SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf 2015r. - doświadczenia z CarWings
Autor Wiadomość
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 244
Wysłany: 2018-10-01, 16:33   Nissan Leaf 2015r. - doświadczenia z CarWings

Czy ktoś z kolegów posiada Nissana Leafa z systemem CarWings - oczywiście mam na myśli tutaj w pełni działającą wersję EU. Czy ktoś ma ten system uruchomiony w Polsce? Wiem, że młodsze roczniki mają NissanConnect i to działa w Polsce natomiast interesuje mnie CarWings. Na infolinii Nissana chciałem zarejestrować auto z Francji z systemem CarWings w Polsce i przekazano mi, że oni mogą usunąć poprzedniego właściciela z bazy tak abym mógł się zarejestrować ale i tak nie zrobię tego z polskich serwerów i w ogóle, że ten system nie działa w Polsce. Czy ktoś ma w tej materii doświadczenia? Widzę, że apki nie można ściągnąć i zainstalować w Polsce ale jest do pobrania z innych źródeł niż Google Play Store i wtedy można zainstalować. Czy rzeczywiście Nissan wycofał się z supportu w Polsce CarWings (jeśli kiedykolwiek w ogóle była taka obsługa) na rzecz nowszego NissanConnect? Czy ma ktoś jeszcze auto z CarWings i może napisać czy to w ogóle jeszcze działa?
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 244
Wysłany: 2018-10-03, 14:26   

Znaczy nikt w Polsce nie używa CarWings'a?
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
 
 
wojto 
Leaf 30kWh

Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 17
Wysłany: 2018-10-03, 15:50   

Mi się właśnie dopiero co udało uruchomić NissanConnect EV w moim Leafie (rocznik 2016 z Francji). Na początku musiałem zadzwonić na infolinię Nissan Polska aby usunęli poprzedniego właściciela samochodu z Francji i żebym mógł go dodać do swojego garażu na stronie youplus.nissan.pl. Po dodaniu samochodu po numerze VIN trzeba było aktywować swój samochód (potwierdzić że jest się właścicielem). Do tego trzeba było włączyć na chwilę samochód i rozpocząć próbę połączenia z samochodem na stronie. Niestety okazało się że samochód nie ma łączności z siecią (ikonka przekreślonego samochodziku). Żeby to naprawić udałem się do serwisu Nissana gdzie aktywowali ten moduł gsm i ikonka łączności w samochodzie w końcu się pojawiła. Wtedy w końcu można było potwierdzić że jest się właścicielem samochodu i można było na stronie aktywować subskrypcję usługi Nissan Connect EV (darmowa przez 36miesięcy). Niestety subskrypcja przez stronę nie działała. Po kontakcie z Nissan Polska przełączyli rynek samochodu z Francji na Polskę i po tej operacji subskrypcja się udała i mogłem zobaczyć na stronie lub w aplikacji dane przesłane przez samochód. Szczerze mówiąc sam już straciłem nadzieję że to zadziała ale jak widać wytrwałość została nagrodzona :) Niestety nie wiem jak to się ma do starszego systemu Carwings ale może to się komuś przyda.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1147
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-03, 16:20   

Zawsze można wrzucić OVMS: https://www.fasttech.com/...dule-eu-edition

Ja wiem, że trzeba trochę zapłacić, ale przynajmniej nie będzie problemu jak w oryginalnym Carwings/Nissan Connect, że jest darmowe tylko przez ograniczony czas.
 
 
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 65
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-10-04, 15:56   

Gdzieś czytałem że dla Volta nie jest oferowana pełna obsługa protokołu CAn dla OVMS. Czy to prawda? może ktoś już posiada takie urządzenie na forum?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1147
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-04, 16:04   

Tak, takie jest przynajmniej oficjalne stanowisko. Aczkolwiek nie wdawałem się w szczegóły, więc nie wiem, jaki jest powód.
 
 
artlion

Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 1
  Wysłany: 2019-03-14, 10:37   

wojto napisał/a:
Mi się właśnie dopiero co udało uruchomić NissanConnect EV w moim Leafie (rocznik 2016 z Francji). Na początku musiałem zadzwonić na infolinię Nissan Polska aby usunęli poprzedniego właściciela samochodu z Francji i żebym mógł go dodać do swojego garażu na stronie youplus.nissan.pl. Po dodaniu samochodu po numerze VIN trzeba było aktywować swój samochód (potwierdzić że jest się właścicielem). Do tego trzeba było włączyć na chwilę samochód i rozpocząć próbę połączenia z samochodem na stronie. Niestety okazało się że samochód nie ma łączności z siecią (ikonka przekreślonego samochodziku). Żeby to naprawić udałem się do serwisu Nissana gdzie aktywowali ten moduł gsm i ikonka łączności w samochodzie w końcu się pojawiła. Wtedy w końcu można było potwierdzić że jest się właścicielem samochodu i można było na stronie aktywować subskrypcję usługi Nissan Connect EV (darmowa przez 36miesięcy). Niestety subskrypcja przez stronę nie działała. Po kontakcie z Nissan Polska przełączyli rynek samochodu z Francji na Polskę i po tej operacji subskrypcja się udała i mogłem zobaczyć na stronie lub w aplikacji dane przesłane przez samochód. Szczerze mówiąc sam już straciłem nadzieję że to zadziała ale jak widać wytrwałość została nagrodzona :) Niestety nie wiem jak to się ma do starszego systemu Carwings ale może to się komuś przyda.


Cześć - walczę z tym samym problemem i jak na razie 4 litery :( Kupiłem Leaf z Francji 2015 rocznik.
Udało mi się bez problemu wypisać poprzedniego właściciela i zarejestrować na naszej stronie w MyPlusNissan, ale zalogować już się nie można oraz samochód się nie rejestruje - pomimo tego, że ikonka mryga i próbuje się połączyć. Zgodnie z Twoim postem zadzwoniłem do Nissan Polska z prośbą o przepięcie strefy auta na Polskę i okazało się, że za pierwszym razem uprzejma Pani to zrobiła - skasowała poprzedniego właściciela i przepięła auto do Polski.

Hm. No to jeszcze jeden telefon do Nissan Polska co dalej i tutaj niespodzianka. Powiedzieli mi, że ja nie mam Nissan Connect tylko i wyłącznie starszy Carwings, który w Polsce nie chodzi :( Zgłupiałem kompletnie :-/

Ktoś to pokonał ?

P.S. Taki mały "ficzer", który odkryłem - po przestawieniu na język polski nie działała mi obsługa głosowa, ale po zmianie na angielski wróciła bez problemu
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 651
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-03-14, 13:39   

Cytat:
. Taki mały "ficzer", który odkryłem - po przestawieniu na język polski nie działała mi obsługa głosowa, ale po zmianie na angielski wróciła bez problemu


Tak jest też w Nissanie II.
Tylko Asystent Android Auto da się wywołać gdy wybrany jest język.

Jesteśmy dumnym Narodem i nie będzie nam tu Japończyk mieszkał w mowie narodowej.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 613
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2019-03-14, 21:17   

Carwings i Nissan Connect to dwie różne rzeczy. Ten pierwszy w Polsce nie działa a ten drugi tak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12