Tesla Model S po 500.000km :) |
Autor |
Wiadomość |
kalex
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 403 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-11-12, 14:13
|
|
|
Trzymają cenę i stoją miesiącami. Nie ma co negować że ktoś może chcieć sprzedać taniej, może go na to stać i chce mieć z bani. Mnie osobiście jeszcze nigdy nie udało się sprzedać auta za tyle co stoją w ogłoszeniach. Ja sprzedałem o tamte dalej stoją . |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1331
|
Wysłany: 2018-11-12, 14:39
|
|
|
Prosze Cie, ale nie za cene 50% nizsza - plus felgi, ktore“gole“ kosztuja 4000€.. cudow raczej nie ma. 10-20% rozumiem, ale mniej? I miesiacami w tej cenie stal na autoscoucie? Nie rozumiem. |
|
|
|
 |
jatko
jatko

Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 474
|
Wysłany: 2018-11-12, 16:10
|
|
|
Chyba że mieszamy netto/brutto to by się zgadzało |
_________________ Volt 2014
Boże wybacz wszystkie bluźnierstwa jakie padają pod moim adresem z ust kierowców jadących za mną
https://www.facebook.com/iNasiTuByli/ |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1331
|
Wysłany: 2018-11-12, 16:27
|
|
|
Ja nigdy niczego w netto nie podaje, bo uwazam to za scieme: wielszosc ludzi nie ma form, wiec interesuje ich koszt ostateczny. Ale nawet jesli policzyc +20%, to wciaz jest to za malo-tym bardziej, ze podobno to auto juz od meisiecy bylo na sprzedaz (wiec czemu ktos je zdjal z AutoScout24? Dziwne, bardzo nawet. |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 42 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3030 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-11-12, 23:28
|
|
|
brak konkretów i brak zródeł = wyssane z palca
jedyna opcja Tesli D za 39 tys € to albo USA albo rozbitek
albo jakaś mega okazja znikająca w 5 minut. |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
rafmat
Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 254
|
Wysłany: 2018-11-12, 23:32
|
|
|
highend napisał/a: | brak konkretów i brak zródeł = wyssane z palca
jedyna opcja Tesli D za 39 tys € to albo USA albo rozbitek
albo jakaś mega okazja znikająca w 5 minut. |
Dokładnie, nic dodać nic ująć. |
_________________ Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty). |
|
|
|
 |
rafmat
Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 254
|
Wysłany: 2018-11-13, 20:01
|
|
|
http://elektrowoz.pl/lado...ciciele-cennik/
Wydaje mi się, że starsze Tesle się będą jeszcze długo trzymać w cenie... |
_________________ Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty). |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 42 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3030 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-11-13, 20:06
|
|
|
rafmat napisał/a: | http://elektrowoz.pl/ladowarki/koniec-darmowych-superchargerow-tesli-teraz-placa-juz-wszyscy-nowi-wlasciciele-cennik/
Wydaje mi się, że starsze Tesle się będą jeszcze długo trzymać w cenie... |
a nawet gdyby trzeba było w nich wymieniać baterię - to nadal się będzie ładować za darmo |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1331
|
Wysłany: 2018-11-13, 21:20
|
|
|
Chcecie znac moje zdanie? Najlepszy 2015, lub wczesny polift. Bo ma SC, i dlugo gearancje. A auto samo w sobie tylko z aluminium, wiec nic sie nie moze stac.
Chociaz nawet ladujac platnie na SC wychodzi ok 3x taniej niz na grenwayu; o nocnej taryfie nie wspominajac.
Dla jezdzacych duzo (transport osob na lotnisko czy podobne) nie ma tanszego auta w eksploatacji chyba:) a ktos, kto jezdzi 20-30.000km rocznie, tez zapszczedzi. Wiec niech trzymaja cene, nie mam nic przeciwko:) |
|
|
|
 |
rafmat
Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 254
|
Wysłany: 2018-11-13, 21:30
|
|
|
Też mi się tak wydaje, że obecnie najrozsądniejszy zakup to 2015r. wersja D z AP1, niestety polifty z autopilotem mają jeszcze spore ceny powyżej 300tys. zł najmniej. W 2015r. sprzęt do AP1 pojawił się w standardzie i auto przeszło gruntowną modernizację, bardzo dużo rzeczy się pozmieniało na lepsze i dzięki temu między innymi stało się mniej awaryjne. 2015r. to rozsądny wybór możliwości do ceny no i 4x4 przede wszystkim przyczepność i większa oszczędność. Egzemplarze przedliftowe mają jeszcze jedną istotna zaletę - ładowarkę 22kW lub 11kW i możliwość dorzucenia drugiej jako slave jeśli nie ma wiec w sumie wychodzi 22kW co bardzo się przydaje na słupkach AC. Poliftowe mają max 16,5kW AC on board i to jeszcze nie wszystkie bo to zależy czy ktoś wykupił opcję upgrade. |
_________________ Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty). |
|
|
|
 |
jatko
jatko

Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 474
|
Wysłany: 2018-11-14, 10:27
|
|
|
highend napisał/a: |
a nawet gdyby trzeba było w nich wymieniać baterię - to nadal się będzie ładować za darmo |
Hipotetyczne pytanie:
Czy baterie różnej pojemności można podłączyć p&p? Np zamiast 60 kWh włożyć 100 kWh |
_________________ Volt 2014
Boże wybacz wszystkie bluźnierstwa jakie padają pod moim adresem z ust kierowców jadących za mną
https://www.facebook.com/iNasiTuByli/ |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 657 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2018-11-14, 10:42
|
|
|
Wydaje mi się że włożyć można ale to ile masz dostępnej pojemności to programowo jest ograniczane - patrz zwiększanie zasięgu w czasie huraganu oraz możliwość zakupu baterii 75kWh która była w rzeczywistości programowo ograniczoną 90kWh - jeśli się nie mylę. |
|
|
|
 |
zb1g

Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 92 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-11-14, 16:09
|
|
|
krawcu napisał/a: | Wydaje mi się że włożyć można ale to ile masz dostępnej pojemności to programowo jest ograniczane - patrz zwiększanie zasięgu w czasie huraganu oraz możliwość zakupu baterii 75kWh która była w rzeczywistości programowo ograniczoną 90kWh - jeśli się nie mylę. |
Chyba się mylisz. Ostatnio 75 była ograniczana do 60 a na początku produkcji 60 do 40 ale żeby 90 do 75 to nie.
Pojemności baterii w Teslach wg elektrowoz.pl
W wypadku Modelu S pojemności deklarowane przez producenta to zawsze liczby całkowite (60, 70, 75 itd.), które znajdują się na tylnej klapie auta. W zależności od pomiaru, baterie Tesli okazały się ciut większe (S 60) lub mniejsze (S 90D) niż wynikałoby z oznaczeń:
bateria Tesla Model S 60 – 61 kilowatogodzin (kWh) pojemności całkowitej / 58,5 kWh do wykorzystania,
Tesla Model S 70 – 71,2 kWh / 68,8 kWh,
Tesla Model S 75/75D – 75 kWh / 72,6 kWh
Tesla Model S 85/85D/P85D – 81,5 kWh / 77,5 kWh
Tesla Model S 90D/P90D – 85,8 kWh / 81,8 kWh.
Tesla P100D – 102,4 kWh / 98,4 kWh. |
_________________ Leaf od 1.2015, Tesla S 75D od 6.2017, Ampera od 08.2018. |
Ostatnio zmieniony przez zb1g 2018-11-14, 17:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 657 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2018-11-14, 16:18
|
|
|
Sprawdziłem i faktycznie była sprzedawana 75kWh ograniczona programowo do 60kWh. |
|
|
|
 |
Carlos
EV Owner

Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 107 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2018-11-15, 20:34
|
|
|
Cena była brutto ale haczyk to to, że holender sprzedawał auto z Norwegii. Znaczy zarejestrowany w Norwegii a stał w Holandii.
Poszedł.
Przyznać się który kupił tego z USA?
"...Stan wzorowy. Gwarancja Tesla do 2023.
Możliwy Leasing . Do samochodu stacja ładowania pojazdów 7 KW ( widoczna na zdjęciu) wraz z montażem gratis. Wszystkie końcówki i przejściówki gratis
Auto zaktualizowane do najnowszego software-u. Samochód posiada kartę systemów pokładowych 4G ORANGE Końcówka ChAdemo ładuję na stacjach z prędkością 286 km na godzinę. Redukcja Supercharger US EU ładuje z prędkością 350 km na godzinę. Stacja ładowania domowa z prędkością 39 km na godzinę. Do auta zakupiono również ładowarkę 230V do gniazdka aby ładować w terenie . Auto jest oficjalnie zarejestrowane i dodane do konta Tesla.com. Autem można sterować z aplikacji takich jak MYTESLA lub TESLA PLUS
Akumulatory w stanie perfekcyjnym. Pojazd zarejestrowany w PL wraz z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem.
Pojazd po faceliftnigu wykonanym przez TS Sportline
System autonomicznej jezdy "Tesla Autopilot beta"
System autonomicznego parkowania bez pasażerów w środku " Tesla Summon beta "
System wspomagania parkowania " Tesla Intelligent Parking Assist self-parking system "
System automatycznego hamowania i jazdy w korku " Tesla Adaptive Cruise Control , Tesla Intelligent Cruise Control
System autonomicznej zmiany pasa ruchu " Tesla Lane Assist"
System zarządzania bramami grażowymi i wjazdowymi poprzez GPS "Tesla HomeLink Wireless Control System"
System automatycznego oświetlenia reflektorowego pojazdów samochodowych "Tesla Adaptive Front Lighting System"
System automatycznego otwierania, zamykania i ruszania pojazdem Tesla " Keyless Go I Keyless Entry
Optyczne rozpoznawanie znaków drogowych "Tesla Optical Sign Recognition TOSR"..."
Screenshot_2018-11-15-20-28-09.png
|
 |
Plik ściągnięto 54 raz(y) 855,02 KB |
|
|
|
|
 |
rafmat
Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 254
|
Wysłany: 2018-11-16, 06:14
|
|
|
Sporo jak za auto z USA po dużych przeróbkach... Z tą gwarancją nie byłbym taki pewien no chyba, że klient w ramach gwarancji dostarczy auto z powrotem do USA i co po grubych przeróbkach softwarowych auto ciągle posiada gwarancję... szczerze wątpię, pisac można dużo a życie później wszystko weryfikuje. Karta Orange hehe zapomniał ktoś wspomnieć, że oryginalnie w CID Tesli są raczej eSIMy (zreszta jak w większości współczesnych aut) i póki co żaden polski operator nie obsługuje tej technologii, karte Sim można sobie włożyć do smartfona co najwyżej... Biorąc pod uwagę, że ceny wersji USA są o 25-30% niższe żadna to okazja nie jest => 257k zł brutto to mozna prawie Europejczyka mieć... |
_________________ Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty). |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1331
|
Wysłany: 2018-11-16, 08:14
|
|
|
Mojej zony z pelna gwarancja P85D, stan igla, chcemy 290.000. bez przerobek.
Kto takie ulepy kupuje??? |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 42 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3030 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-11-16, 23:37
|
|
|
wodnik7 napisał/a: | Mojej zony z pelna gwarancja P85D, stan igla, chcemy 290.000. bez przerobek.
Kto takie ulepy kupuje??? |
jak to kto? Biedni ludzie, którzy chcą zaoszczędzić
i zgodnie z przysłowiem: kupując tanio kupujesz drogo
btw. sam kupiłem tanio EU Teslę ex Taxi tak apropo
ale ja jestem świadomy klient
a teslę USA mógł kupić kolejny nie znający tematu ktoś kto ma pieniążki, ale pojęcie słabe.
I tacy ludzie kupują piękne sprowadzone z USA do niczego się nie nadające Tesle |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1331
|
Wysłany: 2018-11-17, 10:34
|
|
|
Sto procent racji, highend.. ta hostoria z gosciem, ktory na SuC w Poznaniu zauwazyl, ze jego tesla sie nie laduje (a taka droga i piekna), to byla prawdziwa.. ech.
Milej jazdy Tesla! |
|
|
|
 |
rafmat
Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 254
|
Wysłany: 2018-11-18, 18:33
|
|
|
wodnik7 napisał/a: | Sto procent racji, highend.. ta hostoria z gosciem, ktory na SuC w Poznaniu zauwazyl, ze jego tesla sie nie laduje (a taka droga i piekna), to byla prawdziwa.. ech.
Milej jazdy Tesla! |
Macie gdzieś linka do tej historii? |
_________________ Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty). |
|
|
|
 |
Carlos
EV Owner

Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 107 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1331
|
Wysłany: 2018-11-19, 08:39
|
|
|
Ze ktos naprawde da 260tys za taka zhakowana tesle?
W jaki sposob gwarancje toto ma miec? Statkiem za kazdym razem do Stanow wiezc? Przeciez to niedorzeczne jest. Zycze, zeby sie kupiec nie znalazl, bo kupi, i bedzie na youtubach filmiki puszczal, jaka ta tesla jest beee |
|
|
|
 |
Carlos
EV Owner

Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 107 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2018-11-19, 08:57
|
|
|
Kawałek treści korespondencji.
Już zgłosiłem niezgodność ogłoszenia ze zdjęciami.
Screenshot_2018-11-19-08-56-24.png
|
 |
Plik ściągnięto 150 raz(y) 313,57 KB |
|
|
|
|
 |
Yapco
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 33 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2018-11-22, 14:13
|
|
|
Panowie każdy niech ma wybór.
Jeżeli kogoś stać niech sobie zamówi nowe auto na tesla.com, ewentualnie kupi używane u dealera.
Ale ja się np. do tej grupy nie zaliczam.
Dla mnie jedyną możliwością posiadania Tesli jest kupienie jej na terenie USA, ze pełną świadomością wszystkich za i przeciw.
A co do shakowania - jakoś w innych autach jak ktoś ingeruje w software nie mówi się o hakowaniu i w sumie nie wiadomo dlaczego.
Co do SC - zobaczcie jaka jest ich sieć na terenie PL - miały powstawać kolejne i co? I nic.
A co do aplikacji można do niej uzyskać dostęp w sposób formalny, nawet dla aut z USA.
Tak więc - co komu pasuje. |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1286 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2018-11-22, 15:01
|
|
|
W 100% się zgadzam. Mnie akurat SC są kompletnie zbędne (w ogóle ich nie ma w okolicach, w których ich potrzebuję, zresztą zasięg S85 mi wystarczy na moje trasy). Kupując używane auto nie do końca też nastawiam się na jeżdżenie z każdą naprawą do Berlina/Wiednia do ASO (nawet w ramach gwarancji). Więc w sumie jakie minusy auta z USA mi zostają?
Ja akurat 100 razy bardziej wolałbym zadbaną Teslę z USA, niż po taksówce z przebiegiem pół miliona kilometrów. Każdy kupuje to, na co ma ochotę. |
|
|
|
 |
|