SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 08:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
Arek_ban

Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 31
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2018-03-18, 17:18   

kalex napisał/a:
Tak działa każdy "climatronic" - w kabinie nie tylko chodzi o temperaturę ale też o wilgotność. Klima osusza powietrze.


To mój klimatronik w Amperze mi się nie podoba - auto stoi od 4 dni w suchutkim garazu, wyłączona w menu funkcja osuszania auta , ja chcę tylko ogrzewanie a on sobie mieli non stop klimatyzacją. Do dupy ! ;-)

Jakoś toyota w hybrydzie może dać klimatronik i osobno przycisk A/C do sterowania klimą i OFF do wyłączania klimatronika.
Jak damy OFF to momentalnie wyłączna się zimą silnik spalinowy bo nie musi nie potrzebnie pracować.


Stwierdzam że chyba będę dorabiał do mojej Ampery guziki/przełączniki. Na tę chwile potrzebuje już trzy:
1. odłączenie sprężarki klimy
2. szybkie wymuszenie zamknięcia obiegu wewnętrznego powietrza (z ekranu dotykowego trwa to za długo i jest niebezpieczne)
3. oszukanie o kilka stopni w górę czujnika temperatury zewnętrznej - po to aby silnik spalinowy nie włączał się bezsensownie i namiętnie zaraz po spadku temperatury do -4

A i chętnie zamieniłbym na dźwigni zmiany biegów tryby D i L bo i tak wciąż przełączam na L.
Ostatnio zmieniony przez Arek_ban 2018-03-18, 18:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Arek_ban

Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 31
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2018-03-18, 17:27   

Przy okazji testu z klimą i ogrzewaniem zrobiłem pomiary zużycia energii.
Mam Ampere 2012 od miesiąca , przebieg ponad 182 tys km, średnie zużycie paliwa od 2012 roku 4,2 l/100km

Proszę o ocenę stanu mojego akumulatora:

W mrozach z ogrzewaniem robi 38-42km, jak było kilka stopni powyżej zera około 47 km przy mało oszczędnej jeździe.

W garażu +6 stopni od pełnego naładowania prze zasięgu na desce 47 km i SOC około 89% do rozładowania SOC 21% (zasięg 0km) auto pokazuje że zużyło 9,9kWh bez odpalania spalinowca...
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2272
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-18, 18:26   

kalex napisał/a:
Tak działa każdy "climatronic" - w kabinie nie tylko chodzi o temperaturę ale też o wilgotność. Klima osusza powietrze.
Chyba tak właśnie jest, też mnie to denerwuje, i opcja w menu wyłączająca czujnik wilgotności nic chyba nie zmienia. U siebie jeszcze obserwuję denerwujące włączanie się kompresora na krótki czas - niekiedy mniej niż sekunda, to nie służy jego żywotności.

Arek_ban napisał/a:
W mrozach z ogrzewaniem robi 38-42km, jak było kilka stopni powyżej zera około 47 km przy mało oszczędnej jeździe.
W mieście z ogrzewaniem mam podobnie.

Arek_ban napisał/a:
W garażu +6 stopni od pełnego naładowania prze zasięgu na desce 47 km i SOC około 89% do rozładowania SOC 21% (zasięg 0km) auto pokazuje że zużyło 9,9kWh bez odpalania spalinowca...
Wrzuć swoje dane do wątku o tym:
http://forum.samochodyele...opic.php?t=1763
U mnie zakres to 19,2% do ok. 87% (5%..96% wg głównej skali w MyGreenVolt) i zwykle 10kWh z kawałkiem wyciąga. Wczoraj w powolnej trasie (średnio ~50km/h) wyciągnąłem jakieś 11,3kWh - od 99% do 1,7%. Wyższa wartość początkowa powstała przy włączeniu zapłonu (i tym samym ogrzewania) ok. 1,5h przed wyjazdem. Niższa dolna uzyskana została aplikacją MyVoltHold. Po 11kWh licznik przestał zliczać dalej - 11,3kWh szacuję na podstawie przejechanego jeszcze od tego momentu dystansu.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Arek_ban

Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 31
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2018-03-21, 23:09   

