Tesla model 3 |
Autor |
Wiadomość |
tomo14858
Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 75
|
Wysłany: 2019-07-16, 09:38 Tesla model 3
|
|
|
Mam za soba 10tkm modelem 3 wersja dwu silnikowa long range. Auto nie posulo sie. Srednie zuzycie 158Wh/100km. Jazda od maksymalnej predkosci i zabawe z przyspieszniem ktore caly czas bawi jak rowniez na autopilocie z przepisowa predkoscia. Autem zrobilsmy trase z Norwegii do Itali przez Niemcy, Austrie i Szwajcarie - dwie osoby plus pies. Jezdzac wczesniej elektrykami moge stwierdzic ze te auto nie ma praktycznie wad samochodu elektrycznego - szybkie ladowanie i duzy zasieg.
Podczas podrozy nie meczy tak - moze to ze wzgledu na przystanki na ladowanie, choc przeszkada profil siedzenia tzn zaglowka, ale pozycja za kierownica jak najbardziej dobra. Co do glosnosci to zainwestwalem w wygluszenie drzwi i bagaznika. Wg mnie jest ok choc przy grubym asfalcie slychac wyraznie szum opon. Moglbym sie jeszcze przyczepic do autoplita - nie podba mi sie ze tak gwaltownie reaguje nie tylko na przeszkody ale rowniez na zmiane predkosci. Mozliwe ze to kwestia kalibracji. Sprawde to w serwisie. Za kilka dni jestem umowiany na wymiane szyby w dachu - byla delikatnie wyszczerbiona.
Przy odbiorze auta zauwazylem wile rys lakieru - winny jest posiech i upychanie aut na prom, tak twierdza pracownicy. Auto spasowane dobrze procz klapy tylnej bagaznika - dla mnie do zaakceptowania.
Bardzo nim ludzie jezdzi daje duzo frajdy, ciagle cos mozna znalezc nowego. Zespol napedowy i zawieszenie jak dla mnie rewelacja. Materialy w srodku - nie przyczepilbym sie. Skora nie jest skora ale kto nie zobaczy jest pod wrazeniem. Delikatna i miekka - mam biala i sie nie brudziz tym ze przygotowalem ja po odbiorze z salonu. |
_________________ Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera -> Toyota Rav4 electric/Tesla 3 |
|
|
|
 |
bodix

Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 357 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2019-07-16, 11:39
|
|
|
Tylko się cieszyć i używać do woli. Nie planujesz Tomku wakacyjnych rozjazdów po Polsce i spotkania jak za czasów Ampery-e w Gdańsku. |
_________________ Opel Ampera, Nissan e-NV200 |
|
|
|
 |
tomo14858
Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 75
|
Wysłany: 2019-07-18, 06:33
|
|
|
Nie mam terminu, urlop sie skonczyl, ale pewnie wpadne do trojmiasta . Dam znac, wiec jak ktos bedzie chcial z bliska sprawdzic model 3 to zapraszam. |
_________________ Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera -> Toyota Rav4 electric/Tesla 3 |
|
|
|
 |
DaroWien
Dołączył: 09 Maj 2016 Posty: 53 Skąd: Wieden
|
Wysłany: 2019-07-20, 23:11
|
|
|
Jezdze modelem 3 od 3 tygodni, za mna 4000km i tez jestem pod wrazeniem tego auta, jednak
doczepie sie tez do tego samego co ty, autopilot reaguje zbyt gwaltownie, zdazylo mi sie go
sprawdzic dwa razy na zwezce, raz w ostatniej chwili odbil i zmienil pas bez wlaczania kierunku
a drugi raz zatrzymal sie przed slupkami na zakrecie na dwupasie wyczuwa samochod na
drugim pasie i przez to tez zwalnia co do glosnosci to czasem szum opon daje sie we
znaki, naglosnienie za to jest rewelacyjne czarna skora szybko sie brudzi i widac na niej
kazdy kurz, juz dwa razy sprzatalem auto zeby bylo czyste, dywaniki chyba jednak nie
wytrzymaja zbyt dlugo bo juz widze wytarcie czy tez wygniecenie dywanika pod nogami kierowcy,
Summot nie zawsze dziala prawidlowo, czasem podjedzie auto samo i za chwile sie zatrzymuje,
natomiast przydaje mi sie przy moim ciasnym parkingu aplikacja telefon nie zawsze dziala
poprawnie, auto czasem nie chce sie otworzyc za pierwszym razem, rowniez nie zawsze wykrywa
telefon i chce aby polozyc karte, czasem system sie zwiesza i potrzebuje dluzszej chwili aby
mozna bylo wrzucic Drive.
Srednie zurzycie pradu u mnie to 167Wh/km, jazda 70% autostrada do 140km/h 30% miasto
Najdluzsza trasa 400km predkosc przelotowa 120-140km/h zaladowany do 100%, pozostalo 5% |
|
|
|
 |
spairo

