SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
historiapojazdu.gov.pl - jakie paliwo macie ?
Autor Wiadomość
kuba9449

Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-12-06, 20:36   

Ale auto elektrycznym czyni to, że jego główny napęd jest elektryczny i z takim założeniem został stworzony. Poza tym w i3 masz pełną kontrolę nad tym kiedy załączy się agregat - nie lejesz paliwa i nie załączy się w ogóle ;)
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2910
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-12-06, 23:03   

Co do przywilejów dla hybryd plug-in trzeba ostrożnie, może definiując minimalny zasięg, bo inaczej każdy starszy spaliniak okrzyknie się hybrydą plug-in mogącą po naładowaniu akumulatora 12V prostownikiem przejechać na nim parę metrów odpalając na biegu. A Priusy szybko by się dorobiły gniazdka dla ozdoby nawet niepodłączonego nigdzie - wszak też przejadą parę km na prądzie.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jatko 
jatko


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 437
Wysłany: 2018-12-06, 23:31   

Dlatego właśnie nie powinno być żadnych przywilejów, bo potem takie kwiatki wychodzą.
_________________
Volt 2014

Boże wybacz wszystkie bluźnierstwa jakie padają pod moim adresem z ust kierowców jadących za mną

https://www.facebook.com/iNasiTuByli/
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1431
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-12-07, 09:13   

Zgadzam się :kufel
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1210
Wysłany: 2018-12-09, 10:57   

jatko napisał/a:
Dlatego właśnie nie powinno być żadnych przywilejów, bo potem takie kwiatki wychodzą.

Nie powinno być przywilejów zarówno z uwagi na ochronę zasad (ważne dla długoterminowej prosperity cywilizacji), dla prawidłowego postrzegania rzeczywistości (ile co kosztuje naprawdę), jak i z uwagi na pragmatyzm (wysoki koszt, mała skuteczność, nowe patologie na styku regulowanych zagadnień).

Z punktu widzenia EV najkorzystniejsze będzie likwidowanie przywilejów (dla innych grup), a nie wymyślanie kolejnych (dla EV) oraz ogólne obniżanie i upraszczanie podatków.

Pojazdy emitujące najwięcej zanieczyszczeń były z drugiej strony stopniowo pod presją wyższych ogólnych norm środowiskowych.
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 135
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2018-12-10, 09:24   

Ogólnie wszelkiego rodzaju przywileje dla EV vs brak ich dla PB/ON/LPG czy HYB to zło.

Nie tędy droga do popularyzowania EV w naszym kraju. W kraju gdzie ON jest najlepszy (passerati lub kura na masce), a jak widzą cie w EV to śmieją się, że zaraz ci baterii braknie (co wynika bezpośrednio z zazdrości wg. mnie).

Akcyza, podatki, ulgi, dotacje. Darmowe słupki do szybkiego ładowania aut w miastach, dla mieszkańców- dla obcych za opłatą.
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1331
Wysłany: 2018-12-10, 12:19   

Nie maja sensu darmowe slupki DC.

Musi byc mozliwosc montowania we wspolnotach (nie, ze uchwala blokuje!), musza byc w kazdym nowym supermarkecie, galerii handlowej itp. (np 10% miejsc parkingowych z 11kW), slupki DC na MOPach itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11