zacząć testować. Oprogramowanie można łatwo zmienić przez USB jak by co.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-19, 22:32   

Parę fotek z eksperymentu - mały reportaż wrzuciłem tu: https://forum.opel24.com/topic/65384-opel-ampera-%C5%82adowanie/?page=3

Pakiet


Wpięliśmy DC przed stycznik w Rolecu


Miernik własnej konstrukcji - nie wytrzymałby pełnego napięcia pakietu, więc mierzył tylko 4 z 58 ogniw, dlatego wynik pomiaru napięcia, mocy i energii na tym wyświetlaczu trzeba przemnożyć przez ok. 15. Tu pokazuje ładowanie Nissana przy ograniczeniu do 16A w EVSE.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-19, 22:38   

I kolejny eksperyment - ładowanie pakietu na stacji CHAdeMO ( https://forum.opel24.com/topic/65384-opel-ampera-%C5%82adowanie/?page=4 ).

W bagażniku pakiet, po prawej stronie samochodu skrzynka z przekaźnikami (tam w czasie testu izolacji przeprowadzanego przez ładowarkę pojawia się na chwilę 500V :!: ), na niej kontroler ładowania zbudowany na Arduino.


Stacja dogadała się z naszym kontrolerem i zgodnie z jego żądaniami podała 10A przez 3 minuty :)


Kontroler - udaje on samochód elektryczny i musi posiadać akumulator 12V do komunikacji ze stacją, tutaj w jego roli cztery ogniwa laptopowe.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 474
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2018-08-20, 07:49   

Super sprawa! Gratuluje pomysłu i wytrwałości w realizacji!
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1204
Wysłany: 2018-08-20, 13:07   

PatrykS, może wydzielę temat z postami o CHAdeMO DIY począwszy od 2018-08-18, 22:52? Chyba, że już gdzieś jest temat?
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-20, 13:59   

RaveN napisał/a:
PatrykS, może wydzielę temat z postami o CHAdeMO DIY począwszy od 2018-08-18, 22:52? Chyba, że już gdzieś jest temat?
Możesz, aczkolwiek akurat wspomniany wpis powinien być wtedy skopiowany, tj. żeby był w obu wątkach. Gdzieś tam temat tego CHAdeMO się przewijał, ale dedykowanego wątku nie kojarzę.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1204
Wysłany: 2018-08-20, 21:09   

PatrykS napisał/a:
RaveN napisał/a:
PatrykS, może wydzielę temat z postami o CHAdeMO DIY począwszy od 2018-08-18, 22:52? Chyba, że już gdzieś jest temat?
Możesz, aczkolwiek akurat wspomniany wpis powinien być wtedy skopiowany, tj. żeby był w obu wątkach. Gdzieś tam temat tego CHAdeMO się przewijał, ale dedykowanego wątku nie kojarzę.

Gotowe. Super, że działasz/działacie w temacie CHAdeMO. Z biegiem czasu to może mieć sporo zastosowań.
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 85
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2018-08-20, 21:22   

Genialna sprawa :) Kiedy będzie można kupić gotowca albo zestaw DIY? ;)
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1244
Wysłany: 2018-08-21, 06:09   

Cud miod malina! Gratuluje rowniez ja, bardzo ciekawe i jakby coraz blizej celu:)

Czytalem gdzies kiedys, ze Chademo do starego roadstera tesli dziala tak, ze podaje prad jakby pod rekuperacje - dlatego ladujac auto musi byc otwarte, i z wlaczona stacyjka.. gdzies na forum o tym byl watek.. Ale Wasze podejscie do tematu jest ciekawsze:)

Nie moge doczekac sie grilla, pozdrawiam!
 
 
ola 
Leaf 2015 USA SV

Dołączyła: 09 Lip 2018
Posty: 11
Skąd: Wroclaw, Poland
Wysłany: 2018-08-21, 13:54   

Cześć
Czy mam rozumieć że jest możliwe dorobienie CHAdeMO praktycznie do każdego auta ?
Tak po prostu można się wpiąć do głównego DC bus w aucie - tylko emulując auto ?
Nie zdązyłam jeszcze przestudiować dokumentacji CHAdeMO - chyba jest opensource. stąd te pytanie.
Planuje kupić Leafa i wykorzystać baterie jako "power wall" w symbiozie z moimi solarami ( 10kw).

Jestem też ciekawa jak informacja o prądzie ładowania całego pakietu jest przekazywana do stacji ( to chyba jest potrzebne) - podejrzewam że normalnie jest to robione przez kontroler ładowania auta , lecz gdy on nie jest CHAdeMO wtedy chyba nie potrafi obsłużyć tak wysokiej mocy.
Estymacja mocy pobieranej na podstawie jednego ogniwa jest ciekawa , lecz w dłuższej perspektywie trzeba mieć za cel monitoring całości.
Sorry jeśli napisałam trochę jako laik - dopiero zaczynam sie interesować ładowaniem a w szczególności QC i smartgrid.

