SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tesla Model S po 500.000km :)
Autor Wiadomość
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 314
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-12, 14:13   

Trzymają cenę i stoją miesiącami. Nie ma co negować że ktoś może chcieć sprzedać taniej, może go na to stać i chce mieć z bani. Mnie osobiście jeszcze nigdy nie udało się sprzedać auta za tyle co stoją w ogłoszeniach. Ja sprzedałem o tamte dalej stoją .
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1242
Wysłany: 2018-11-12, 14:39   

Prosze Cie, ale nie za cene 50% nizsza - plus felgi, ktore“gole“ kosztuja 4000€.. cudow raczej nie ma. 10-20% rozumiem, ale mniej? I miesiacami w tej cenie stal na autoscoucie? Nie rozumiem.
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 353
Wysłany: 2018-11-12, 16:10   

Chyba że mieszamy netto/brutto to by się zgadzało
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1242
Wysłany: 2018-11-12, 16:27   

Ja nigdy niczego w netto nie podaje, bo uwazam to za scieme: wielszosc ludzi nie ma form, wiec interesuje ich koszt ostateczny. Ale nawet jesli policzyc +20%, to wciaz jest to za malo-tym bardziej, ze podobno to auto juz od meisiecy bylo na sprzedaz (wiec czemu ktos je zdjal z AutoScout24? Dziwne, bardzo nawet.
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2970
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-11-12, 23:28   

brak konkretów i brak zródeł = wyssane z palca
jedyna opcja Tesli D za 39 tys € to albo USA albo rozbitek
albo jakaś mega okazja znikająca w 5 minut.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 191
Wysłany: 2018-11-12, 23:32   

highend napisał/a:
brak konkretów i brak zródeł = wyssane z palca
jedyna opcja Tesli D za 39 tys € to albo USA albo rozbitek
albo jakaś mega okazja znikająca w 5 minut.


Dokładnie, nic dodać nic ująć.
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 191
Wysłany: 2018-11-13, 20:01   

http://elektrowoz.pl/lado...ciciele-cennik/

Wydaje mi się, że starsze Tesle się będą jeszcze długo trzymać w cenie...
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2970
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-11-13, 20:06   

rafmat napisał/a:
http://elektrowoz.pl/ladowarki/koniec-darmowych-superchargerow-tesli-teraz-placa-juz-wszyscy-nowi-wlasciciele-cennik/

Wydaje mi się, że starsze Tesle się będą jeszcze długo trzymać w cenie...


a nawet gdyby trzeba było w nich wymieniać baterię - to nadal się będzie ładować za darmo :mrgreen:
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1242
Wysłany: 2018-11-13, 21:20   

Chcecie znac moje zdanie? Najlepszy 2015, lub wczesny polift. Bo ma SC, i dlugo gearancje. A auto samo w sobie tylko z aluminium, wiec nic sie nie moze stac.

Chociaz nawet ladujac platnie na SC wychodzi ok 3x taniej niz na grenwayu; o nocnej taryfie nie wspominajac.

Dla jezdzacych duzo (transport osob na lotnisko czy podobne) nie ma tanszego auta w eksploatacji chyba:) a ktos, kto jezdzi 20-30.000km rocznie, tez zapszczedzi. Wiec niech trzymaja cene, nie mam nic przeciwko:)
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 191
Wysłany: 2018-11-13, 21:30   

Też mi się tak wydaje, że obecnie najrozsądniejszy zakup to 2015r. wersja D z AP1, niestety polifty z autopilotem mają jeszcze spore ceny powyżej 300tys. zł najmniej. W 2015r. sprzęt do AP1 pojawił się w standardzie i auto przeszło gruntowną modernizację, bardzo dużo rzeczy się pozmieniało na lepsze i dzięki temu między innymi stało się mniej awaryjne. 2015r. to rozsądny wybór możliwości do ceny no i 4x4 przede wszystkim przyczepność i większa oszczędność. Egzemplarze przedliftowe mają jeszcze jedną istotna zaletę - ładowarkę 22kW lub 11kW i możliwość dorzucenia drugiej jako slave jeśli nie ma wiec w sumie wychodzi 22kW co bardzo się przydaje na słupkach AC. Poliftowe mają max 16,5kW AC on board i to jeszcze nie wszystkie bo to zależy czy ktoś wykupił opcję upgrade.
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 353
Wysłany: 2018-11-14, 10:27   

highend napisał/a:

a nawet gdyby trzeba było w nich wymieniać baterię - to nadal się będzie ładować za darmo :mrgreen:


Hipotetyczne pytanie:
Czy baterie różnej pojemności można podłączyć p&p? Np zamiast 60 kWh włożyć 100 kWh
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 472
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2018-11-14, 10:42   

Wydaje mi się że włożyć można ale to ile masz dostępnej pojemności to programowo jest ograniczane - patrz zwiększanie zasięgu w czasie huraganu oraz możliwość zakupu baterii 75kWh która była w rzeczywistości programowo ograniczoną 90kWh - jeśli się nie mylę.
 
 
zb1g


Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 92
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2018-11-14, 16:09   

krawcu napisał/a:
Wydaje mi się że włożyć można ale to ile masz dostępnej pojemności to programowo jest ograniczane - patrz zwiększanie zasięgu w czasie huraganu oraz możliwość zakupu baterii 75kWh która była w rzeczywistości programowo ograniczoną 90kWh - jeśli się nie mylę.

