Citroen c zero |
Autor |
Wiadomość |
JJ CARS
Auto Komis
Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-28, 13:51 Citroen c zero
|
|
|
Auto sprowadzone i przyjechało bez ładowarki
Z ładowarki 10A od lefa stratuje ale nie ładuje
Zakupiona ładowarka 16A to samo
Na stacji z ładowarki DC - ładuje
W czym problem
( podobne objawy są w Leafie jak są czasy ładowań Zaprogramowane )
Tutaj nie widzę takich opcji |
_________________ AUTO KOMIS AUT ELEKTRYCZNYCH |
|
|
|
 |
Apolonia
Tesla Model 3 i ZOE

Dołączył: 24 Cze 2017 Posty: 1899 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2018-11-28, 14:16
|
|
|
sprawdź gniazdko i instalacje budynku
miałem taki przypadek na starej instalacji
gdy uziemienie było błędne połączone |
_________________ Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie. |
|
|
|
 |
jatko
jatko

Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 522
|
Wysłany: 2018-11-28, 14:29
|
|
|
Nie wiem czy c zero ma tą opcję, ale sprawdź czy nie ma w ustawieniach jakiegoś timera ładowania, może jak podłączasz to on czeka z ładowaniem do określonej godziny |
_________________ [*]Volt 2014 |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3768 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-11-28, 14:46
|
|
|
Mój Trojaczek (podejrzewam że inne też) jest dość humorzasty, np. chyba potrzebował najpierw podłączenia kabla do prądu, a dopiero potem do samochodu. Czy po podłączeniu startuje dmuchawa na chwilę? Miga na desce rozdzielczej choć przez chwilę czerwona lamka z wtyczką? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
JJ CARS
Auto Komis
Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-28, 15:08
|
|
|
Tak po starcie na chwile wentylator odpala
Po podłączeniu do 5 gniazdka ładuje 😀😀😀😀
Strasznie wymagające te auto
Leaf działa wszędzie 👌👌👌👌
Temat do zamknięcia |
_________________ AUTO KOMIS AUT ELEKTRYCZNYCH |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3107 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-11-28, 20:10
|
|
|
To nie temat do zamknięcia tylko 4 wcześniejsze gniazdka miały albo błędnie podłączona fazę i zero albo uziemienie zwarte z zerem.
Wtedy ładowanie nie ruszy zazwyczaj.
I bardzo dobrze , jeśli inne samochody się ładują na tych gniazdach to nie jest to bezpieczne .
Tak jak pisał PartykS , musisz zachować kolejność włączania , oraz w przypadku braku ładowania spojrzeć na wskaźnik - jeśli miga na czerwono to oznacza że wykrywa napięcie ale nie uruchamia ładowania ze względu na ryzyko porażenia. |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3768 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-11-29, 13:13
|
|
|
jas_pik napisał/a: | To nie temat do zamknięcia tylko 4 wcześniejsze gniazdka miały albo błędnie podłączona fazę i zero albo uziemienie zwarte z zerem. | Zaraz zaraz - uziemienie zwarte z zerem jest nie do wykrycia przez EVSE/samochód, i jest jedynym chyba pewnym sprawdzeniem, że problemem jest uziemienie, a nie EVSE/samochód. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3107 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-11-29, 17:39
|
|
|
PatrykS napisał/a: | uziemienie zwarte z zerem jest nie do wykrycia przez EVSE |
A zależy przez które |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
Ostatnio zmieniony przez jas_pik 2018-11-30, 08:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3768 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-11-30, 00:27
|
|
|
jas_pik napisał/a: | A zależy przez które | No chyba nie powiesz, że jest EVSE, które nie akceptuje sytuacji idealnej, gdy zero ma ten sam potencjał co uziemienie? Chyba że takie do sieci norweskich czy jeszcze jakichś innych, w których oba przewody są fazowe? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3107 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-11-30, 08:32
|
|
|
No to się chyba wyjaśniło , EVSE z Norwegii . |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
fotograf77
Wiek: 43 Dołączył: 23 Wrz 2020 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-09-24, 13:10
|
|
|
PatrykS napisał/a: | Mój Trojaczek (podejrzewam że inne też) jest dość humorzasty, np. chyba potrzebował najpierw podłączenia kabla do prądu, a dopiero potem do samochodu. Czy po podłączeniu startuje dmuchawa na chwilę? Miga na desce rozdzielczej choć przez chwilę czerwona lamka z wtyczką? |
U mnie kolejność włączania nie ma znaczenia. Zawsze się ładuje bez problemu. Nie zauważyłem żeby kolejność włączenia wtyczek miała jakiś wpływ na ładowanie.
Mam gniazdko z wifi sterowane przez aplikację w telefonie. Samochód mogę mieć podłączony kablami na stałe i zdalnie mogę w każdej chwili włączyć lub przerwać ładowanie. |
_________________ Robert
Citroen C-Zero 2015r. |
|
|
|
 |
|