I "brawa" za odwagę do podpięcia sie "laboratoryjnym" zestawem do takiej mocy - Ja miałabym stracha - tym bardziej że to wysokonapięciowe DC i usmażyć ( literalnie) sie jest łatwo - vide : krzesła elektryczne w USA )

Zalecam : SAFETY FIRST

Ola
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-21, 18:46   

RaveN napisał/a:
Gotowe. Super, że działasz/działacie w temacie CHAdeMO. Z biegiem czasu to może mieć sporo zastosowań.
RadekNet napisał/a:
Genialna sprawa Kiedy będzie można kupić gotowca albo zestaw DIY?
Generalnie Ameryki nie odkrywamy - ktoś już to dawno temu zrobił i nawet sprzedawał, za dość spore niestety jak dla nas pieniądze - JLD505 / CHAdeMO Kit w http://store.evtv.me .

ola napisał/a:
Czy mam rozumieć że jest możliwe dorobienie CHAdeMO praktycznie do każdego auta ?
Tak.

ola napisał/a:
Tak po prostu można się wpiąć do głównego DC bus w aucie - tylko emulując auto ?
Raczej wprost do baterii - zwykle na jej wyjściu są styczniki mocy, i dopiero po nich wychodzi DC na zewnątrz obudowy.

ola napisał/a:
Nie zdązyłam jeszcze przestudiować dokumentacji CHAdeMO - chyba jest opensource. stąd te pytanie.
Chyba jest, ale za kopię standardu trzeba zapłacić - na https://www.chademo.com/ lub w IEEE (IEEE Std 2030.1.1™-2015 https://ieeexplore.ieee.org/document/7400449 ).

ola napisał/a:
Jestem też ciekawa jak informacja o prądzie ładowania całego pakietu jest przekazywana do stacji ( to chyba jest potrzebne) - podejrzewam że normalnie jest to robione przez kontroler ładowania auta , lecz gdy on nie jest CHAdeMO wtedy chyba nie potrafi obsłużyć tak wysokiej mocy.
W samochodach z CHAdeMO kontroler co 100ms wysyła po CANie do stacji wartość żądanego prądu, stacja musi go podać i co 100ms też musi wartość wysłać do samochodu, ten też ma pomiar prądu i porównuje ten przysłany ze zmierzonym i oczekiwanym, w przypadku niezgodności większej niż określona ładowanie jest przerywane. W przypadku samochodów bez CHAdeMO (ładowanych tylko z AC) nic do stacji nie jest wysyłane.

ola napisał/a:
Estymacja mocy pobieranej na podstawie jednego ogniwa jest ciekawa , lecz w dłuższej perspektywie trzeba mieć za cel monitoring całości.
Estymacja nie byłą celem - tu użyliśmy tego miernika jako amperomierza, dodałem tylko sprostowanie co do pozostałych wskazań. Oczywiście w pełni automatycznym rozwiązaniu bez nadzoru człowieka konieczny jest BMS monitorujący każde ogniwo i temperaturę w przynajmniej kilku częściach pakietu.

ola napisał/a:
Sorry jeśli napisałam trochę jako laik - dopiero zaczynam sie interesować ładowaniem a w szczególności QC i smartgrid.
No po to są przecież fora :-)

ola napisał/a:
I "brawa" za odwagę do podpięcia sie "laboratoryjnym" zestawem do takiej mocy - Ja miałabym stracha - tym bardziej że to wysokonapięciowe DC i usmażyć ( literalnie) sie jest łatwo - vide : krzesła elektryczne w USA )
Eeee tam, pakiet miał 230V - tyle co w gniazdku, a tylko 10A poprosiliśmy od stacji :-)

ola napisał/a:
Zalecam : SAFETY FIRST
Zdecydowanie - nikt z nas nie sprawdzał obecności napięcia językiem ani nawet dłonią :-D W zasadzie trzymaliśmy łapy i wszystkie inne części ciała z daleka, nawet stację aktywowaliśmy kartą bezkontaktową :)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2005
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-08-21, 19:33   

No własnie z niecierpliwością czekam kiedy będę mógł zamontować coś takiego :)
Wygląda na to że to będzie najlepsza lokalizacja gniazda Chademo w starym PSA ( Berlingo/Partner)


Rozgryzłem też w jaki sposób na mierniku energii w PSA będzie pokazywana energia dostarczana do akumulatorów z Chademo .
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 441
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-08-21, 20:51   

Superancka fotorelacja! Bardzo fajnie, że zaczyna działać.