Wiek: 64 Dołączył: 29 Gru 2018 Posty: 128 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-07-21, 14:49
|
|
|
- raz użytkownik pisze , że "Srednie zuzycie 158Wh/100km".
- potem drugi dodaje nawet gramatycznie i po polsku "Srednie zurzycie pradu u mnie to 167Wh/km "
- to jak to jest, kto bredzi ? |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 718 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2019-07-21, 16:15
|
|
|
W pierwszym zapisie wkradł się błąd. Powino być 15,8kWh/100km lub 158Wh/km jak podaje Tesla. |
|
|
|
 |
Apolonia
Tesla Model 3 i ZOE

Dołączył: 24 Cze 2017 Posty: 1899 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2019-07-21, 17:28
|
|
|
Każdy wyjazd każdy kierowca ma inne parametry. |
_________________ Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-09, 22:52
|
|
|
Mam od dzisiaj tz. żona ma, ja się podłączam do żony i mam pytania
1.Mam evse 32A j na kablu od Leafa pokazuje 32 A ale czas ładowania np 7 h
Kabel orginslny Tesli podłączony do tej samej EVSE pokazuje na ekranie Tesli 16A a czas o 1/2 krótszy 3,5 h.
Nie bardzo kumam ?
2.Jak zrobić , by auto przeszło w stan standby, czyli taki jaki bywa gdy gdy wsiądziemy ale nie chcemy jechać. Czy trzeba wysiąć? Gasic światła itd
3. Easy entry, bez apki trzeba wybrać ten tryb, bo ssm jakoś sie nie uruchamia? |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Apolonia
Tesla Model 3 i ZOE

Dołączył: 24 Cze 2017 Posty: 1899 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2019-11-10, 09:15
|
|
|
Obawiam się że kabel nissana to jednego fazowe 32A, kabel Tesla to 3-fazy 32A.
Sama Tesla przyjmuje tylko 16A więc około 11kW czyli 3x16A to 3x 3.7 kW .
Na logike powinno być 3 razy dłużej ale Tesla lubi przy jadnej fazie pobrac wiecej.
Czyli zamiast 3,7 kW widzi ze mozliwosci sa do 7.2 kW to pewnie pozwola sobie
na jakieś 5-6 kW. Modele S miewały w opcji dwie ładowarki 3-fazowe po 16A.
Po czasie ladowania oceniam że bateria w okolicach 50% jest. |
|
|
|
 |
hkm

Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 67 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2019-11-10, 09:30
|
|
|
ad.2 Samo przejdzie. |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-11-10, 11:18
|
|
|
Apolonia napisał/a: | Obawiam się że kabel nissana to jednego fazowe 32A, kabel Tesla to 3-fazy 32A. | Zagdza się, choć możliwe że w 3ce dają 3x16A, lżejszy by był i poręczniejszy, a 3ka ma chyba tylko 11kW bez opcji na więcej.
Apolonia napisał/a: | Na logike powinno być 3 razy dłużej ale Tesla lubi przy jadnej fazie pobrac wiecej. | Bronek podłączył najpewniej do swojej uprzenośnionej ładowarki ściennej, która jak pamiętam jest 3x32A, więc Tesla powinna wybrać raczej 3x16A niż 1x32A.
Bronek - a adapter CHAdeMO masz czy tylko z CCSa będziesz korzystał? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
domino
Dołączył: 12 Cze 2008 Posty: 1037 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: 2019-11-10, 14:07
|
|
|
Bronek napisał/a: | Mam od dzisiaj tz. żona ma |
Gratuluje nowego nabytku |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-10, 18:08
|
|
|
hkm napisał/a: | ad.2 Samo przejdzie. |
Chodzi mi o tovże siedzę w samochodzie i brakuje mi tego stanu gdy światła a są wyłączone itd.
Trzeba latać po menu. Próbowałem easy entry tak ustawić aby wszystko niemal zdechlo a, bo przynajmniej światła.. Jakos mi nie wyszło.
Poczekam na aplikację..
PatrykS napisał/a: | adapter CHAdeMO masz czy tylko z CCSa będziesz korzystał? |
Nie mam i nie wiem czy bedzie potrzebne.
W ogóle nie wiem co by mi praktycznie bylo potrzebne. Z drugiej strony czy my, dalej jak 300 km Teslą czy innymi osobowymi się wybierzemy.
Licze na superchargery i
Chętnie bym posłuchał rad.. Co warto a co nie.
Ps. Evse twojej roboty działa i co dziwne na kablu od Leafa pokazuje (ekranTesla ) 32A potem ogranicza z powodu właśnie niby kabla do 24A.
A czas pokazuje 2x dłuższy niż gdy podłączę do tej ładowarki kabel Tesli. Co prawda jest wtedy niby 16A na ekranie i nie da się tego zmienić. A evse ma cały czas ustawione 32A.
I paradoksalnie czas ładowania jest 2x krótszy. Czy tylko display pokazuje z jednej fazy ?
Pewnie jest tak jak piszecie, dlatego kabel LEAFA traktuje inaczej
Autopilot lepszy od LEAFA
ALE E- Pedal Nissana jest fajniejszy.
Niby Tesla miała dać też pełne zatrzymanie bez hamulca. Mam niby najnowszą aktualizację lecz się toczy i trzeba wcisnąć pedał. Wtedy dopiero jest stop.
https://youtu.be/Bvk6OIK-M_s |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-11-10, 19:58
|
|
|
Bronek napisał/a: | na kablu od Leafa pokazuje (ekranTesla ) 32A | To OK - 1x32A to 7,4kW.
Bronek napisał/a: | potem ogranicza z powodu właśnie niby kabla do 24A. | To dziwne, może ze względu na spadki napięcia w instalacji do stacji?
Bronek napisał/a: | A czas pokazuje 2x dłuższy niż gdy podłączę do tej ładowarki kabel Tesli. Co prawda jest wtedy niby 16A na ekranie i nie da się tego zmienić. | Tesla bierze wtedy 3x16A, czyli 48A, więc dokładnie 2x tyle co na kablu nissanowym po ograniczeniu do 24A.
Bronek napisał/a: | Czy tylko display pokazuje z jednej fazy ? | Tak, jak by to była stacja jednofazowa 16A to Tesla wzięłaby 1x16A, a jak jest stacja trójfazowa to bierze 3x16A. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-10, 21:02
|
|
|
Jak zwykle fachowo i komunikatywnie. Dzięki.
Do Gdańska na pewno przyjadę, syn mieszka na Łańcuckiej. Muszę jeszcze logistyke ładowania przeprowadzić. Kiedyś to jeszcze testament.... |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
hkm

Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 67 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2019-11-10, 21:41
|
|
|
CSS jest wszędzie, na Orlenach też, ChAdeMO nie jest do niczego tu potrzebne w tym aucie. Do ładowania w trasie wystarczą Supechargery i wybrane Orleny, póki co darmowe.
Jest gdzieś w ustawieniach opcja i to było nawet przed aktualizacją do wersji softu 10, że auto może się nie toczyć po zatrzymaniu. Nie pamiętam gdzie, ale gdzieś to widziałem, ja nie korzystałem, bo jestem przyzwyczajony do automatu.
E pedał jest dla mnie bez zastrzeżeń, nie trzeba używać praktycznie hamulca i jest opcja, że auto stanie w miejscu tak jak napisałem.
Co do standby to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi, jak wsiadasz to i ekran się odpala, jak wychodzisz to samo się wszystko zgasi, w czym jest problem, w światłach jak jesteś w środku i nie wysiadasz? Auto na P, światła na auto i tyle. Albo zgaś światła na ekranie, po kilku jazdach tylko klikniesz kilka razy odruchowo. |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-11-10, 21:51
|
|
|
Bronek napisał/a: | Muszę jeszcze logistyke ładowania przeprowadzić. | No bez jaj - póki S6 nie ma to legalnie w obie strony nie masz szans na potrzebę ładowania, chyba że chcesz prądu z Trójmiasta trochę do domu zabrać
hkm napisał/a: | CSS jest wszędzie, na Orlenach też, ChAdeMO nie jest do niczego tu potrzebne w tym aucie. | W sumie racja, CHAdeMO są często okupowane przez Ski teraz. Wkrótce jednak Skodziny, Opelki i Holcwageny mogą zmienić te statystyki. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-10, 21:59
|
|
|
Cytat: |
Jest gdzieś w ustawieniach opcja i to było nawet przed aktualizacją do wersji softu 10, że auto może się nie toczyć po zatrzymaniu. Nie pamiętam gdzie, ale gdzieś to widziałem, ja nie korzystałem, bo jestem przyzwyczajony do automatu. |
Tez tylko automaty ale te lepsze mialy zatrzymanie, pełzanie nigdy mi się nie podobało.
Jest Mam wer. 10 ale jeszcze nie ma tych firmware 2029.36.2.1 a jest 2029.32.12. 4
Jest ta wersja do wyboru gdy odhaczone jest pełzanie i hamuje rekuperacyjnie zwalniając niemal do zera ale sie jednak toczy gdy jest z górki. Po naciśnięciu hamulca stoi jak drut.
Tak jak w Nissanie bedzie gdy wejdzie to co wyżej, czyli 2019. 36....i do tego lepszy timer do ładowania (też podobny do Nissana czyli tydzień lub weekend) na razie są godziny.
Ad to wyłączenie. Nie zawsze sie wychodzi sięz auta. Chcesz posiedzieć a tu światła się palą. Na razie przełączam profil na easy entry gdzie w końcu udało mi sie powyłączać co trzeba, wtedy gaśnie to co chce, w tym światła. Powracając do swego otofilu bez przyłozenia karty lampy na razie sie nie palą, dopiero gdy chcemy jechać.
Uczymy sie Ale to puerdółki. Moj Leaf to auto jak każde z rozbudowanymi funkcjami super i warte swej ceny
Tesla zaś warta każdej. A te niedoróbki, toż to, tylkomsamochód a ja mam szczęście, tylko młot i kątówka raz była używana
W Gdańsku kapkę energi mus przyąć. albo z 230v 10A syna lub gdzieś na mieście, o tej logistyce myślałem |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
hkm

