SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2008-06-22, 20:55
Przywitaj się z użytkownikami forum
Autor Wiadomość
MojaTesla 

Wiek: 37
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 209
Skąd: Bodo
Wysłany: 2015-06-26, 23:19   

Witaj, jaki masz silnik, wyposażenie?
_________________
Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla
 
     
Danziger 

Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2015-07-12, 20:32   

Dobry Wieczór Panowie/Panie,

Byłem biernym użytkownikiem tego forum.
Podoba mi się przekrój osobowości i podejścia do tematu samochodów elektrycznych
na tym forum.
Pewne osoby znam pośrednio Highend-Przemek, Damian...

Od prawie roczku testuje Citroena C-Zero a tata go eksploatuje na co dzień w 3City (możliwość zaadoptowania reklamy, gdyby ktos był chętny ;]).

Jestem zapracowana osobą i 90% swojego czasu spędzam na projektach poza Polską, ale chętnie będę się udzielał jak rozwija się rynek EV na zachodzie.
PS. miesiąc temu byłem w Oslo <szok> na każdym skrzyżowaniu Tesla.

Szanuję wszystkich kolegów którzy biorą się za konwersję, ale czasu brak na wszystkie cele, które chce się zrealizować w życiu :)


Pozdrawiam Tomek
 
 
     
Malinka

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 10
Wysłany: 2015-08-16, 16:20   

Witam,

jak większość dłuższy czas czytam forum i stronę. Nadszedł czas na rejestrację, więc jestem.

pzdr
 
     
Jacky X

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 163
Wysłany: 2015-09-09, 15:37   

Witam

Interesuje mnie temat samochodów elektrycznych. Byłem zdziwiony,że jest poratl i forum na taki temat. Moje zainteresowanie zaczeło się na poważnie od info z onetu o Tesli. Myślałem o niej stereotypowo. Jakaś wydumka o niskim zasiegu. Tyle tylko,że dręczyło mnie pytanie dlaczego zdecydowało się ją kupić tylko kalifornijczyków i norwegów. Ze zdziwieniem odkryłem pracę Muska i potencjał Tesli.

Pozdrawiam Jacek

PS. Myślę ,że auta EV są słabo promowane.
 
     
molas3000

Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 4
Wysłany: 2015-10-20, 19:00   

Również wszystkich witam. Jestem tu bo moim marzeniem jest zbudowanie własnego EV, szczegóły dam gdzie indziej ;)
 
     
mykos 

Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-20, 21:55   

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
 
     
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 52
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2015-11-19, 18:30   

Witam wszystkich.
Mam na imie Sebastian mieszkam w Irlandii
Dzis przyszla poczta karta do obslugi publicznych stacji ladowania oraz zakupiony z chin obd kw902 (wyczytalem ze przyda sie a tani byl) oraz zainstalowano nam takze dzis przydomowa ladowarke do samochodow elektrycznych, w przyszlym tygodniu odbieramy naszego nissana leaf SVE 24KW + 6KW ladowanie.
Nie mamy nikogo ze znajomych czy tez sasiadow zeby cos sie dowiedziec na temat tych samochodow ale widzimy setki punktow ladowania i prawie 100 extra szybkich punktow ladowania (w 20min 80%) na ulicach wszedzie w Irlandii i sa darmowe jeszcze do maja 2016 a potem 16 euro za miesiac za uzytkowanie dowolne wszystkich ulicznych stacji ladowania. Wiemy ze DPF w dislach to masakra /mamy passata 2010 1.6 diesel)... postanowilismy wyprobowac samochod elektryczny. 24kw wystarczy choc za dodatkowe 2 tys proponuja baterie 30kw to jednak chyba wezniemy 24kw. bo zasieg 130km uwazam za wystarczajacy. co myslicie ?


-----------
EDIT
Dalsza część dyskusji w wydzielonym temacie:
:arrow: Lepiej kupić Nissana Leafa 24 czy 30 kWh? (Irlandia)
-----------
_________________
Usmiechaj sie duzo
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2015-11-19, 20:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2015-12-22, 10:20   

Jako że jestem tutaj nowy witam wszystkich (również z arbitra gdzie jestem od kilku lat).
 
     
roberto29 
roberto29

Wiek: 34
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-23, 22:18   

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
 
     
paskalex 


Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 103
Skąd: Kijow
Wysłany: 2015-12-28, 10:21   

Witam.
Mam na imie Oleksii, mieszkam w Kijowie, jestem obywatelem Ukrainy.
Szukam ludzi tutaj, którzy budują samochody elektryczne, szczególnie "przebudowy w elektryczną".
Również bardzo interesujące Polskie prawo - jako w Polsce jest rejestracja samochodów elektrycznych(przebudowy)?
Pozdrawiam.
 
