SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Leaf II - Pytania początkującego
Autor Wiadomość
b4rteqq

Dołączył: 18 Sie 2020
Posty: 4
Wysłany: 2020-08-18, 20:13   Leaf II - Pytania początkującego

Cześć! Rozważam zakup Leaf Accenta 2019 40KW. Jestem świeży w temacie EV, czytam czytam i czytam forum ale wciąż mam wiele wątpliwości. Prośba o pomoc!


1. Jesteśmy rodzinką 2+2, Leafa chcielibyśmy wykorzystać jako główne auto (w zanadrzu na tą chwilę zostanie Altea XL, która w razie potrzeby będzie służyła do tras 500+). 40% naszych przebiegów to krótkie trasy po małym mieście. Kolejne 40% to tygodniowe trasy do stolicy około 130km. Od czasu do czasu trasa 300km nad morze, baardzo rzadko 400km+. Z tego co rozumiem Leaf powinien w zupełności wystarczyć do miasta, tras 130km do stolicy oraz tras nad morze (z jednym przystankiem na ładowanie). Czy to się zgadza? A może jednak pokonanie 300km tym autem to już upierdliwość?

2. Zakładam, że jak będziemy wybierać się na dłuższe trasy to nie będziemy szukać darmowych ładowarek tylko będziemy ładować się tam gdzie będzie szybko. Ile może trwać naładowanie baterii leafa do pełna z poziomu 20-30% na superchargerze (tak wiem o rapidgate. Zakładam, że nasze dłuższe trasy to będą max 2 ładowania w jedną stronę)?

3. Accenta VS Tekna. Kusi Tekna ale 20K drogą nie chodzi... Czy wg. was ładowanie 6.6KW, podgrzewane fotele / keieownica oraz przyciemniane szyby są warte tej kwoty?

4. Ładowanie 3.3KW VS 6.6KW. Z tego co rozumiem do tej pory to dopłata do Tekny i 6.6KW ma sens głównie wtedy jak planowałbym ładowanie korzystając z darmowych słupków ponieważ przyspieszyło by to takie ładowanie. Tak jak ja to widzę to jednak 90% mojego ładowania to mój własny prywatny garaż a pozostałe 10% superchargery podczas tras 300-400km. Czy przy takim modelu 6.6KW jest niezbędny (ablo chociaż mocno zalecane...?)

5. Czy na początku dam radę z łądowaniem tylko z gniazdka bez żadnych wallboxów itp? Zakładam, że autko będę podłączac co 2 dzień do gniazdka żeby uzupełnić braki powstałe po krótkich trasach zrobionych w mieście. Raczej żadko się zdarza, że robimy trasy 100km+ kilka dni pod rząd.

6. Czy 117 000 za Laaf Accenta 2019 to nie jest trochę przesadzona cena? Auto zostało przecenione w 2019 roku, niedługo będzie to dwulatek. Z drugiej strony w tej cenie nie kupię chyba nic innego co nada się do podróżowania na trasach do 300km w 4 osoby.
 
 
verona
verona


Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 44
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-08-18, 20:44   

Z tego co rozumiem Leaf powinien w zupełności wystarczyć do miasta,
TAK
tras 130km do stolicy oraz tras nad morze (z jednym przystankiem na ładowanie). Czy to się zgadza?
TAK
A może jednak pokonanie 300km tym autem to już upierdliwość?
Spokojnie jedzie się 150 km do 200 następnie ładowanie na DC 30-45 min.i dalej w drogę.
Trzeba uważać na utrzymanie prędkości na autostradzie na poziomie 100km/h

2. Zakładam, że jak będziemy wybierać się na dłuższe trasy to nie będziemy szukać darmowych ładowarek tylko będziemy ładować się tam gdzie będzie szybko.
PODSTAWA TO LPRĘDKOŚCI ŻEBY NIE GRZAĆ BATERII,
Ile może trwać naładowanie baterii leafa do pełna z poziomu 20-30% na superchargerze (tak wiem o rapidgate.
NIE SC TYLKO DC 20%-80% OKOŁO 30-45 MIN,ZALEŻNE OD TEMPERATURY BATERII
Zakładam, że nasze dłuższe trasy to będą max 2 ładowania w jedną stronę)?

