Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Leaf 2017
Autor Wiadomość
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-14, 14:29   Leaf 2017

Chce kupic moze. Na czwartek sie umowilem w serwisie Nissana zeby sprawdzili ten samochod. Jutro wezme na 2-3 dniowa jazde testowa. Zeby nie bylo skuchy jak w przypadku Outlandera PHEV. Kilka pytan:

1. Laduje do 80% na CHAdeMO ?
2. Podobno jest tam type1. To z domowej 8 godzin starczy?
3. Ma 30kWh nominalnie.
4. Ile "spala" kWh na kilometr albo ile kilometrow na 1 kWh jedzie? Moze byc na 100km - policze.

A jak nie to to sobie kupie Renault Koleos diesel. I nie bede sie martwil kilowatogodzinami.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1604
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-01-14, 14:41   

Grzeszysz... :mrgreen: strasząc., że syfa kupisz . Diesla i do tego Koleosa?? Chryste jak facet może wyglądać w Koleosie , tylko Toyota z powyginana karoseria z reklamy daje wiekszy obciach . :mrgreen:

.
Nie pytaj a sprawdź ? Po dwóch dniach w takiej temperaturze bedziesz wiedział jak to jest u Ciebie .
każdy inaczej jeździ. :!:
W lecie będzie lepiej i to znacznie.


ps Nissany niestety splendoru nam też nie przyniosą , nadzieja w zielonych tablicach :oops:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2868
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2020-01-14, 14:56   

Bronek napisał/a:
. Diesla i do tego Koleosa??

Nie jest taki zły . Dwa lata temu miałem możliwość uzytkowania i zrobiłem takim kilka tysięcy km po Niemczech/Szwajacarii i Francji w okresie zimowym.
W górach napęd 4x4 się nieżle sprawuje , automat całkiem żwawy ale spalanie przy jazdach miejskich dobijające - ponad 12l/100 km z silnikeim 2.0 .
Ale jeśli brać to tylko najwyższą wersję wyposażeniową.
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
Cav 
Zoe ZE40 2018

Dołączył: 14 Paź 2019
Posty: 607
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-01-14, 15:20   Re: Leaf 2017

marekp napisał/a:
Chce kupic moze. Na czwartek sie umowilem w serwisie Nissana zeby sprawdzili ten samochod. Jutro wezme na 2-3 dniowa jazde testowa. Zeby nie bylo skuchy jak w przypadku Outlandera PHEV. Kilka pytan:

1. Laduje do 80% na CHAdeMO ?
2. Podobno jest tam type1. To z domowej 8 godzin starczy?
3. Ma 30kWh nominalnie.
4. Ile "spala" kWh na kilometr albo ile kilometrow na 1 kWh jedzie? Moze byc na 100km - policze.

A jak nie to to sobie kupie Renault Koleos diesel. I nie bede sie martwil kilowatogodzinami.

MarekP


1. Na Chademo ładuje do 100%, tylko że od 85-100 dużo wolniej
2. Zależy od ładowarki na pokładzie, a nie od gniazda.
Ja przez 8h ładuję prądem 10 A i wystarcza (ale nie od 0 do 100%).

4. Zimą po mieście od 17 do 20 kWh/100.
Przy niezbyt szybkiej jeździe.
Na autostradzie od 20 do 50 kWh - zależy jak dociśniesz. ;-)

Obejrzyj sobie filmiki na kanale youtube:
https://www.youtube.com/c...OywOLsRMPeTZUDw

ale nie wierz w jego zużycie - nie jest do zrobienia nawet przy wolnej jeździe.
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1356
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-01-14, 15:27   

Cytat:

Grzeszysz... strasząc., że syfa kupisz .

Syfa to się gratis bierze, a tu słowo "kupisz".