     
zeeltom 


Wiek: 60
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 1056
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-12-28, 12:26   

Widzę, że trafiłeś ;)
 
     
paskalex 


Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 103
Skąd: Kijow
Wysłany: 2015-12-28, 13:20   

zeeltom napisał/a:
Widzę, że trafiłeś ;)
Tak, teraz studiuje forum. :roll:
 
     
ogrdiablo 

Wiek: 40
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 2
Wysłany: 2015-12-28, 23:51   

Witam wszystkich maniaków EV

Mam na imię Rafał.Jak wielu z was wpadłem na pomysł konwersji pojazdu, a w związku z tym że jestem absolutnie zielony z tego tematu (można przyjąć że jestem piekarzem albo szewcem) , po zapoznaniu się z całością pewnie będę zadawał pytania.
przeglądam strony od kilku tygodni jednak nie wszystkie informacje są dla mnie zrozumiałe, jestem z Warszawy ale jeżeli jest tu jakiś MEGA CIERPLIWY maniak który mógłby mi wytłumaczyć w 4 oczy wszystko od podstaw to wsiądę w spalinowy (na razie) środek transportu i przybędę na miejsce.
Potrzebna mi wiedza absolutnie od podstaw , aktualna bo widziałem że trochę się zmieniło i zmienia.
POTRZEBUJĘ ZROBIĆ E -Pojazd Renault Kangoo, zasięg 160 km, przy -20+30 i ładowności 500kg, dużo górek i zakrętów, odzyskiwanie energii...
 
     
zeeltom 


Wiek: 60
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 1056
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-12-29, 05:46   

Taniej będzie kupić jakąś używkę, niż zaczynać od zera. Takie jest moje zdanie, tym bardziej, że chcesz zaczynać od podstaw ;)
 
     
ogrdiablo 

Wiek: 40
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 2
  Wysłany: 2015-12-29, 09:36   

Chcę się nauczyć , absolutnie od podstaw
... i przyznam szczerze ze liczę na waszą pomoc :)

muszą być sposoby aby zoptymalizować koszty takiej budowy,
jak nie w Polsce to za granicą,
pojedynczo jesteśmy słabi ale w grupie będziemy poważniejszym partnerem
musimy tylko pominąć pośredników i ludzi którzy coś wiedzą i za drobną opłatą się podzielą,
_________________
"Podróż o długości tysiąca mil rozpoczyna się od pojedynczego kroku"
 
     
Irek73 

Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: Dolnyslask
Wysłany: 2016-01-06, 16:05   

Witam, wszystkich użytkowników forum!
_________________
Think City 2010
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 612
Wysłany: 2016-01-19, 12:55   

Witam wszystkim,

pragne sie przedstawic: Michal.

Nie mam (jeszcze) elektryka, acz przymierzalem sie latem - dlaczego? Otoz dziennie wykonuje 110-120k (do i z pracy), wiec chcialem oszczedzic na paliwie, tym bardziej, ze kilkaset m ode mnie darmowa stoi ladowarka 22kW type2. Kolo pracy niestety nie ma nic.. Niestety, jedyne, co by podchodzilo, to ZOE, a cena jakby zaporowa na takie male cos. Podobal mi sie rowniez Fleunce, ale niestety to wolne ladowanie.. Leaf jakos zbyt duzo kosztuje, no i nie ma szybkiego type2.. Dlatego zdecydowalismy sie na auto, o ktorym juz dluzej marzylismy, w dieslu.

Mam nadzieje, ze stac mnie kiedys bedzie na tesle, bo im dluzej ja ogladam, tym wiecej sensownych (i gadzeciarkskich tez..:) rozwiazan w niej widze, choc dopiero w niej siedzialem (nie mialem okazji jechac). Mam nadzieje, ze za kilka tyg. sie uda.. tylko nie wiem jeszcze tylko, jak po takiej jezdzie tesla wrocic do normalnosci.. no coz.

Tyle w skrocie w ramach przedstawienia sie.

Pozdrawiam!
 
     
chal 

Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-01-21, 23:13   

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy :)
 
     
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 52
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2016-01-25, 01:28   

wodnik7 napisał/a:
Witam wszystkim,

pragne sie przedstawic: Michal.