Chyba się mylisz. Ostatnio 75 była ograniczana do 60 a na początku produkcji 60 do 40 ale żeby 90 do 75 to nie.

Pojemności baterii w Teslach wg elektrowoz.pl
W wypadku Modelu S pojemności deklarowane przez producenta to zawsze liczby całkowite (60, 70, 75 itd.), które znajdują się na tylnej klapie auta. W zależności od pomiaru, baterie Tesli okazały się ciut większe (S 60) lub mniejsze (S 90D) niż wynikałoby z oznaczeń:

bateria Tesla Model S 60 – 61 kilowatogodzin (kWh) pojemności całkowitej / 58,5 kWh do wykorzystania,
Tesla Model S 70 – 71,2 kWh / 68,8 kWh,
Tesla Model S 75/75D – 75 kWh / 72,6 kWh
Tesla Model S 85/85D/P85D – 81,5 kWh / 77,5 kWh
Tesla Model S 90D/P90D – 85,8 kWh / 81,8 kWh.
Tesla P100D – 102,4 kWh / 98,4 kWh.
_________________
Leaf od 1.2015, Tesla S 75D od 6.2017, Ampera od 08.2018.
Ostatnio zmieniony przez zb1g 2018-11-14, 17:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 472
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2018-11-14, 16:18   

Sprawdziłem i faktycznie była sprzedawana 75kWh ograniczona programowo do 60kWh.
 
 
Carlos 
EV Owner


Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 90
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-15, 20:34   

Cena była brutto ale haczyk to to, że holender sprzedawał auto z Norwegii. Znaczy zarejestrowany w Norwegii a stał w Holandii.
Poszedł.
Przyznać się który kupił tego z USA?


"...Stan wzorowy. Gwarancja Tesla do 2023.
Możliwy Leasing . Do samochodu stacja ładowania pojazdów 7 KW ( widoczna na zdjęciu) wraz z montażem gratis. Wszystkie końcówki i przejściówki gratis

Auto zaktualizowane do najnowszego software-u. Samochód posiada kartę systemów pokładowych 4G ORANGE Końcówka ChAdemo ładuję na stacjach z prędkością 286 km na godzinę. Redukcja Supercharger US EU ładuje z prędkością 350 km na godzinę. Stacja ładowania domowa z prędkością 39 km na godzinę. Do auta zakupiono również ładowarkę 230V do gniazdka aby ładować w terenie . Auto jest oficjalnie zarejestrowane i dodane do konta Tesla.com. Autem można sterować z aplikacji takich jak MYTESLA lub TESLA PLUS
Akumulatory w stanie perfekcyjnym. Pojazd zarejestrowany w PL wraz z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem.

Pojazd po faceliftnigu wykonanym przez TS Sportline
System autonomicznej jezdy "Tesla Autopilot beta"
System autonomicznego parkowania bez pasażerów w środku " Tesla Summon beta "
System wspomagania parkowania " Tesla Intelligent Parking Assist self-parking system "
System automatycznego hamowania i jazdy w korku " Tesla Adaptive Cruise Control , Tesla Intelligent Cruise Control
System autonomicznej zmiany pasa ruchu " Tesla Lane Assist"
System zarządzania bramami grażowymi i wjazdowymi poprzez GPS "Tesla HomeLink Wireless Control System"
System automatycznego oświetlenia reflektorowego pojazdów samochodowych "Tesla Adaptive Front Lighting System"
System automatycznego otwierania, zamykania i ruszania pojazdem Tesla " Keyless Go I Keyless Entry
Optyczne rozpoznawanie znaków drogowych "Tesla Optical Sign Recognition TOSR"..."