Latem 13-14 zima 15-17, tylko trzeba umieć jeździć.
Ostatnio zmieniony przez Apolonia 2020-01-14, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-14, 15:29   

Lubie diesle..... Nic nie poradze. Dawno temu mowilo sie ze sa ekologiczne. Potem sie zmienilo. Ale pomidory tez byly rakotworcze i maslo czlowieka zabijalo na miejscu. Tylko margaryna! To nie wiadomo jak z tym dieslem. Jak ma DPF (ten niestety ma) to jest bardzo zanieczyszczajacy. Bo zwykle sie zatyka potem wypala i inne takie..... ale mozna to-to wyciac i bedzie lepiej. Wiem. Maja zrobic super ustawe zeby nie wycinac. Moze lepiej pomyslec na ile sa trujace z DPF i wyciac w majestacie prawa. Mialem dobra RAV4 i ona nie miala fabryczne tego filtra. Szkoda ze sprzedalem. To mnie troche odstrecza od diesla. Myslalem ze jak 2010 bede celowal to nie bedzie. Bo w 2011 dopiero zaczal byc obowiazek DPF. Ale ten ma niestety.

Ja nie kupuje elektryka bo jest ekologiczny. W ....... mam ekologie. Jak ja za nia mam placic. A na razie tak wychodzi. Ze pojazd ekologczny to ja place. A jak widze te mlodociana Szwedke to mi sie niedobrze robi. Przestanmy meczyc ptaki dla ptasiego mleczka! Ale tak powaznie to ekologia to powinno byc cos innego. A na razie to byc moze kupie elektryka ale nie dlatego ze jest podobno eko. Wole sie nie zastanawiac bo wyjdzie ze moj ewentualny diesel jest bardziej eko.

Acha. Cena benzyny tez w jakims stopniu mi wisi. Chce byc moze samochod elektryczny bo tak mi sie podoba. A czy kupie zalezy od testu kilkudniowego.

Juz wiem ze ma przejechac nie mniej niz 180km z grzaniem wlaczonym.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2868
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2020-01-14, 15:39   

marekp napisał/a:
Lubie diesle.....

To akurat Renault zrobił jedno z najlepszych rozwiązań z DPFami ( zanim został zmuszony do zmiany na AdBlue) b jako jeden z niewielu zrobi sprytny patent z tzw suchą pułapką NOX .
Wypalanie dpf-a następuje automatycznie i nic sie nie wydziela na zewnątrz DPF-a .
To nie patenty grupy DAS AUto .
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1356
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-01-14, 15:39   

marekp napisał/a:
Juz wiem ze ma przejechac nie mniej niz 180km z grzaniem wlaczonym.

No i tak wyjdzie 180 z ogrzewaniem, 230 bez ogrzewania, bez szaleństw oczywiście,
bo EV na jedną zgubną cechę mówi: "daj mi w pedał".
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-14, 15:57   

Jedna cecha dobra elektryka. Kilka miesiecy sie meczylem z PHEV. I jezdzilem zeby za duzo nie konsumowal energii. Teraz jak juz go nie mam ze zdumieniem zobaczylem z XJR pali 10.5l w miescie ! To jest 6 cylindrow w ukladzie rzedowym pojemnosc 4 litry. Samochod wazy tez okolo 2.5 tony no tyle ze CX ma normalny a nie szafy. Ale to jest wynik takiej delikatnej jazdy. Dobry trening w oszczedenej jezdzie.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1765
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-01-14, 18:10   

180? Zimą? Baaardzo śmieszne. No chyba, że będzie jakieś 10 stopni na plusie. Bo jeśli 10 na minusie to zapomnij. Tym bardziej, że przy 30 zasięgu zaczniesz już panikować, że się prąd kończy i będziesz szukał ładowarki.
To znaczy wszystko się da, tylko na pewno nie przy normalnej jeździe.
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1356
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-01-14, 18:52   

Model 3 potrafi przeżyć na drodze krajowej z 15kW, a Leaf nie? Smutne
Zoe dziś ma 14.5 kW od 1 października do dziś 9000 km, a to już zima?
Przepisowa krajowka bez cudowania 70 km 60 min teren zabudowany zaniża średnia.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1765
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-01-14, 19:01   

Zimowe opony u mnie zwiększają zużycie przynajmniej o 10%. Do tego przy bardzo niskich temperaturach oprócz pompy ciepła załącza sie ogrzewanie oporowe. Po trzecie - z tego co rozumiem to autor nie ma możliwości ładowania w domu, czyli preheating kabiny też odpada. No to teraz gdy to podsumujemy to zasięg przy -10 stopniach to będzie bliżej 130 a nie 180km. Przy delikatnej jeździe bez szaleństw może ze 150km. Ale o 180 można śmiało zapomnieć.
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 306
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2020-01-14, 19:14   

To 3 pytania doprecyzujace?

