Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Adapter wallpod z wtyczką type1 na wtyczkę type 2
Autor Wiadomość
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-08-18, 19:26   Adapter wallpod z wtyczką type1 na wtyczkę type 2

Panowie czy jest adapter zmieniający wtyczkę Type1 na wtyczkę Type 2?
Czyli męski 1 na męski 2.
Nie mogę coś znaleźć, wszędzie tylko gniazdo i wtyk.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-18, 21:02   

Przyznam że nie zrozumiałem pytania.
Co chcesz z czym połączyć ?
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-08-18, 21:09   

Z wallpoda wychodzi mi wtyczka type 1 do Leafa amerykańskiego a chcę żeby wychodziła wtyczka type 2 jak do Tesli. I tyle.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-18, 21:40   

Mam takiego gotowa za 650 zł :)
Gniazdo męskie type1-> Wtyczka żeńska type2
Do połączenia walpoda z kablem zakończonym wtyczką type1 do ładowania samochodów z gniazdem type2 . Długość ok 1 m
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-08-18, 21:48   

Ale to ma być gniazdo żeńskie type1 żeby włożyć do niego wtyczkę męską z wystającymi bolcami z wallpoda, a dalej, drugi koniec to wtyczka męska type 2, żeby włożyć do gniazda Tesli.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-18, 22:17   

Chyba chodzi o coś takiego ?


Wersja 32A ?
Bo wersja 16A może być tańsza i kabel może być dłuższy :)
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
jatko 
jatko


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 482
Wysłany: 2019-08-19, 10:10   

Może pomyśl nad czymś TAKIM
_________________
Volt 2014

Boże wybacz wszystkie bluźnierstwa jakie padają pod moim adresem z ust kierowców jadących za mną

https://www.facebook.com/iNasiTuByli/
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-08-19, 21:28   

Właśnie mam taką stację, ale z końcówką type1 a chcę zmienić końcówkę na type2 a nie całą stację, bo jest dobra i szybko ładuje.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-19, 22:30   

Same kable z wtyczką żeńską type2 mam po 99 zł ( wtyczka zalewana) 1f/16A
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
student28 

Dołączył: 20 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-20, 08:53   

Witam jestem nowy na forum, mam od 2 lat starego PSA Saxo i przejściówkę z gniazdem type 2 do ładowania ze słupków. I teraz pytanie takie zwykły słupek podaje prąd ale gorzej jest z dużymi od PGE bo one jeszcze coś sprawdzają dokładnie do 5 minut i jeżeli nia ma odpowiedzi to przerywają ładowanie i muszę odnowa uruchamiać. może macie jakieś pomysły jak ją oszukać lub podać jej oczekiwany sygnał, żeby nie przerywała ładowania.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-20, 20:24   

student28 napisał/a:
ale gorzej jest z dużymi od PGE bo one jeszcze coś sprawdzają dokładnie do 5 minut i jeżeli nia ma odpowiedzi to przerywają ładowanie i muszę odnowa uruchamiać. może macie jakieś pomysły jak ją oszukać lub podać jej oczekiwany sygnał, żeby nie przerywała ładowania.

A jaki masz układ elektryczny (oporniki/dioda/włacznik ) czy zrobiłeś to na pałę ?
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-08-21, 10:07   

Jas_pik, chodzi o to co na Twoim zdjęciu. Dla pewności- wkładam z wallpoda wtyczkę męską type 1, którą mam do gniazda żeńskiego type 1 ze zdjęcia, a potem do auta mam końcówkę type 2.
Potrzebuję 32A, nie musi być długi. Najlepiej jako przejściówka bez kabla. Napisz na pw.
 
 
student28 

Dołączył: 20 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-21, 10:34   

zbudowałem zgodnie z zaleceniami oporniki/dioda/włącznik
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-21, 12:42   

student28 napisał/a:
zbudowałem zgodnie z zaleceniami oporniki/dioda/włącznik

A jakie wartości?
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-21, 12:45   

hkm napisał/a:
Jas_pik, chodzi o to co na Twoim zdjęciu. Dla pewności- wkładam z wallpoda wtyczkę męską type 1, którą mam do gniazda żeńskiego type 1 ze zdjęcia, a potem do auta mam końcówkę type 2.
Potrzebuję 32A, nie musi być długi. Najlepiej jako przejściówka bez kabla. Napisz na pw.

Możesz zbudować sam :)
Możesz kupić u mnie :)
Możesz też kupić u Chińczyka .
Zrobili to jak teslowe
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-08-21, 12:52   

Wybieram Ciebie :-D . Daj znać co i jak.
 
 
student28 

Dołączył: 20 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-21, 13:55   

Rpp 680 Ohm
880R
1N4007
 
 
student28 

Dołączył: 20 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-21, 13:59   

Układ musi być dobry skoro podaje prąd i ładowanie się rozpoczyna i po 5 min przerywa
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-21, 14:09   

Zmień Rpp na 1,5 kOhma .
Może elektronika słupka coś świruje widząc mały pobór przy żądaniu ze strony samochodu jako 32A .

I wtedy sprawdź czy wszystko jest OK czy wyłącza po 5 minutach.
Ja ładuję na słupkach PGE bez żadnego problemu.
Częściej mam problem ze słupkami Innogy w Warszawie , bo średnio co drugi nie chce rozpocząć sesji , a ponoszę koszty na odstawianie naładowanych BMW :(
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1369
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-08-21, 14:57   

Mały pobór nie powinien być problemem. Leaf gdy kończy ładowanie (jest już powyżej 80%) to nie korzysta z pełnych 32A, mocno zwalnia i potrafi tak nawet ponad godzinę dobijać do 100%, małym prądem.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2641
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-08-21, 17:48   

Nie mam szklanej kuli aby zdalnie stwierdzić gdzie jest błąd, dlatego trzeba małymi kroczkami dojść do rozwiązania :)
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
evston 
evston.com


Dołączył: 29 Mar 2019
Posty: 29
Wysłany: 2019-08-22, 01:51   

Jakby coś to mamy taki adapter TYP 1 do TYP 2 od ręki :)

https://evston.com/pl/akcesoria-i-adaptery/77-adapter-wtyczki-typ-1-do-typ-2-74-kw-32-a-sae-j1772-do-iec-62196-2.html

_________________
www.evston.com
 
 
student28 

Dołączył: 20 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-22, 13:33   

1k5 Ohm = 16A teraz założony mam 680 Ohm = 20A, czyli mówisz że różnica 4A może robić taka robotę?
Musze jeszcze przed zmiana pojeździć po innych ładowarkach PGE i sprawdzić z ciekawości.
 
 
student28 

Dołączył: 20 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-22, 13:45   

Ładowarka wygląda tak:

424622.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 146 KB

433512.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 65,01 KB

 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 289
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-08-26, 11:18   

evston napisał/a:
Jakby coś to mamy taki adapter TYP 1 do TYP 2 od ręki :)

https://evston.com/pl/akcesoria-i-adaptery/77-adapter-wtyczki-typ-1-do-typ-2-74-kw-32-a-sae-j1772-do-iec-62196-2.html



fajne w postaci samego "plastiku".
...a w drugą strone z kabla typ2 do typ1? oczywiście w formie samego plastiku, bo w formie kabla to "standardowo" są dostępne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15