3. Accenta VS Tekna. Kusi Tekna ale 20K drogą nie chodzi... Czy wg. was ładowanie 6.6KW, podgrzewane fotele / keieownica oraz przyciemniane szyby są warte tej kwoty?
WARTE JEST ŁADOWARKA 6.6KW ORAZ KONIECZNIE GRZANA KIEROWNICA

4. Ładowanie 3.3KW VS 6.6KW. Z tego co rozumiem do tej pory to dopłata do Tekny i 6.6KW ma sens głównie wtedy jak planowałbym ładowanie korzystając z darmowych słupków ponieważ przyspieszyło by to takie ładowanie. Tak jak ja to widzę to jednak 90% mojego ładowania to mój własny prywatny garaż a pozostałe 10% superchargery podczas tras 300-400km. Czy przy takim modelu 6.6KW jest niezbędny (ablo chociaż mocno zalecane...?)
DA SIĘ ŻYĆ BEZ 6,6 KW PRZY TAKIM UŻYWANIU.JEDNAK JAK MAŁY KOSZT TO BIERZ 6.6.
ODCZUJESZ RÓŻNICĘ W PRZYSZŁOŚCI


5. Czy na początku dam radę z łAdowaniem tylko z gniazdka bez żadnych wallboxów itp?
DASZ RADĘ BEZ PROBLEMU,EVSE FABRYCZNE EVSE 10A
Zakładam, że autko będę podłączac co 2 dzień do gniazdka żeby uzupełnić braki powstałe po krótkich trasach zrobionych w mieście. Raczej żadko się zdarza, że robimy trasy 100km+ kilka dni pod rząd.
TYM BARDZIEJ ŁADOWANIE CODZIENNIE NISKIM PRĄDEM SŁUŻY BATERII

6. Czy 117 000 za Laaf Accenta 2019 to nie jest trochę przesadzona cena?
NIE WIEM CZY COŚ SIĘ ZMIENIŁÓ,ZATRZYMAŁEM SIĘ NA TYM ŻE NOWY KOSZTUJE 108 TYŚ KWESTIA ŁADOWARKI AC
Auto zostało przecenione w 2019 roku, niedługo będzie to dwulatek. Z drugiej strony w tej cenie nie kupię chyba nic innego co nada się do podróżowania na trasach do 300km w 4 osoby.
TO AUTO IDEALNIE ZNOSI TRASĘ 150 KM +DC+ 150 KM
OBDZWOŃ DEALERÓW NISSANA POSZUKAJ ACCENTY Z AC 6.6KW I KAMERĄ 3D

POZDRAWIAM
_________________
Nissan Leaf 2018
 
 
electric 

Dołączył: 19 Lip 2020
Posty: 44
Wysłany: 2020-08-18, 21:00   Re: Leaf II - Pytania początkującego

Cytat:
Cześć! Rozważam zakup Leaf Accenta 2019 40KW. Jestem świeży w temacie EV, czytam czytam i czytam forum ale wciąż mam wiele wątpliwości. Prośba o pomoc!


Naprawde az tyle czytasz? :) Tez jestem poczatkujacy, ale na Twoje pytania znalazlbys juz odpowiedz, albo tu albo w Googlu. Sprobouje odpowiedziec na Twoje pytania, choc jest tu wiele osob, ktorych warto posluchac, wiec jak sie uaktywnia w tym watku, to na pewno skorzystasz bardziej :)

Cytat:
1. Jesteśmy rodzinką 2+2, Leafa chcielibyśmy wykorzystać jako główne auto (w zanadrzu na tą chwilę zostanie Altea XL, która w razie potrzeby będzie służyła do tras 500+). 40% naszych przebiegów to krótkie trasy po małym mieście. Kolejne 40% to tygodniowe trasy do stolicy około 130km. Od czasu do czasu trasa 300km nad morze, baardzo rzadko 400km+. Z tego co rozumiem Leaf powinien w zupełności wystarczyć do miasta, tras 130km do stolicy oraz tras nad morze (z jednym przystankiem na ładowanie). Czy to się zgadza? A może jednak pokonanie 300km tym autem to już upierdliwość?


Bez problemu wystarczy i zwlaszcza majac dzieci, to z tylu powinno byc wygodniej. Bagaznik nie jest najmniejszy, to klasa C, wiec w trasie powinno byc wygodnie. Jadac nad morze i raz sie podladowujac tez nie powinno byc problemem, wrecz koniecznoscia - przerwa, toaleta itp. a Chademo swoje zrobi szybko.

Cytat:
2. Zakładam, że jak będziemy wybierać się na dłuższe trasy to nie będziemy szukać darmowych ładowarek tylko będziemy ładować się tam gdzie będzie szybko. Ile może trwać naładowanie baterii leafa do pełna z poziomu 20-30% na superchargerze (tak wiem o rapidgate. Zakładam, że nasze dłuższe trasy to będą max 2 ładowania w jedną stronę)?