Screenshot_2018-11-15-20-28-09.png
Plik ściągnięto 35 raz(y) 855,02 KB

 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 191
Wysłany: 2018-11-16, 06:14   

Sporo jak za auto z USA po dużych przeróbkach... Z tą gwarancją nie byłbym taki pewien no chyba, że klient w ramach gwarancji dostarczy auto z powrotem do USA :) i co po grubych przeróbkach softwarowych auto ciągle posiada gwarancję... szczerze wątpię, pisac można dużo a życie później wszystko weryfikuje. Karta Orange hehe zapomniał ktoś wspomnieć, że oryginalnie w CID Tesli są raczej eSIMy (zreszta jak w większości współczesnych aut) i póki co żaden polski operator nie obsługuje tej technologii, karte Sim można sobie włożyć do smartfona co najwyżej... Biorąc pod uwagę, że ceny wersji USA są o 25-30% niższe żadna to okazja nie jest => 257k zł brutto to mozna prawie Europejczyka mieć...
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1242
Wysłany: 2018-11-16, 08:14   

Mojej zony z pelna gwarancja P85D, stan igla, chcemy 290.000. bez przerobek.

Kto takie ulepy kupuje???
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2970
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-11-16, 23:37   

wodnik7 napisał/a:
Mojej zony z pelna gwarancja P85D, stan igla, chcemy 290.000. bez przerobek.

Kto takie ulepy kupuje???


jak to kto? Biedni ludzie, którzy chcą zaoszczędzić :)
i zgodnie z przysłowiem: kupując tanio kupujesz drogo ;)

btw. sam kupiłem tanio EU Teslę ex Taxi tak apropo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale ja jestem świadomy klient :)

a teslę USA mógł kupić kolejny nie znający tematu ktoś kto ma pieniążki, ale pojęcie słabe.
I tacy ludzie kupują piękne sprowadzone z USA do niczego się nie nadające Tesle :shock: :mrgreen:
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1242
Wysłany: 2018-11-17, 10:34   

Sto procent racji, highend.. ta hostoria z gosciem, ktory na SuC w Poznaniu zauwazyl, ze jego tesla sie nie laduje (a taka droga i piekna), to byla prawdziwa.. ech.

Milej jazdy Tesla!
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 191
Wysłany: 2018-11-18, 18:33   

wodnik7 napisał/a:
Sto procent racji, highend.. ta hostoria z gosciem, ktory na SuC w Poznaniu zauwazyl, ze jego tesla sie nie laduje (a taka droga i piekna), to byla prawdziwa.. ech.

Milej jazdy Tesla!


Macie gdzieś linka do tej historii?
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016
 
 
Carlos 
EV Owner


Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 90
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-19, 06:35   

Chyba jednak nie sprzedał.
Albo kupiec skroił się że to USA ,albo raczej wałek.
To samo ogłoszenie, ale inne auto....
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6B76rI.html
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1242
Wysłany: 2018-11-19, 08:39   

Ze ktos naprawde da 260tys za taka zhakowana tesle?

W jaki sposob gwarancje toto ma miec? Statkiem za kazdym razem do Stanow wiezc? Przeciez to niedorzeczne jest. Zycze, zeby sie kupiec nie znalazl, bo kupi, i bedzie na youtubach filmiki puszczal, jaka ta tesla jest beee
 
 
Carlos 
EV Owner


Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 90
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-19, 08:57   

Kawałek treści korespondencji.
Już zgłosiłem niezgodność ogłoszenia ze zdjęciami.

Screenshot_2018-11-19-08-56-24.png
Plik ściągnięto 63 raz(y) 313,57 KB

 
 
Yapco 

Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 22
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-11-22, 14:13   

Panowie każdy niech ma wybór.
Jeżeli kogoś stać niech sobie zamówi nowe auto na tesla.com, ewentualnie kupi używane u dealera.
Ale ja się np. do tej grupy nie zaliczam. :)
Dla mnie jedyną możliwością posiadania Tesli jest kupienie jej na terenie USA, ze pełną świadomością wszystkich za i przeciw.
A co do shakowania - jakoś w innych autach jak ktoś ingeruje w software nie mówi się o hakowaniu i w sumie nie wiadomo dlaczego.
Co do SC - zobaczcie jaka jest ich sieć na terenie PL - miały powstawać kolejne i co? I nic.
A co do aplikacji można do niej uzyskać dostęp w sposób formalny, nawet dla aut z USA.
Tak więc - co komu pasuje.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 915
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-11-22, 15:01   

W 100% się zgadzam. Mnie akurat SC są kompletnie zbędne (w ogóle ich nie ma w okolicach, w których ich potrzebuję, zresztą zasięg S85 mi wystarczy na moje trasy). Kupując używane auto nie do końca też nastawiam się na jeżdżenie z każdą naprawą do Berlina/Wiednia do ASO (nawet w ramach gwarancji). Więc w sumie jakie minusy auta z USA mi zostają?
Ja akurat 100 razy bardziej wolałbym zadbaną Teslę z USA, niż po taksówce z przebiegiem pół miliona kilometrów. Każdy kupuje to, na co ma ochotę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13