Dostałem wraz z autem kabel TYPE2->TYPE1 do ładowania ampery ze słupków miejskich.
Stwierdziłem że nie będę go używał bo nie mam w okolicy tego typu słupków a powolne ładowanie w trasie raczej odpada.
Przerobiłem więc ten kabel na ładowarkę regulowaną 6A, 10A, 16A.
Kupiłem:
- moduł Simple EVSE ze strony EV-Power za jakieś 60$ z wysyłką
- przekaźnik 20A
- dwa dławiki do kabli za grosze
- pstryczek 3 pozycyjny za 3 zł
Do tego:
- dobry kabel z wtyczka 230V
- obudowa z odzysku od starego zasilacza

Ładowarka śmiga jak się należy i spełnia swoje zadanie jako druga ładowarka do ładowania w pracy gdzie trzeba czasami doładować się maksymalnym prądem 16A w ciągu dnia aby zdobyć parę dodatkowych km.

Jak ktoś się postara to całość da się umieścić we wtyczce Type1 https://github.com/kortas87/simple-evse/wiki


Pytanie do znawców. Dlaczego ładowarka nie obsługuje ładowania zaplanowanego w czasie a jedynie lądowanie natychmiastowe ?
Po podłączeniu ładowarki zapala sie na chwilę pomarańczowa lampka na desce w Amperze po czym gaśnie. O właściwym zaplanowanym czasie, nie rozpoczyna sie ładowanie.
Czy w orginalna ładowarka dostaje sygnał z auta po linii PP której w moim przypadku nie używam ?
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2272
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-21, 23:50   

Arek_ban napisał/a:
Dlaczego ładowarka nie obsługuje ładowania zaplanowanego w czasie a jedynie lądowanie natychmiastowe ?
Chyba Simple EVSE robi coś nie tak - być może wyłącza sygnał na CP gdy samochód nie zasygnalizował ładowania (tj. samochód sygnalizuje tylko podłączenie), albo wcale go w takiej sytuacji nie włącza. W przypadku Simple EVSE jesteśmy w o tyle dobrej sytuacji, że możemy jej program poprawić :-)

Arek_ban napisał/a:
Czy w orginalna ładowarka dostaje sygnał z auta po linii PP której w moim przypadku nie używam ?
Nie - ładowarka po tej linii dostaje sygnał od kabla, jakiej jest obciążalności (kabel ma tam podłączony rezystor, którego drugie wyprowadzenie podłączone jest do uziemienia - kable 16A mają 680 omów, 32A 220 omów).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
PasjadoSPA.pl 

Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2018-03-22, 22:58   

Witajcie, dziś miałem zonka- moja Ampera uparcie wyświetlała błąd z blokadą kierownicy. Nie mogłem kontynuować jazdy. Po wcześniejszym zaparkowaniu auta, a tuż przed wyłączeniem go- pojawił się wspomniany bład.
Dodatkowo zablokował się drążek biegów- sprawa oczywista.

Miał ktoś z Was już taki przypadek. Ampera sprawuje się wzorowo. Myślę, że jest to drobny bład do usunięcia po podpięciu komputera i zresetowaniu błedu. Auto musiało pojechać na lawecie z KRK do WAW bo w KRK serwisy są .... nieautoryzowane na Amperę :)
_________________
PasjadoSPA.pl
 
 
Arek_ban

Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 31
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2018-03-23, 03:04   

PasjadoSPA.pl napisał/a:
Witajcie, dziś miałem zonka- moja Ampera uparcie wyświetlała błąd z blokadą kierownicy. Nie mogłem kontynuować jazdy. Po wcześniejszym zaparkowaniu auta, a tuż przed wyłączeniem go- pojawił się wspomniany bład.
Dodatkowo zablokował się drążek biegów- sprawa oczywista.

Miał ktoś z Was już taki przypadek. Ampera sprawuje się wzorowo. Myślę, że jest to drobny bład do usunięcia po podpięciu komputera i zresetowaniu błedu. Auto musiało pojechać na lawecie z KRK do WAW bo w KRK serwisy są .... nieautoryzowane na Amperę :)


Czy próbowałeś reset BCM poprzez wyjęcie bezpiecznika F8 albo odłączenie baterii 12V ?
Podobno pomaga...
 
 
PasjadoSPA.pl 

Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2018-03-23, 07:21   

Tego akurat nie, ale dzięki Arek_ban za sugestię
_________________
PasjadoSPA.pl
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 383
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-23, 09:07   

Ja miałem ten sam problem. Odpięcie klemy na 10 minut pomogło - kolega Bodix mi to podpowiedział. Obeszło się bez lawety.
Czytaj forum od tego miejsca:
http://forum.samochodyele...=asc&start=1575
_________________
 
 
PasjadoSPA.pl 

Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2018-03-23, 09:32   

Pawiel- dzięki. Jak następnym razem pojawi się taka sytuacja to tak zrobię.