Superchargerze? Czy ta nazwa nie jest zarezerwowana dla ladowania Tesli? Moze masz na mysli Chademo, to 50kW, okolo 40-60minut do 80%. Najlepiej, zeby posiadacz tego auta wypowiedzial sie.

Cytat:
3. Accenta VS Tekna. Kusi Tekna ale 20K drogą nie chodzi... Czy wg. was ładowanie 6.6KW, podgrzewane fotele / keieownica oraz przyciemniane szyby są warte tej kwoty?


Osobiscie doplacalbym tylko do ladowarki 6,6kW, ale czy wtedy az 20k?

Cytat:
4. Ładowanie 3.3KW VS 6.6KW. Z tego co rozumiem do tej pory to dopłata do Tekny i 6.6KW ma sens głównie wtedy jak planowałbym ładowanie korzystając z darmowych słupków ponieważ przyspieszyło by to takie ładowanie. Tak jak ja to widzę to jednak 90% mojego ładowania to mój własny prywatny garaż a pozostałe 10% superchargery podczas tras 300-400km. Czy przy takim modelu 6.6KW jest niezbędny (ablo chociaż mocno zalecane...?)


To tylko moje zdanie, ale zawsze wollabym miec wiecej na ladowarce pokladowej, niz mniej. To duzy komfort te 6,6kW i wiecej. Z drugiej strony, jak sie doladowywujesz tylko, wiec przypuscmy w granicach 20 do 80%, to zwykle 230V gniazdko tez da rade, tylko, ze dluzej to bedzie trwalo.

Cytat:
5. Czy na początku dam radę z łądowaniem tylko z gniazdka bez żadnych wallboxów itp? Zakładam, że autko będę podłączac co 2 dzień do gniazdka żeby uzupełnić braki powstałe po krótkich trasach zrobionych w mieście. Raczej żadko się zdarza, że robimy trasy 100km+ kilka dni pod rząd.


Tak, dasz rade. Wallbox oferuje wiecej funkcji, niz zwykle podlaczenie sie do gniazdka 230V, ale podladowac auto wciaz mozesz .

Cytat:
6. Czy 117 000 za Laaf Accenta 2019 to nie jest trochę przesadzona cena? Auto zostało przecenione w 2019 roku, niedługo będzie to dwulatek. Z drugiej strony w tej cenie nie kupię chyba nic innego co nada się do podróżowania na trasach do 300km w 4 osoby.


Na pewno nie kupilbym auta za taka kwote, ale to indiwidualna sprawa. Nawet z ta doplata do nowego, szkoda ze nie pozostalo po staremu z doplatami, okolo 35 tysiecu bylo pierowtnie .... Co do innych aut, jest tu wielu pomocnych posiadaczy EV, na pewno cos doradza tu.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2066
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2020-08-18, 21:20   

Celujesz w dopłaty? Jeśli tak to tylko acenta zmieści się w 125tys. Jeśli nie to warto rozważyć n-connecta. Zupełnie inna tapicerka wnętrza (półskóra), lusterko wewnętrzne fotochromatyczne, składane lusterka zewnętrzne, przyciemniane szyby, monitor martwego pola, itp. Trochę różnic jest. Jeśli acenta to dołóż kamery 360 stopni (są świetne), bardzo przydają się też podgrzewane fotele i kierownica. Ładowarka 6,6kW to niezła opcja, nawet gdy ładujesz w 90% przypadków w domu.
 
 
Ekolega 
BMW i3 94ah


Wiek: 43
Dołączył: 03 Gru 2019
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-19, 14:55   

Im szybsza ladowarka pokladowa tym lepiej, slupkow AC jest sporo a nawet jak platne to potrafia umilic jazde.
Reszta to gadzety.

A tych hyundai 40kW za 125kzl juz nie ma nigdzie ?
 
 
papamila2
papamila

Dołączył: 15 Paź 2019
Posty: 103
Wysłany: 2020-08-19, 17:47   

Ekolega napisał/a:
A tych hyundai 40kW za 125kzl juz nie ma nigdzie ?

z tej ogłaszanej na listopad puli promocyjnej 70 szt kilkanascie sztuk było dostępnych "od ręki"
dealer Margo z Gdańska capnął 4 szt stąd i moja Kona, czy są gdzieś jeszcze -nie wiem,
przeleć oferty dilerów na allegro

co do doplat to nie załapałem się -było to tak debilnie ustawione żeby się nie załapać,
kłopot z rejestracją na ich stronie, brak odpowiedzi, blokady konta na stronie, kilka dni maili po prośbie
i jeszcze głupsze odpowiedzi (jak by nie czytali w czym problem) termin składania minął 31.07
kiedy nowy nabór - pono gdzieś bliżej jesieni,
Z moim szczęściem to napewnio się nie załapię, ba nawet już nie oczekuję
 
 
mmazi
2xEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 225
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2020-08-20, 08:05   

Jeśli ktoś myśli o Teknie, to warto popatrzeć za koreańcami.... Tekna ile, 140kpln ?