Fajne też te rączki do akusów od Outlandera ;)
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-21, 21:54   

jas_pik napisał/a:
Wygląda na to że to będzie najlepsza lokalizacja gniazda Chademo w starym PSA ( Berlingo/Partner)
I ładowanie przy otwartej klapie? Wtyczka CHAdeMO jest zaj... znaczy zajmuje dużo miejsca.

EVgarage napisał/a:
Fajne też te rączki do akusów od Outlandera
Rączki? To całe koszyki, misterna robota by bodix!
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2005
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-08-21, 22:13   

PatrykS napisał/a:
I ładowanie przy otwartej klapie? Wtyczka CHAdeMO jest zaj... znaczy zajmuje dużo miejsca.

Właśnie dlatego ale nie tylko.
Ważna jest lokalizacja blisko Sagemboxa bo będziemy wykorzystywać lokalizację na komplet styczników zabezpieczających ( i takie własnie miejsce znajdzie się pod gniazdem oraz krótkie przewody połączeniowe pod zestyki podłączenia zestyków szybkiego ładowania pod srebrną pokrywą aby elektronika mogła zliczać wpompowywane kilowaty do akumulatorów.
Fabryczne miejsce gdzie obecnie mieści się gniazdo ładowania Marechal jest zbyt małe na włożenie tam gniazda Chademo .
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-22, 08:34   

jas_pik napisał/a:
Ważna jest lokalizacja blisko Sagemboxa
Kurcze, CHAdeMO to się konstruktorom tych samochodów tylko śniło, możemy dokończyć ich wizję, fajnie :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1308
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-22, 08:40   

Trzeba przyznać, kawał dobrej roboty :kufel :kufel :kufel .
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2005
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-08-22, 11:43   

PatrykS napisał/a:
Kurcze, CHAdeMO to się konstruktorom tych samochodów tylko śniło, możemy dokończyć ich wizję, fajnie :-)

Lepiej , te samochody miały fabrycznie złacze szybkiego ładowania oznaczone jako Marechal ( Marszałek)
I będąc ostatnio we Francji udalo mi się znaleźć takie działajace wciąż stacje szybkiego ładowania do tych staruszków PSA

A lokalizacja tej stacji jest na Chargemap : https://fr.chargemap.com/plac-de-l-arsenal-la-rochelle.html#pid=2
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-22, 12:33   

jas_pik napisał/a:
I będąc ostatnio we Francji udalo mi się znaleźć takie działajace wciąż stacje szybkiego ładowania do tych staruszków PSA
O, czyli nie tylko śniło :-) To może przejściówkę CHAdeMO->Marechal zrobimy? Coś jak Tesla CHAdeMO Adapter :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2005
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-08-22, 13:41   

PatrykS napisał/a:
O, czyli nie tylko śniło :-) To może przejściówkę CHAdeMO->Marechal zrobimy? Coś jak Tesla CHAdeMO Adapter :-)

Świetny pomysł.
Co prawda takie fabryczne grube wtyczki są zatrważająco drogie , ale wystarczy dołożyć 2 styki DC i już by była gotowa. Tyle tylko że w złączu Marechal mamy wyprowadzoną wyłącznie linię K a nie Can L i Can H .
Myślę że lepszym rozwiązaniem będzie jednak montaż gniazda Chademo w komorze silnika wraz ze stycznikami zabezpieczającymi bo w gnieździe Marechal napięcie akumulatora HV jest dostępne bezpośrednio.
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-22, 17:41   

jas_pik napisał/a:
Tyle tylko że w złączu Marechal mamy wyprowadzoną wyłącznie linię K a nie Can L i Can H
A przewidujemy jakąś komunikację kontrolera CHAdeMO z samochodem?

jas_pik napisał/a:
w gnieździe Marechal napięcie akumulatora HV jest dostępne bezpośrednio
W przejściówce i tak byłyby styczniki - to wymóg CHAdeMO.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 85
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2018-08-22, 19:11   

PatrykS napisał/a:
RaveN napisał/a:
Gotowe. Super, że działasz/działacie w temacie CHAdeMO. Z biegiem czasu to może mieć sporo zastosowań.
RadekNet napisał/a:
Genialna sprawa Kiedy będzie można kupić gotowca albo zestaw DIY?
Generalnie Ameryki nie odkrywamy - ktoś już to dawno temu zrobił i nawet sprzedawał, za dość spore niestety jak dla nas pieniądze - JLD505 / CHAdeMO Kit w http://store.evtv.me .


Mnie kręci takie coś mobile dc charger 22kw mdc22 , ale boję się ich pytać o cenę.
Jakby to można było zbudować w oparciu o używane pakiety i Wasz system... takie 10-15kW możliwe do naładowania w domu ze zwykłego gniazdka (bo domowa EVSE ładuje samochód) i ładujące samochód chociazby przez wtyk Type1, żeby obniżyć cenę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12