Dzwoniliśmy nawet do WAW- tam mają autoryzację, ale serwis zamiast dać takie wskazówki to tylko głupio się uśmiechają przez telefon. Może kiedyś obsługa elektryków w PL będzie na wyższym poziomie - tj. na jest w Tesla. I każdy mający takie auto nie będzie musiał wysyłać auta do najbliższego serwisu, który jest np. w Berlinie.

Pozdrowienia z KRK
_________________
PasjadoSPA.pl
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 383
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-23, 17:22   

PasjadoSPA.pl napisał/a:
Pawiel- dzięki. Jak następnym razem pojawi się taka sytuacja to tak zrobię.

Dzwoniliśmy nawet do WAW- tam mają autoryzację, ale serwis zamiast dać takie wskazówki to tylko głupio się uśmiechają przez telefon. Może kiedyś obsługa elektryków w PL będzie na wyższym poziomie - tj. na jest w Tesla. I każdy mający takie auto nie będzie musiał wysyłać auta do najbliższego serwisu, który jest np. w Berlinie.

Pozdrowienia z KRK

z zaslyszanych przeze mnie opinii z pierwszej reki o ASO Zoliborz, doswiadczen z wielu lat wlasciciela Opla, wiem,ze ten punkt Opla bardzo lubi windowac ceny, wprowadzac w blad i nieco oszukiwac. Moje doswiadczenia tez nie sa pozytywne, probowali mi wcisnac kit w konkretnej sprawie dotyczacej Ampery.
Nie skorzystalem z ich uslug. Podejacie do klienta maja dziwne.
Np. W celu zwyklego odstawienia auta na coroczny przeglad chcieli by bylo dwa dni...
_________________
 
 
kubekv8
iPerformance

Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 22
Skąd: Warmia
Wysłany: 2018-03-27, 16:43   

Cześć Wszystkim,

Przeglądam forum od jakiegoś czasu, ale plany elektryfikacji dopiero teraz się jakoś krystalizują. Celuję w Amperę/Volta i mam dwa pytania:
1. Jaki macie realny zasię na akumulatorach przy jeździe z prędkościami 90-100 km/h przy temperaturach powyżej zera?
2. Czy przy przebiegach rzędu 180-200k km coś się zaczyna sypać regularnie? Generalnie większość amper na rynku wtórnym ma takie właśnie przebiegi
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2272
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-27, 18:19   

kubekv8 napisał/a:
1. Jaki macie realny zasię na akumulatorach przy jeździe z prędkościami 90-100 km/h przy temperaturach powyżej zera?
Na oryginalnych Michelin'ach ponad 60km.

kubekv8 napisał/a:
2. Czy przy przebiegach rzędu 180-200k km coś się zaczyna sypać regularnie? Generalnie większość amper na rynku wtórnym ma takie właśnie przebiegi
Chyba nie słychać o niczym takim - znane usterki nie wydają się być związane z przebiegiem.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
kubekv8
iPerformance

Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 22
Skąd: Warmia
Wysłany: 2018-03-27, 18:33   

PatrykS napisał/a:
kubekv8 napisał/a:
1. Jaki macie realny zasię na akumulatorach przy jeździe z prędkościami 90-100 km/h przy temperaturach powyżej zera?
Na oryginalnych Michelin'ach ponad 60km.

kubekv8 napisał/a:
2. Czy przy przebiegach rzędu 180-200k km coś się zaczyna sypać regularnie? Generalnie większość amper na rynku wtórnym ma takie właśnie przebiegi
Chyba nie słychać o niczym takim - znane usterki nie wydają się być związane z przebiegiem.


Dziękuję, realnie potrzebuję około 50 km, mam 24 km w jedną stronę do pracy, a prąd w domu darmowy.
Pora zacząć "polowanie" na własną amperę lub volta ;)
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 383
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-27, 23:01   

kubekv8 napisał/a:
PatrykS napisał/a:
kubekv8 napisał/a:
1. Jaki macie realny zasię na akumulatorach przy jeździe z prędkościami 90-100 km/h przy temperaturach powyżej zera?
Na oryginalnych Michelin'ach ponad 60km.

kubekv8 napisał/a:
2. Czy przy przebiegach rzędu 180-200k km coś się zaczyna sypać regularnie? Generalnie większość amper na rynku wtórnym ma takie właśnie przebiegi
Chyba nie słychać o niczym takim - znane usterki nie wydają się być związane z przebiegiem.