Ja niro 64kwh wersja L kupiłem za 156100zł . A wg mnie, mimo iż Niro krótszy od leafa o 10cm, to w środku jest większy + większy bagażnik. Do tego 11kw pokładowa, większy pakiet i szybsze ładowanie DC.
_________________
Spark EV , eNiro 2020,
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2066
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2020-08-20, 08:58   

Śmieszna cena za niro 64kWh. Powystawowy/używany?
 
 
Hermes 

Dołączył: 07 Kwi 2020
Posty: 343
Wysłany: 2020-08-20, 09:19   

Ale to nie jest 20 a bardziej 25 tys. zł róznicy i jeszcze kwestia ewentualnych dodatków do Tekny, które są niedostępne dla Acenta - np. LEDy. A wtedy cena rośnie, a wtedy... wtedy są już inne auta do wyboru. Osobiście bym dopłacił nawet te 30 tys. zł, gdyby... to była wersja 62 kWh. A nie jest, więc dla mnie było to bez sensu, tym bardziej że za Acentę dałem 108 tys. zł.
Do tego warto jak pisali inni brać podgrzewane dodatki i pozostałe dostępne - ale PRZEDE wszystkich wersję 6,6 kW!
W tej cenie nie kupisz nowego i tak dużego auta elektrycznego.

Nas jest 2+3 i piszę teraz z Makarskiej - a jakże! - Leafem! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 3768
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-08-20, 10:07   

Hermes napisał/a:
Nas jest 2+3 i piszę teraz z Makarskiej - a jakże! - Leafem!
O, niezła wyprawa! Tłoczno tam jak zwykle czy koronoluz?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Hermes 

Dołączył: 07 Kwi 2020
Posty: 343
Wysłany: 2020-08-20, 10:26   

Jak na ten rejon i szczyt sezonu, w porównaniu z poprzednimi latami - luz.
Strasznie dużo Polaków, Niemców i Czechów - no i głównie te nacje tylko. Ogólnie turystów dużo mniej niz zwykle.
 
 
mmazi
2xEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 225
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2020-08-20, 11:16   

vwir napisał/a:
Śmieszna cena za niro 64kWh. Powystawowy/używany?


Powystawowy, przebieg 10km. Produkcja Kwiecień 2020.
_________________
Spark EV , eNiro 2020,
 
 
mmazi
2xEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 225
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2020-08-20, 11:23   

vwir napisał/a:
Śmieszna cena za niro 64kWh. Powystawowy/używany?


Swoją drogą fajna wersja ta L + BSD. Ledy - mistrzostwo. A Myślałem że Xenony są fajne :)
_________________
Spark EV , eNiro 2020,
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2066
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2020-08-20, 19:48   

Co to jest BSD?
 
 
lookash_c
lookash_c

Dołączył: 02 Sie 2019
Posty: 237
Skąd: Niecki / Białystok
Wysłany: 2020-08-20, 19:53   

vwir napisał/a:
Co to jest BSD?


Blind Spot Detection
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2066
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2020-08-20, 20:46   

To naprawdę dobrze kupiłeś. W takiej cenie leaf tekna z 40kWh nie ma sensu.
 
 
Hermes 

Dołączył: 07 Kwi 2020
Posty: 343
Wysłany: 2020-08-20, 21:26   

Też tak od dawna powtarzam, że Leaf jest super autem za 108 tys. zł - nie do przebicia oferta!
Ale.... za 150-160 tys. zł i więcej - to już zmienia postać rzeczy i za te wyższe kwoty jest dużo innych aut do wyboru. ;)
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1863
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-08-21, 07:48   

Cytat:
za 150-160 tys. zł i więcej - to już zmienia postać rzeczy i za te wyższe kwoty jest dużo innych aut do wyboru

Teraz fakt w 2018r niestety był jedynym dostepnym .
Ale trzeba pamietac o jego gabarytach i bogatym wyposazeniu jest tego sporo


