Jaki dobry interfejs diagnostyczny do trojaczka? |
Autor |
Wiadomość |
Marib

Dołączył: 01 Maj 2020 Posty: 6
|
Wysłany: 2020-07-06, 18:18 Jaki dobry interfejs diagnostyczny do trojaczka?
|
|
|
Witajcie
Poszukuję interfejsu diagnostycznego w rozsądnym budżecie obsługującego:
- caniOn - https://play.google.com/store/apps/details?id=emobility.canion&hl=pl
- ODBZero - https://play.google.com/store/apps/details?id=dc.local.electriccar&hl=pl
Od niedawna posiadam Peugeot'a iOn z 2011 roku i chciałbym sprawdzić w jakim stanie jest w nim bateria. W tej chwili przejeżdżam nim około 100 km i jestem zadowolony ale czytałem że już kilka osób wymieniało ogniwa LEV 50 na młodsze w lepszej kondycji poprawiając tym zasięg swojego pojazdu.
Z jakich interfejsów korzystacie? Proszę o radę żeby kupić raz, coś co działa, a nie błądzić.
Jestem z Białych Błot koło Bydgoszczy może ktoś w okolicy ma taki interfejs i mógłbym podjechać, podłączyć, zobaczyć jak to działa? |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3058 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2020-07-06, 18:31
|
|
|
Jedyny pewny który zadziała to OBDLink LX lub MX .
Inne to strata pieniędzy . Niestety nie jest tani.
Najtaniej będzie kupić na ebay po na krajowych portalach aukcyjnych sprzedawcy robią cenę x2 .
A jesli chesz zrobić coś więcej to chyba lepiej będzie nabyć lexię (diagbox) oczywiście z Ali . Ale kupuj u sprawdzonych sprzdawców ( lub w PL) z mozlwościa reklamacji . Bo sa też rózne wersje i niektóre szybko padaja . . Odczytasz parametry i skasujesz ewentualne błędy. |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
Marib

Dołączył: 01 Maj 2020 Posty: 6
|
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3729 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-07-06, 19:03
|
|
|
Marib napisał/a: | Jestem z Białych Błot koło Bydgoszczy może ktoś w okolicy ma taki interfejs i mógłbym podjechać, podłączyć, zobaczyć jak to działa? | Mam OBDLink MX, prawdopodobnie będę w Twojej okolicy w weekend. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Marib

Dołączył: 01 Maj 2020 Posty: 6
|
|
|
|
 |
lookash_c
lookash_c
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 213 Skąd: Niecki / Białystok
|
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3058 Skąd: Warszawa/Wawer
|
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3729 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-07-06, 21:22
|
|
|
Marib napisał/a: | Działa z Mitsubishi i-MiEV? Czy pokazuje w aplikacji napięcie na każdym ogniwie? | Tak, używam go w i-MiEVie z caniOn'em (i w Amperze z MyGreenVolt'em), widać napięcia ogniw, też pozostałą pojemność baterii (u mnie ok. 31Ah z jakichś 46 w nowym). Ja mam MX, znajomy ma LX i też działa.
Marib napisał/a: | Bardzo chętnie bym się spotkał i zobaczył czy komunikuje się z caniOn i/lub ODBZero. | Odezwij się na priv to się umówimy.
jas_pik napisał/a: | A co do lexii - wygląda OK. i jak widzisz jest tani | Do serwisu jak najbardziej, ale do podglądania sobie w czasie jazdy to tylko mały interfejs z BT. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3058 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2020-07-06, 21:29
|
|
|
PatrykS napisał/a: | Do serwisu jak najbardziej, ale do podglądania sobie w czasie jazdy to tylko mały interfejs z BT. |
Dokładnie. Do serwisowania tylko lexia . Kasowanie błędów i naprawy czy też zmuszenie BMS-a do pracy przy balansowaniu ogniw. |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
Marib

Dołączył: 01 Maj 2020 Posty: 6
|
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3729 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-07-07, 22:46
|
|
|
Marib napisał/a: | Czy do diagnostyki Peugeota iOn warto kupić MX czy da jakieś inne lepsze funkcje? | Nie zauważyłem. W Amperze SW CAN pozwala na zdalne załączanie ogrzewania za pomocą MyVoltStar. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Marib

Dołączył: 01 Maj 2020 Posty: 6
|
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3729 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-07-13, 15:49
|
|
|
Marib napisał/a: | Wielkie podziękowania dla PatrykS za miłe spotkanie i diagnostykę mojego autka. | Nie ma sprawy, również dziękuję za spotkanie i miłego użytkowania życzę |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
lookash_c
lookash_c
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 213 Skąd: Niecki / Białystok
|
Wysłany: 2020-07-13, 18:09
|
|
|
Marib napisał/a: | Wielkie podziękowania dla PatrykS za miłe spotkanie i diagnostykę mojego autka. Po powrocie z trasy i ładowaniu z gniazdka w garażu pokazał zasięg 145 km.
|
Ekstrapolując, że ja przy wyświetlanym zasięgu sto kilkanaście km przejeżdżam przy dobrych wiatrach poniżej 100 km, to ile udaje się Tobie z baterią w takiej kondycji? |
|
|
|
 |
Marib

Dołączył: 01 Maj 2020 Posty: 6
|
Wysłany: 2020-07-14, 19:01
|
|
|
Przy spokojnej jeździe bez szaleństw 120 już mi się udało i bezpiecznie wróciłem do garażu, gdzie bez "żółwika" rozpocząłem ładowanie do pełna .
Maks jaki zobaczyłem po ładowaniu to było 157km ale wtedy go dopiero testowałem sprawdzałem przyspieszenie i nie zanotowałem ile rzeczywiście przejechałem km. |
|
|
|
 |
|