1) to ile PLN-ow za tego Leafa 2017 30 kWh?
2) jaki przebieg?
3) aplikacja LeafSpy pokazuje State of Health? na ile?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1765
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-01-14, 19:25   

Jeszcze nie kupił a już pytasz, za ile sprzeda? W sumie biorąc pod uwagę sytuację z phev to może mieć duży sens :D
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-14, 20:53   

Ja jutro chce wziac do sprawdzenia na kilka dni. Jazda testowa to nie moze byc 10 minut. Nie bedzie bardzo drogi i ma cos ok. 120 tys km i 2017. Wszystkiego sie jutro sprobuje dowiedziec. Co do zimy. Nie ma zimy. Jakie -10? Na razie przy tym co jest chce zeby ze 180 przejechal. Po prostu zebym musial ladowac co 3-4 dni a nie jak PHEV-a codziennie. Nawet wymyslilem ze to Plug In to jego najwieksza wada. Jezdzilbym spokojnie hybryda szeregowa i sie nie irytowal ladowaniem z gniazdka. Kilka dni jezdzilem tak, ze naladowalem do ok. 75% i zawsze wlaczalem SAVE. Czyli samochod dbal o ten moj akumulator. Musze powiedziec ze bardzo to bylo zachecajace. Spalil w jezdzie miejskiej mniej niz 7l/100. Dokladniej 6.6l. Wiec jakby to byla hybryda szeregowa tak jezdzaca to byloby doskonale. Wywalic te gniazdka ladowarki itp. i zmienic program zeby dbal o stan akumulatora. I przechodza wady ktore mi przeszkadzaly. Do 70km/h mam silniki elektryczne. Mala moc w sumie. Powyzje silnik spalinowy zaczyna ciagnac przod. I teraz jest ok. Pelna moc. Ale od 70km/h! Wczesniej jedziemy tylko na pradzie. Moze silnik spalinowy pracowac - i tak nie bedzie ciagnal auta bedzie tylko ladowal. No i potem sie zaczyna w okolicach 140. Silnik spalinowy przejmuje glowna role. Bo elektryczne na tyle pomoga na ile starczy akumulatora. Jechalem do Wroclawia i z powtotem. Tam - 7.5l/100 km srednia 120 nieco ponad. Mam drogi szybkiego ruchu to nawet przepisow nie lamalem. OK. Natankowalem do pelna we Wroclawiu ten kieszonkowy zbiornik i mysle do Warszwy mam spokoj. Ledwie na rezerwie dojechalem. Spalil 10.5l/100 - srednia tez ok. 120. Analiza pogody rozwiazala te zagadke. Wiatr byl z polnocy rowno z szybkosia do 15km/h. A poniewaz CX jest jakiej jest w Outlanderze to i jest odpowiedz skad taka roznica. Oczywiscie jak wracalem nie byl w stanie doladowac akumulatorow. To w wielkim skrocie jego wady. Ale gdyby to byla normalna szeregowa hybryda to bym w zyciu nie sprzedal. Ten Plug In mi przeszkadzal. Bo mnie fakt jego istnienia obligowal do ladowania. A w domu nie mam jak ladowac. Wiec powodowalo we mnie to frustracje. Stad decyzja o sprzedaniu auta. Ale poniewaz jestem w jakims stopniu zwolennikiem elektrycznych aut to stad ta przymiarka do Leafa. Martwia mnie te baterie bez chlodzenia. Takiego z 40kWh nie kupie bo jednak inna cena. Nowego tez nie bo nie wierze w doplaty po pierwsze a po drugie nie chce nowego. 20% trace nim do bramy dojade. Bo kto kupi samochod uzywany nawet z przebiegiem 100km za cene nowego? No i ta doplata to wiaze do jakiegos czasu samochod. Nie chce brac z nim slubu. Moze go za 4 miesiace sprzedam. Jesli go kupie. Musi mnie zachwycic czyms przez te 3 dni. Inaczej nie biore. Wiem jak jezdza elektryki bo pozyczam czasem. Wiem jak sie je laduje i ile czasu na to potrzeba. Mam swiadomosc ze szybkich ladowarek w Warszawie jest ok. 30 wiec jak bedzie tych samochodow kilka tysiecy to sie nie dopcham. Ale na razie moze bylby dobry. Przez kilka dni sie dowiem. A jak nie - Koleos. Ten mi sie w zasadzie podoba. Mialem Logana z silnikiem dCi i przejechalem nim ponad 200 tys km. Fajnie chodzil tyle ze jak zimny to klekotal. Ale tam nie mialem filtra DPF. Nieszczescie chodzace te filtry. Dobra bo sam robie OT.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
ARTEK 68 