Oraz wadach moim zdaniem dla tych co ma byc to ich podstawowe auto: to te :
1 bateria Rapid G
2, kierownica
3. 1 faza ( dyskusyjnie) ? 7kW do 40 kWh OK w 90%
4 . ?? CHADEMO ale to sprawa wzgledna bo są ?
6. I teraz wyszło nie chłodzi zdalnie wnetrza tylko wentyluje lub grzeje .
7. Beznadziejna aplikacja.
Itp
Dla mnie tylko ta klima jest porabana i aplikacja. Reszta wiem bo czytałem :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Hermes 

Dołączył: 07 Kwi 2020
Posty: 343
Wysłany: 2020-08-21, 08:14   

No nie no, oczywiście - w 2018 r. było inaczej, ja porównuję ze stanem obecnym. ;)
A kierownica, to co masz na mysli?
I co z tym zdalnym chłodzeniem - u mnie chłodzi lub grzeje, choć czasem ciężko zrozumieć, co auto chce zrobić, skoro stoję na słońcu w Chorwacji, załączam chłodzenie do 16 stopni (w sensie, że chcę mieć pewność, że będzie chłodzić, a nie grzać), a ten czasem załączy.... ogrzewanie!...? ;)

Z resztą oczywiście się zgadzam :)
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1863
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-08-21, 10:08   

Regulacja w jednej osi ... Ale za to mam grzaną co jest w zimie fajne i dobrze szybko działa

Próbowałem kilkanascie razy schłodzić zdalnie i dupa .
nawet zainstalowałem inna apkę - quickLeaf

Tylko timerem wewnetrznym sie udaje.
To w tym roku mi wyszło szydło z worka , bo do tej pory nigdy nie bylo potrzeby .
W chłody zawsze podgrzewam sobie w robocie przed wyjsciem .
A tu raz chciałęm odwrotnie

Spróbuję jeszcze jak bedzie podpiety ale to nie tesla i ten samochód zasypia.
ma za to lepeij od tesli z timerami bo po dwa.

CD : :!:
Zauwazyłem ,że jak zostawie z włączonym siedzeniem to grzejej tyłek - zdalnie . Ale nie grzeje kierownicy ( ustawione 30 St C
W zimie było tak ,że z automatu grzało kierownice ale tyłka nie , nawet jak przełącznik był zostawiony jako włączony przy wysiadaniu .
Cos jest popierniczone . Chyba w aplikacji bo ją lekko zmienili i jak zwykle na gorsze.
Co aktualizacjo to wieksza lipa .

NIE CHŁODZI !
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2066
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2020-08-21, 12:06   

Chłodzi! Zarówno leaf I jak i leaf II. Chłodzą jak szalone. Jaką masz ustawioną temperaturę docelową?
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1863
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-08-21, 12:18   

Na np 18 st C . Pokazuje że jest na zew 22 st np .
Może że w garazu nie ma ukropu ?? Nie wiem ale bylem zaskoczony pod robota kilka tyg temu jak myslałem ,ze wsiade do chłodnego a wsiadałem do wymiesznego goraca.

No i to że fotel jest grzany zdalnie ?? Tego w zimie nie było co mnie wkurzało . ( przy wiadomo klawiszu na ON)

I to czy przez WWW. Czy apke ni huhu.
Tylko timer wew

Kombinowałem nawet ustawiając timery i nic .
Cos jak gdyby z oprogramowaniem??
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1863
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-08-21, 12:37   

Ustawiłem 1 timer (na ekranie auta) na wyjazd w poniedziałek na 9:00 na 19 stopni wyłączyłem samochód i strzeliłem aplikacją żeby zaczął chłodzić i chłodzi Nie wiem dlaczego tak się dzieje a Zobaczymy teraz wyłączę w timerze i zobaczymy czy będzie działał ?

Cd nie znów tylko grzeje czyli timer choć jeden musi być. Tyle ustaliłem póki co. Jest lepiej ale cos i tak nie tak. Czy to moja wina ?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2020-08-21, 12:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hermes 

Dołączył: 07 Kwi 2020
Posty: 343
Wysłany: 2020-08-21, 12:48   

Znaczy się jakim timerem zewnętrznym, bo myślałem, że chodzi o apkę...?
A jak się przez www to robi - loguje jak do apki i są jakieś dodatkowe opcje? Może chodzi o temp. docelową, jak vwir napisał, bo on zczytuje JEGO ZDANIEM temp. w środku i grzeje lub chłodzi...?
A jak się zdalnie uruchamia grzanie kiery i foteli... - zostawia wcześniej włączone?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2066
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2020-08-21, 13:08   

Nie używam żadnych timerów. Temperatura ustawiona na 21 stopni. Załączam tylko aplikacją i w zależności od potrzeb grzeje/chłodzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11