Dziękuję, realnie potrzebuję około 50 km, mam 24 km w jedną stronę do pracy, a prąd w domu darmowy.
Pora zacząć "polowanie" na własną amperę lub volta ;)

1. Opony Michelin Energy Saver Plus - prędkość jednostajna 90-100kmh, jeden przejazd - zasięg oscyluje wokół 77km (lato, klima na eco). Przy jeździe zachowawczej po mieście, bardzo płynnej - max to 94km. Wiecej mi się nie udało. Temperatury poniżej 2-3C to drastyczny spadek zasięgu, raczej wokół 50-55km w trybie tylko EV.
2. Ampera uchodzi za mało awaryjny samochód.
3. Szukaj tutaj:
https://www.opeloccasions...ns&model=Ampera
4. Z Voltem uważaj - serwisy w PL (ASO Opel) odsyłają te auta do serwisu w Berlinie (albo niedługo będą odsyłać - ponoć Warszawa już nie przyjmuje Voltów, Gdańsk niebawem też). Powód - brak dostępu do serwisu informatycznego GM, w ASO Opla nic z tym autem dlatego nie zrobią. Chyba lepiej brać Amperę. Ta informacja pochodzi z ASO Gdańsk, możesz u nich ją zweryfikować.
_________________
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 280
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-28, 06:37   

Ostatnio w dość "skąpej" temperaturze zrobione 43 km prędkościami 100-110 km/h. Z tego dość spore wzniesienie. Z tym że auto było niedługo po ładowaniu więc bateria była wygrzana.
 
 
kubekv8
iPerformance

Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 22
Skąd: Warmia
Wysłany: 2018-03-28, 21:55   

auto będzie miało garaż, więc jakiś ekstremalnie niskich temperatur nie będzie zaliczało ;)
Miałem czekać na Konę EV, ale przy takich dystansach pchać się w auto za pewnie 150k byłoby przesadą.
 
 
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 38
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-03-29, 17:19   

Ja wyszedłęm z założenia że Ampera=Volt tylko znaczek się zmienia. Więc jeżeli obecnie Ampera dożywa 200k i więcej bez żadnych problemów znaczy to że jest to bardzo trwałe auto. A mając na uwadze że w Satanach właśnie gdzie Volt był bazą doświadczalną wyprodukowano Volta Gen2 pozbawionjego problemów wieku dziecięcego gen1 zdecydowałem się właśnie takiego kupić.
poniekąd przejechałem nim dopiero 2500 km ale naprawdę to praktycznie bezobsługowe auto.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 713
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-29, 17:25   

Zastanawiam się nad kupnem Volta 2. Możesz opisać coś więcej? Jak wygląda spasowanie elementów, jakość materiałów wnętrza, czy działają takie rzeczy jak obsługa zdalna klimatyzacjia/ogrzewania, itp. Którą masz wersję? LT? Premier?

Najlepiej w osobnym wątku, bo tutaj zginie, a chyba mamy gdzieś wątek o Volcie 2.
 
 
frankofranko

Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 5
Wysłany: 2018-03-29, 21:16   

kubekv8 napisał/a:
Cześć Wszystkim,

Przeglądam forum od jakiegoś czasu, ale plany elektryfikacji dopiero teraz się jakoś krystalizują. Celuję w Amperę/Volta i mam dwa pytania:
1. Jaki macie realny zasię na akumulatorach przy jeździe z prędkościami 90-100 km/h przy temperaturach powyżej zera?
2. Czy przy przebiegach rzędu 180-200k km coś się zaczyna sypać regularnie? Generalnie większość amper na rynku wtórnym ma takie właśnie przebiegi