Dołączył: 30 Gru 2016 Posty: 67 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2019-11-10, 22:10
|
|
|
hkm napisał/a: | CSS jest wszędzie, na Orlenach też, ChAdeMO nie jest do niczego tu potrzebne w tym aucie. |
PatrytkS napisał/a: | W sumie racja, CHAdeMO są często okupowane przez Ski teraz. Wkrótce jednak Skodziny, Opelki i Holcwageny mogą zmienić te statystyki. |
Nie sądzę, w EU wspierane jest CSS, CHAdeMO to o ile pamiętam to standard japoński, to nie nie ten kontynent, te SKi to też z USA, gdzie CHAdeMO to standard. Więc nowe auta powinny tu mieć CSS lub type2 lub jak w Modelu 3 combo CSS, które można używać jako combo, jako CSS i jako type 2 w zależności gdzie się ładujemy. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-10, 22:59
|
|
|
CHAdeMO ma jednak fajną cechę - dwukierunkowosć. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Paren1
Dołączył: 20 Sie 2019 Posty: 90
|
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-11, 10:11
|
|
|
Panowie, a jak ją podłączyc do konta Tesli ten samochod by aplikacja zadziałała.? Maile linki supportu jakoś z tabletu się nie otwierają. Chciałem poinformować ze nie ukradłem.
Jest gdzieś to podany normalny adres? Może mi Chrome coś nie tak... robi
W pracy mogę zbadać stronę i wyciągnąć z kodu te maile
Ad wyłączenie - doczytalem jest nawet instrukcja po naszemu. POWER OFF lub sam po chyba 15 min
Podobnie funkcja hold jest po naciśnięciu hamulca itd. Czekam na nowsze oprogramowanie |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-13, 15:16
|
|
|
Przez stronę internetową niemiecką skontaktowałem się z supportem
I jest odpowiedź Cytat: | Dear Monika,
Thank you for contacting Tesla Customer Support,
and congratulations with your purchase.
Please know that we did not receive any attachments.
To set up your Tesla account we kindly ask you for the following details:
- Proof of ownership
- If a company is the owner please provide proof of company ownership
- Copy of your driver’s license
- Full name
- Full address
- Mobile cellphone number
- Email address for your My Tesla account.
If you have any further questions please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Pedro Ikpia | EMEA Customer Account Support Specialist
Atlasstraat 7-9, 5047RG, Tilburg
|
Fotki i wyżej podane dane poszły. Czekam. Nawet szybka reakcja
..........
Dzisiaj też była najnowsza aktualizacja i ten mail. Do tego jeszcze przyszła orginalna "zgubiona" evsev. Robi sie miło
_________________ |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2019-11-13, 16:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3772 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-11-13, 15:54
|
|
|
Bronek napisał/a: | Do tego jeszcze przyszła orginalna "zgubiona" evsev. | Jakie przejściówki masz do tej EVSE w komplecie? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-11-13, 16:22
|
|
|
EURO I KEMPING WTYK |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
|