Wgranie softu do modułu. |
Autor |
Wiadomość |
skart
Dołączył: 18 Sty 2021 Posty: 5
|
Wysłany: 2021-01-28, 10:49 Wgranie softu do modułu.
|
|
|
Czy ma ktoś wiedzę jakie jest minimum zakupowe aby we własnym zakresie ściągnąć od GM soft i zaprogramować wybrany moduł lub moduły? Dotyczy Ampery 2012.
Jaki hardware (komputer, interfejs) i software (program, konto itd.).
Jakie kroki, co po kolei?
Dzięki za wszelkie sugestie. |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 3811 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2021-01-28, 11:45
|
|
|
Dużo o tym było w wątku o Amperze. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
skart
Dołączył: 18 Sty 2021 Posty: 5
|
Wysłany: 2021-01-28, 12:27
|
|
|
No właśnie szukałem ale nie bardzo udało mi się znaleźć. Może ktoś kojarzy gdzie to było? |
|
|
|
 |
ARTEK 68
Wiek: 52 Dołączył: 23 Gru 2018 Posty: 122
|
Wysłany: 2021-01-28, 14:06
|
|
|
Modyfikacje Opel Ampera |
|
|
|
 |
skart
Dołączył: 18 Sty 2021 Posty: 5
|
Wysłany: 2021-01-28, 14:38
|
|
|
Dzięki ale nie o to chyba mi chodzi. Konkretny przypadek to taki:
Ampera 2012. Po mrozach rzędu -12 odpaliłem samochód zdalnie z kluczyka. Od razu uruchomił się silnik spalinowy. Chciałem trochę rozgrzać auto przed wyjazdem. Po 5 min. stwierdziłem jednak, że pojadę trochę później, zgasiłem go wtedy również zdalnie. Po ok. 2 h. wsiadam do auta, odpalam, na ekranie napis inicjalizacja.. proszę czekać, po dłuższej chwili niby ok ale nie rusza (dźwignię biegów mogę przemieszczać), po otwarciu maski silnik spalinowy nie uruchamia się. Po podłączeniu urządzenia diagnostycznego pokazuje błędy P1E00 oraz P0D5E. Niestety nie posiadam dedykowanego narzędzia diagnostycznego więc za dużo nie odczytałem. Zapewne czeka mnie programowanie modułu/modułów.
I tu właśnie moje pytanie o to co mógłbym we własnym zakresie kupić aby popróbować naprawić.
Wcześniej kilkukrotnie trzeba było w serwisie naprawiać częstą bolączkę "sprawdź system ładowania HVC"
Chciałbym poznać koszty zakupu sprzętu i ceny dostępu do oprogramowania GM.
Czy ktoś może ma wiedzę w tym temacie.
z góry dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
KilleR.racer
Wiek: 41 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 426 Skąd: Zbójna k.Łomży
|
Wysłany: 2021-01-30, 19:15
|
|
|
Napisz skąd jesteś może mógłbym pomóc. |
|
|
|
 |
skart
Dołączył: 18 Sty 2021 Posty: 5
|
Wysłany: 2021-01-30, 19:34
|
|
|
Lubuskie. Okolice Zielonej góry |
|
|
|
 |
granit
Opel Ampera

Wiek: 34 Dołączył: 19 Maj 2018 Posty: 176
|
Wysłany: 2021-02-17, 10:31
|
|
|
Minimum to VCX Nano - ok. 110 $ plus komputer z Win7 64 bit. Do tego kupujesz dostęp za 55 Euro na 2 godziny i można działać. |
|
|
|
 |
skart
Dołączył: 18 Sty 2021 Posty: 5
|
|
|
|
 |
Marek
marhal
Dołączył: 05 Sie 2019 Posty: 58 Skąd: Kąty Wr.
|
Wysłany: 2021-02-17, 10:52
|
|
|
witam,
czyli po zakupie tego VXDIAG NAno można samemu sobie programować moduł HCPM2 , jesli mam problem z ładowaniem HVC? ( znany problem Amper)
proszę o odpowiedź
pozdrawiam
Marek |
|
|
|
 |
granit
Opel Ampera

Wiek: 34 Dołączył: 19 Maj 2018 Posty: 176
|
Wysłany: 2021-02-20, 10:32
|
|
|
Marek napisał/a: | witam,
czyli po zakupie tego VXDIAG NAno można samemu sobie programować moduł HCPM2 , jesli mam problem z ładowaniem HVC? ( znany problem Amper)
proszę o odpowiedź
pozdrawiam
Marek |
Dokładnie tak. Trzeba wykupić dostęp poprzez Servicebox Peugeota i postępować zgodnie z procedurami. |
|
|
|
 |
arekb
-
Dołączył: 12 Mar 2017 Posty: 27 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2021-02-21, 19:57
|
|
|
Marek napisał/a: | witam,
czyli po zakupie tego VXDIAG NAno można samemu sobie programować moduł HCPM2 , jesli mam problem z ładowaniem HVC? ( znany problem Amper)
proszę o odpowiedź
pozdrawiam
Marek |
Marek napisz priv pomożemy - jestem 100 km od Wrocławia |
|
|
|
 |
|