Czesc Kubek. Volt ma troche lepszy zasieg choc to w duzej mierze zalezy od sposobu jazdy. Srednio wychodzi kolo 50-60km. Zima moze spasc do 40 przy duzych mrozach i oszczednym grzaniu. Ja mam fajnego Volta na sprzedanie. Bialy kolor rocznik 2012 mozesz obejrzec na allegro stoi za 50900. Naprawde wart polecenia. Sprzedaje bo sprowadzilem sobie Volta z 2015. Jesli chodzi o serwis to w warszawie lipa a gdansk obsluguje normalnie. Ja w ciagu 50tys przebiegu mialem 1 usterke. Blad brak mozliwosci ladowania. Dolalem plynu chlodzacego i skasowalem blad telefonem z adapterem bluetooth obd 2 za 70zl na allegro. Fajnie dziala opcja uruchamiania grzania/chlodzenia z kluczyka. Ja dodatkowo zrobilem sobie funkcje oblsugi auta przez sms. Potrzebny byle jaki smartfon z kaeta sim i adapter za 400zl. Wlaczam grzanie zanim wyjde z pracy choc auto stoi 500m od biurka. Zapraszam na przejazdzke. Lukasz. Telefon 785 500 029
 
 
szkutnik 
Volt 2015

Dołączył: 24 Lis 2017
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-29, 23:17   

Arek_ban napisał/a:

Pytanie do znawców. Dlaczego ładowarka nie obsługuje ładowania zaplanowanego w czasie a jedynie lądowanie natychmiastowe ?
Po podłączeniu ładowarki zapala sie na chwilę pomarańczowa lampka na desce w Amperze po czym gaśnie. O właściwym zaplanowanym czasie, nie rozpoczyna sie ładowanie.
Czy w orginalna ładowarka dostaje sygnał z auta po linii PP której w moim przypadku nie używam ?


Ja zrobiłem ładowarkę na tych samych podzespołach i działa prawidłowo.
Linia PP nie podłączona.
Przy ładowaniu opóźnionym, po włożeniu wtyczki zapala się pomarańczowa, a następnie zielona
migająca i dwukrotny sygnał dźwiękowy.
Twój samochód najwidoczniej olewa ładowanie opóźnione.
Sprawdź dokładnie wszystkie parametry w ustawieniach ładowania.
Może kazałeś mu ładować się w nocnej taryfie a nie wskazałeś w jakich godzinach ona obowiązuje.
 
 
Maras 
AMPERA / VOLT


Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-30, 19:56   

Cytat:
Z Voltem uważaj - serwisy w PL (ASO Opel) odsyłają te auta do serwisu w Berlinie (albo niedługo będą odsyłać - ponoć Warszawa już nie przyjmuje Voltów, Gdańsk niebawem też). Powód - brak dostępu do serwisu informatycznego GM, w ASO Opla nic z tym autem dlatego nie zrobią. Chyba lepiej brać Amperę. Ta informacja pochodzi z ASO Gdańsk, możesz u nich ją zweryfikować


Serwis... Auto żoliborz nie przyjmie ci volta, gdańsk zrobi wszystko poza aktualizacją bo odkąd żabojady przejeły GM w Europie to brak wsparcia online z serwerów z US jest spowodowany przez żaby.
Natomiast każdy serwis wyposażony w komp GM może wykupić 24h dostęp i wszysto ci zaktualizować.
Sam mam Volta 2015 sprowadzonego jako uszkodzony. Warszawa odmówiła, Gdańsk powiedział że może spróbować. Ale laweta do Gdańska mnie zniechęciła. Auto które nie chciało jeździć naprawione zostało przez aktualizację całego softu. Zrobiłem już nim 10k km i wszystko ok.
Jak by ktoś miał problem to pomogę...
 
 
kubekv8
iPerformance

Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 22
Skąd: Warmia
Wysłany: 2018-03-31, 14:15   

Czyli Gdańsk ogarnia wszystko w Volcie oprócz aktualizacji softu?
Czy często jest taka potrzeba w dojrzałym już, 5-letnim aucie?
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 383
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-31, 15:22   

kubekv8 napisał/a:
Czyli Gdańsk ogarnia wszystko w Volcie oprócz aktualizacji softu?
Czy często jest taka potrzeba w dojrzałym już, 5-letnim aucie?

Na połowę lutego chyba ogarniał, ale zapowiadali że nie wiedzą do kiedy.
_________________
 
 
emek 

Dołączył: 25 Gru 2017
Posty: 36
Wysłany: 2018-03-31, 15:56   

Trochę z inne beczki ale nie chciałem robić nowego temu.
Czy Chevrolet Volt modelowy 2013 oprócz zmian w akumulatorze ma jeszcze coś zmienione?
Widać jakieś różnice w wewnątrz auta gołym okiem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13