SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 08:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 394
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-13, 22:02   

Zgadza sie.
Moj to jest taki pol-lift. Ma stara konsole, ale jest reszta. Nie wiem, jak z ladowarka, w opcjach mam 6 i 10A.
_________________
 
 
Marcel01 

Wiek: 58
Dołączył: 26 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2018-09-14, 05:46   

Pawiel napisał/a:
Nie wiem, jak z ladowarka, w opcjach mam 6 i 10A.


Ustawienie opcji 6/10 A nie ma znaczenia w sytuacji podłączenia EVSE z dopuszczalnym prądem ładowania większym lub równym 16 A - ładowarka zamontowana w samochodzie automatycznie wchodzi w tryb maksymalnego prądu ładowania. Pomiarów dokonałem zewnętrzym watomierzem/amperomierzem.
_________________
serwis EVSE
 
 
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 38
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 930
Skąd: Holland
Wysłany: 2018-09-14, 09:52   

Jak podasz 16A to ssie jak ze słupka.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 394
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-14, 22:28   

No tak, ale myslalem ze w poliftach jest tez opcja ladowania z pradem 16A , jako opcja w menu auta.
_________________
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 290
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-15, 15:40   

U mnie przedlift bierze 15A bez wiatraków , jak załączy chłodzenie/grzanie to jeszcze trochę podbija.
 
 
BogdanS


Dołączył: 11 Wrz 2018
Posty: 16
Skąd: Venlo
Wysłany: 2018-09-20, 12:57   

Wie ktoś co muszę z tym zrobić? Tzn co muszę zrobić żeby z publicznej ładowarki skorzystać? Mam keylock z firmy ale słupek nie chce dać prądu...
"Anulowanie/przerwanie ładowania
Ładowanie anulowania lub przerwano za względu na jedno lub kilka poniższych zdarzeń
- obejście ustawień ładowania wymaganych przez właściciela pojazdu z poziomu systemu OnStar
- niezmierzone przerwanie dopływu prądu do portu ładowania
- przerwanie ładowania wymuszone przez firmę dostarczająca prąd z poziomu systemu OnStar na życzenie właściciela.
Patrz instrukcja obsługi."
_________________
FIAT 126p, FIAT UNO 1,7D, VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro, FORD Escort 1.6 16V EFI, Opel Vectra B 1.6 16V, Nissan sunny 2.0 D, Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD, HONDA Insight 1.3 IMA, Opel Ampera 1.4 150Pk
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1142
Wysłany: 2018-09-20, 14:32   

Moglbys najpierw dokladniej okreslic z jakiej ladowarki i gdzie korzystasz? Bez tego nie da sie nic powiedziec raczej..
 
 
Maxi 


Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 56
Skąd: Płock
Wysłany: 2018-09-20, 22:02   

Prawdopodobnie masz oryginalny (nie przerobiony - za krótki pin sygnałowy) kabel .
 
 
BogdanS


Dołączył: 11 Wrz 2018
Posty: 16
Skąd: Venlo
Wysłany: 2018-09-20, 22:40   

Maxi napisał/a:
Prawdopodobnie masz oryginalny (nie przerobiony - za krótki pin sygnałowy) kabel .


Tzn ten oryginalny nie pasuje do słupka?
_________________
FIAT 126p, FIAT UNO 1,7D, VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro, FORD Escort 1.6 16V EFI, Opel Vectra B 1.6 16V, Nissan sunny 2.0 D, Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD, HONDA Insight 1.3 IMA, Opel Ampera 1.4 150Pk
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1956
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-09-20, 22:40   

Ale chce skorzystać ze słupka - w tym przypadku długość pinu CP jest odpowiednia .
Nie wiem jak to jest w Oplach ale podejrzewam że może być uaktywniony timer do ładowania ( o ile taki jest)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2494
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-20, 23:53   

Ten komunikat znam z sytuacji, gdy piny sygnałowe są OK, ale nie dochodzi zasilanie. Może w słupku wyskoczył bezpiecznik albo różnicówka? Próbowałeś w innym słupku? Kabel też może mieć jakieś uszkodzenie.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
kuba_10

Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-09-24, 12:23   

Cześć.