Nie mam (jeszcze) elektryka, acz przymierzalem sie latem - dlaczego? Otoz dziennie wykonuje 110-120k (do i z pracy), wiec chcialem oszczedzic na paliwie, tym bardziej, ze kilkaset m ode mnie darmowa stoi ladowarka 22kW type2. Kolo pracy niestety nie ma nic.. Niestety, jedyne, co by podchodzilo, to ZOE, a cena jakby zaporowa na takie male cos. Podobal mi sie rowniez Fleunce, ale niestety to wolne ladowanie.. Leaf jakos zbyt duzo kosztuje, no i nie ma szybkiego type2.. Dlatego zdecydowalismy sie na auto, o ktorym juz dluzej marzylismy, w dieslu.

Mam nadzieje, ze stac mnie kiedys bedzie na tesle, bo im dluzej ja ogladam, tym wiecej sensownych (i gadzeciarkskich tez..:) rozwiazan w niej widze, choc dopiero w niej siedzialem (nie mialem okazji jechac). Mam nadzieje, ze za kilka tyg. sie uda.. tylko nie wiem jeszcze tylko, jak po takiej jezdzie tesla wrocic do normalnosci.. no coz.

Tyle w skrocie w ramach przedstawienia sie.

Pozdrawiam!


Witay Michal
Wiec Wyglada na to ze Leaf ma type 2 i zasieg 200km

Pozdrawiam
_________________
Usmiechaj sie duzo
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 612
Wysłany: 2016-01-28, 21:48   

bebosz napisał/a:

Witay Michal
Wiec Wyglada na to ze Leaf ma type 2 i zasieg 200km

Pozdrawiam


No wlasnie, ze ladowarke w type2 to leaf ale wolna niestety ma! do 2014 to 3,3kW, w nowszych za doplata to maks. 6,6kW, czyli jednak wolno (jak fluence). A ze zadnych Chademo kolo mnie nie ma, to klops (jest za to niedaleko 22kW type2)
A zasieg 200km to chyba nie zima, przy mrozach.. a ja do pracy musze codziennie jezdzic, tez jak mrozno.. z roznych informacjach na roznych forach bardziej blisko mu do 160km, i to oczywiscie tez nie zima..:(

a tu na forum, w innym watku, highend napisal tak: "a wiecie, że z ogrzewaniem zużywa dwa razy więcej prądu? masakra (...)". Zuzycie mial na poziomie 300kW!

slowem: klops!;((
 
     
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 52
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2016-01-30, 02:41   

wodnik7 napisał/a:
bebosz napisał/a:

Witay Michal
Wiec Wyglada na to ze Leaf ma type 2 i zasieg 200km

Pozdrawiam


No wlasnie, ze ladowarke w type2 to leaf ale wolna niestety ma! do 2014 to 3,3kW, w nowszych za doplata to maks. 6,6kW, czyli jednak wolno (jak fluence). A ze zadnych Chademo kolo mnie nie ma, to klops (jest za to niedaleko 22kW type2)
A zasieg 200km to chyba nie zima, przy mrozach.. a ja do pracy musze codziennie jezdzic, tez jak mrozno.. z roznych informacjach na roznych forach bardziej blisko mu do 160km, i to oczywiscie tez nie zima..:(

a tu na forum, w innym watku, highend napisal tak: "a wiecie, że z ogrzewaniem zużywa dwa razy więcej prądu? masakra (...)". Zuzycie mial na poziomie 300kW!

slowem: klops!;((


Wiec zgodze sie z toba iz zima ten zasieg moze byc taki jak podales ale ogrzewanie lub raczej problem z ogrzewaniem czyli jego pradozernosc juz zostal rozwiazany kompleksowo poprzez wprowadzenie pompy ciepla ktora dziala znakomicie, natychmiast i nie pozera praktycznie w ogole pradu tzn bez znaczacego wplywu na zasieg km (pompa ciepla zabiera okolo jednego moze dwuch kilometrow z zasiegu) przykro mi zw w PL sa takie problemy z dostepem do wtyczek ale wtyczka domowa na 6,6kw naladuje ci bakterje w srednio 6h do fula w taryfie nocnej to zadne koszty i na dzien uzydkowania starczy. Mimo wszystko bede polecal autka elektryczne i mam wiecej aggumentow za niz przeciw. Pozdrawiam.
_________________
Usmiechaj sie duzo
 
     
Piast 

Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-30, 14:06   

Cześć :)
 
     
kresok 

Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-03-14, 23:30   

Witam wszystkich użytkowników tego forum. Jestem fanem samochodów elektrycznych!
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-03-15, 22:36   

Witamy, witamy.
Ostatnio mało wariatów-pasjonatów przybywa.
:)
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
stefan900 
stefan

Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-22, 22:58   

Witam wszystkich! Pozdrawiam.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14