SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sprzedam] Napęd z Nissana Leafa do konwersji DIY (zestaw)
Autor Wiadomość
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1401
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-11, 16:57   

"Żaden w silników od wózków nie ma takich charakterystyk"
Każdy sepex (obcowzbudny) ma takie charakterystyki, ale jak kolega chce to niech założy wątek, nie zaśmiecajmy tematu.
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-27, 09:04   

Oto zdjęcia napędu i opcjonalnej przekładni. Naniosłem przybliżone wymiary dla zainteresowanych.









_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
rarek 
rarek

Wiek: 45
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 136
Skąd: http://egear.pl/
Wysłany: 2018-11-20, 07:28   

Jeździ już to rozwiązanie w jakiejś sztuce?
_________________
26s Lion 124Ah, 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 8s5p 5,8Ah Li-ion;
http://egear.pl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-11-20, 07:50   

Na chwilę obecną jeszcze nie. Samochód, do którego wstawię taki napęd póki co jest naprawiany blacharsko.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
rarek 
rarek

Wiek: 45
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 136
Skąd: http://egear.pl/
Wysłany: 2019-01-16, 20:28   

Czy sam falownik można użyć do innego silnika?
jakie są max obr/czestoliwość pracy?
_________________
26s Lion 124Ah, 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 8s5p 5,8Ah Li-ion;
http://egear.pl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-01-24, 08:41   

Jak się uprzeć to wszystko się da, choć nie widzę w tym sensu.

Sprzedaję tylko jako zestaw bo jestem pewien jego działania.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-04-07, 10:23   

Ogłoszenie nadal aktualne. Obecnie 3 napędy czekają na na chętnych do wykonania jakościowej konwersji we własnym zakresie. Zapewniam pełne wsparcie przy realizacji tego typu projektów, o czym pisałem w pierwszym poście.



Prawie gotowy jest też już wyświetlacz parametrów napędu, proste ale funkcjonalne rozwiązanie.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
cielak94 

Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 15
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2019-05-02, 18:58   

Jakie koszty mniej więcej oprócz tych 12 tyś trzeba uwzględnić? Jaki koszt akumulatora ? I w którą stronę iść ? Może budowanie aku z 18650 Li-Ion ? Chyba że taniej wyjdzie kupić oryginalną baterie z leafa? Jaki koszt przekładni z Leafa ? Do jakiego auta można zaadoptować ową skrzynie ? Ktoś taką konwersję już robił na forum lub na świecie ? W jakiej granicy kosztów da radę się zamknąć ?
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-02, 19:50   

18650 do samochodu to za dużo zabawy, chyba, ze w module Tesli. Trudno mówić o cenie akumulatora w ogólności, zależy od okazji. Db cena za pakiet Leafa to wg mnie 12 - 15 kpln.

Przekładnię sprzedaję w cenie 1000pln. Jest sens jej użyć przy konwersji samochodu z niezależnym zawieszeniem osi napędzanej i półosiami. Wyjątkiem jest Garbus i zbudowane na tej samej platformie inne modele VW bo tam silnik jest za osią a nie przed.

Zestaw, który tu oferuję to kompletny napęd i tylko napęd. Konieczne jest zatem dodanie akumulatorów, ładowarki, DC/DC, BMSa. Wybór produktów jest duży i z różnych zakresów cenowych.

Są na świecie konwersje z użyciem silnika Leafa ale w postaci, którą ja oferuję jedynie w trakcie budowy, na chwilę obecną. Moja Vitara z tym napędem będzie gotowa pewnie na jesieni
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
cielak94 

Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 15
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2019-05-02, 23:13   

Dzięki za info!
Btw
Masz może założony gdzieś temat odnośnie tej vitary ? :D Bo bardzo jestem ciekaw!!
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-03, 09:55   

Na moim blogu: https://www.facebook.com/evgaragepl/
W szerszym zakresie co miesiąc ukazują się materiały na https://www.elektrowoz.pl
Jako, że obudowa blacharska samochodu ma się ku końcowi i planuję jechać Vitarą EV do ślubu na jesieni to projekt będzie nabierał rumieńców.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1401
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-05-03, 10:22   

Ile waży przekładnia od Leaf-a, jakie ma przełożenie, jaka max średnica silnika. Wejście silnika jest na wieloklin (gdybyś miał chwile to może jakaś fotka)?
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-03, 12:33   

Przekładnia waży około 25kg, ma wejście na wielowypust o D około 20mm, przy czym nie jest to typowe uzębienie z europejskich norm. Lepiej widać na silniku. Przełożenie około 8:1.



_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1401
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-05-03, 15:04   

Dzięki, to już lepiej zostawić skrzynię (trochę cięższa, ale nie trzeba kombinować z półosiami).
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 489
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-03, 22:00   

Jeśli nie planujesz używać silnika Leafa to rzeczywiście.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11