Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy Outlander PHEV z za oceanu to dobry pomysł?
Autor Wiadomość
jasam 

Wiek: 44
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Białystok/Choroszcz/
  Wysłany: 2019-06-25, 19:12   Czy Outlander PHEV z za oceanu to dobry pomysł?

Serwus
Czy jest wiele kwestii z którymi trzeba się zmierzyć podejmując taką decyzję?
Domyślam się ze gwarancji nie będzie.
Czy dostęp do aktualizacji oprogramowania i map oraz tym podobnych da się rozwiązać?
I najważniejsze kwestie dotyczące zasilania. Czy trzeba a jeśli tak to czy są sposoby na przeróbkę gniazd?
Może ktoś to już ćwiczył?
Proszę i wyrozumiałość i rady.
_________________
https://www.plugshare.com/location/142510
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3519
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-26, 13:36   

jasam napisał/a:
Czy trzeba a jeśli tak to czy są sposoby na przeróbkę gniazd?
Z gniazdami to akurat nic nie trzeba robić z tego co wiem.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 306
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-06-28, 15:18   Re: Czy Outlander PHEV z za oceanu to dobry pomysł?

jasam napisał/a:

Czy dostęp do aktualizacji oprogramowania i map oraz tym podobnych da się rozwiązać?.


To nie Tesla, która ma update OTA.
Co prawda, zaliczyłem zmianę softu w ASO, ale bez tego też by się obeszło.
Co do aktualizacji map to zbędny wydatek. W większości sytuacji jade na google maps.
Gniazda ładowania AC type 1 i DC Chademo wystarczą na PL.
Dokupić tylko przejścióweczkę z Type 1 na Type 2 i to wszystko.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1765
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-06-28, 15:38   

Jedna kwestia, która dotyczy właściwe wszystkich aut z USA: radio działa tylko ze stacjami, ktorych częstotliwość kończy się niaparzystą liczbą (po przecinku). W stanach krok skanowania UKF to 0,2MHz, a nie 0,1MHz. Czyli jeśli mamy stację na częstotliwości 92,0MHz to nie będzie działać, ale już 92,1MHz jak najbardziej będzie.

Niektóre radia da się przeprogramować lub wymienić na wersję europejską. Nie wiem, jak to jest w outlanderze.
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2019-11-03, 10:34   

Troche spozniony ale warto pamietac ze siec w USA ma 110V czyli niekoniecznie ladowarka domowa w PHEV bedzie odpowiednia u nas. Trzeba by inna kupic pewnie.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1548
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-11-04, 08:10   

Raczej 120V i występuje też wersja "siłowa" dwie fazy przesunięte o 180° po 120V co daje 240V.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12