Wiek: 52
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 117
Wysłany: 2020-01-14, 21:09   

A nie myślałeś o Oplu Ampera.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1604
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-01-14, 21:13   

Z jednej strony miłe ,że lubisz elektryki ale ten wywód o hybrydzie szeregowej jest ...dziwny ( jestem delikatny :-D ).

Masz problem , bo nie mozesz ladowac w domu lub tak gdzie parkujesz. I to powoduje u Ciebie pewien chaos w postrzeganiu elektryka .

itd .. Nie bardzo jest on dla Ciebie gdy przeraża Cie codzienne ładowanie itp . A na marginesie o rapid gate czyli baterie bez chłodzenia u nas sie tym nie przejmuj wcale .

Moim zdaniem powinieneś szukać BMW I3 Rex. Byłbyś bezpieczny i miałbys normalne fajne szybkie auto nie muła .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-14, 21:14   

Myslalem ale Opel Ampera to jest tez hybryda i tez ladowana z gniazdka. A jak pwiedziedziem to najwieksza wada tej hybrydy. Chyba ze Apera E ale to inna cena. Nie chce wydawac 200 tys na samochod. Zreszta obiektywnie dosc marny. Jakbym tyle mial wydac to bym probowal odbudowac E-Type Jaguara. A jakbym jeszcze cos dolozyl to moze konwersja do elektrycznego? Zartuje. Choc ten mi sie najbardziej podoba.

Marek

Dziwny nie dziwny. Napisalem ze to powoduje we mnie frustracje. Ze mam gniazdko wiec powinienem ladowac. A nie mam gdzie i jest mi z tym niewygodnie. Dlatego subiektywnie uwazam to za najwieksza wade tej hybrydy. Zreszta. Pomysl. Laduje na 40km bo 50 to mozna zapmniec. Potem jade jakbym dojezdzal na pustkowiu na rezerwie. I nastepnego dnia znow to samo. Do tego minimum 30 min codziennie przy ladowarce. No i dalej. Po co woze ten caly silnik spalinowy skoro staram sie go nie uzywac? Do tego zauwaz ze zwykle mam tylko co najwyzej 2/3 mocy dostepne. Mimo ze woze akumulator 200kg nie wiadomo po co.... Wiec lepiej sie zdecydowac. Albo elektryczny albo hybryda ale taka normalna. Moze byc jak lokomotywa spalinowa. Ale to jest moje subiektywne odczucie. Probuje obejrzec elektryka. Moze i kupie.
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
Ostatnio zmieniony przez marekp 2020-01-14, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1356
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-01-14, 21:16   

Czyli pozegnales elektromobilnosc, a mozliwe, ze dopiero zaczniesz.
Trochę to nie ta kolejność, ale ważne że do celu.
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-14, 21:26   

Nigdy nie mow nigdy..... to sobie czesto powtarzam. :)

Za 3 dni powiem czego sie dowiedzialem o Leafie. Moze i go kupie. Potem piorunem sprzedam jak bedzie cos nie tak. Samochod ma byc dla mnie nie ja dla samochodu.

Odbiegajac nieco od tematu. Moje marzenie i to bylby samochod ktorego bym nie sprzedal to Jaguar E-Type przebudowany na elektryczny przez Jaguara..... Mowili cos ze konwersja bedzie ledwie 300 tys Euro kosztowac. No klopot z E-Typem. Ale nastene 300 tys Euro i bym mial w stanie fabrycznym. To bylby samochod ktory by zostal ze mna do konca. Jak i inne Jaguary.... reszta to sa muly robocze.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1604
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-01-14, 21:34   

Masz racje ' Nigdy nie mow nigdy" ale z Jaguarami to też bym sie nie zarzekal .
mam swoje lata i już kilka razy tak sie zarzekalem MOTORYAZACYJNIE :mrgreen:

Był pewien Harley jeden ulubiony - miałem go postawić przy łożu jak będę umieral
Ostatnio miala być Gelenda i w niej mialem byc w urnie zakopany .
:lol:
O innych nie wspomne , bo mi głupio :oops:

Ty E Type a ja o Mercu G w prądzie bym pomarzył . :kufel
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Cav 
Zoe ZE40 2018

Dołączył: 14 Paź 2019
Posty: 607
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-01-15, 08:15   

marekp napisał/a:
Ja jutro chce wziac do sprawdzenia na kilka dni. Jazda testowa to nie moze byc 10 minut. Nie bedzie bardzo drogi i ma cos ok. 120 tys km i 2017.


Czyli był taksówką i wolnego ładowania nie widział.
Odpuść ten egzemplarz, bo będziesz narzekał jeszcze bardziej.

P.S.
Czy to auto z komisu na Białołęce?
Oglądałem kiedyś takie u nich.
Ale jednak wybrałem inne, krajowe, z kilka razy niższym przebiegiem, mimo że gorzej wyposażone.

Nie wierz w to co Ci mówi sprzedawca - nie jesteś w stanie osiągnąć zużycia 10 kWh/100 km.
Wtedy faktycznie dałby rade przejechać 200 km na jednym ładowaniu.
Mnie też gość wpierał, że to jest możliwe - ale nie jest, jeśli to ma służyć do jazdy, a nie do prób pobijania rekordów.
Sama grzałka tyle zeżre na 100 km przy -10 (po mieście).
 
 
marekp 

Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 71
Wysłany: 2020-01-15, 20:59   

Wlasnie chcialem sie tego dowiedziec. Czyli daje sobie spokoj z Leafem. Znaczy moge wziac zeby sobie pojezdzic dzien czy dwa. Ale widze ze to bedzie nie to. Mnie denerwowalo ladowanie codziennnie. Jesliby (zlozmy na chwile ze tak jest) mogl przejechac bez specjalnych zabiegow 200km to bym sie zdecydowal. Bo to by bylo co 3-4 dni ladowanie. To moge zrobic zakupy albo obiad zjesc. Nie musze w domu ladowac. Ale skoro wszyscy mowia ze 100 to moze przejade to nie ma to sensu. Co drugi dzien nerwowo do Chademo. Bo na resztce. Co prawda zaczalem jezdzic oszczedniej dzieki pol elektrykowi. 4l Jaguar pali 10.5l na 100. Juz wiecej pali. Bo juz wrocilem do dawnych przyzwyczajen. Dziekuje za uwagi! To jest cenne. I po to chyba jest to forum zebym sie znow na mine nie wpakowal. Ale jutro pojezdze troche Leafem. Ciekawe doswiadczenie. Choc na 99% nie kupie. Tez sadze ze to mogla byc taksowka. 4 lata 130 tys km.... to jest dziennie ponad 100km. Moze jesli ktos mieszka poza miastem i dojezdza.....Czy ten program Leaf Spy pokazuje ilosc ladowan? W sumie te dane sa do wyjecia z samochodu.

Dziekuje za pomoc! Nieoceniona - wiem co mam robic.

MarekP
_________________
Jaguar XJR Sport 1994
Jaguar XJ-S V12 1977
DS5 Hybrid4
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3519
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-01-15, 21:09   

marekp napisał/a:
Czy ten program Leaf Spy pokazuje ilosc ladowan?
Pokazuje - osobno te DC i te AC.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Cav 
Zoe ZE40 2018

Dołączył: 14 Paź 2019
Posty: 607
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-01-15, 22:25   

marekp napisał/a:

Ale skoro wszyscy mowia ze 100 to moze przejade to nie ma to sensu. Co drugi dzien nerwowo do Chademo.


Zimą tak to wygląda.
Aczkolwiek to auto pewnie będzie miało pompę ciepła, więc w plusowych temperaturach będzie lepiej.

Niemniej - elektryk nie ucieknie, ale zacznij od zorganizowania sobie gniazdka w garażu.
Ciężko może być, ale na dłuższą metę da się zrobić i będzie się opłacać.
A potem kupuj elektryka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11