Mimo problemów z rejestracją (zgłoszone do administratora), udało mi się w końcu dołączyć do forum. Jestem miłośnikiem wszystkiego co na prąd i zastanawiam się nad zakupem Ampery :) . Największą dla mnie zaletą tego auta jest, że 95% tras, które zamierzam pokonywać przejadę na prądzie, a jak trzeba będzie pojechać gdzieś dalej, to nie muszę zawracać sobie głowy szukaniem ładowarek po drodze.

Widziałem kilka testów Ampery, ale nigdy nie widziałem jej na żywo. Czy jest tu jakiś posiadacz tego autka z Krakowa, który dałby je obejrzeć i ewentualnie się przejechać, choćby rundkę po parkingu ?
 
 
śniegol 

Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 5
Skąd: poznań
Wysłany: 2018-09-25, 12:37   

Na OLX są dwie Ampery do kupienia w okolicy Gniezna u jednego handlarza czy może któryś z kolegów to oglądał ? A w niedalekiej okolicy jest tez wystawiony Chevrolet Volt co prawda drogi ale za to mały przebieg. Volt czy Ampera to idealnie to samo czy którys zakup na Polskę korzystniejszy bedzie ?
 
 
kuba_10

Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-09-25, 13:20   

Gdzie w okolicach Krakowa serwisować Amperę ? Z tego co do tej pory przeczytałem wynika że jedyne dwa serwisy w kraju, które są w stanie to robić znajdują się w Warszawie i Gdańsku. Jak więc radzą sobie właściciele Amper z innych części kraju w razie usterki ? Moją największą obawą przed zakupem Ampery jest właśnie to, że w razie usterki, nie będę miał gdzie jej naprawić :-( .
 
 
granit 
Opel Ampera


Wiek: 32
Dołączył: 19 Maj 2018
Posty: 55
Wysłany: 2018-09-25, 13:29   

Ja podstawowy serwis wykonuję u znajomego mechanika. Silnik, zawieszenie, hamulce to nieskomplikowane elementy. Nic, co wymagałoby wizyty w ASO jeszcze mnie nie spotkało (ok. 10 tys km przebiegu).
 
 
tomaug 

Wiek: 39
Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 36
Wysłany: 2018-09-27, 23:12   

Witam, zastanawiam się nad zakupem Opel Ampera i BMW i3 Rex, nie mogę się zdecydować, prośba o pomoc , poniżej link gdzie opisałem sytuacje. Tutaj nie chciałbym wam mieszać. Zgor dziękuje.

http://forum.samochodyele...p?p=39251#39251
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 290
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-28, 14:09   

Koledzy ma ktoś homologację Ampery. Napęd EE czy P/EE . :-D
 
 
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 57
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-09-28, 21:58   

Pytasz serio czy dla jaj :) P/EE
 
 
kuba_10

Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-10-05, 08:33   

Ciekawostka, Ampera baterią z wymienioną po 47 tys. km. Ciekawe czy to jest ten jedyny przypadek wymiany, o którym pisano na forum ;-) . Pewnie wraz z upływem czasu wymian przybywa.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 846
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-05, 10:05   

Przecież wysyłałem VIN innej, która też miała wymienioną baterię. Potwierdzone wpisami z książki serwisowej.
 
 
granit 
Opel Ampera


Wiek: 32
Dołączył: 19 Maj 2018
Posty: 55
Wysłany: 2018-10-05, 10:34   

Swoją drogą pięknie ich poniosło z ceną, 20 k Euro :mrgreen:
 
 
kuba_10

Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-10-05, 13:04   

granit napisał/a:
Swoją drogą pięknie ich poniosło z ceną, 20 k Euro :mrgreen:


A jaką cenę można obecnie uznać za atrakcyjną za bezwypadkową Amperę z 2013 z przebiegiem poniżej 60k ? Z tego co patrzę po ogłoszeniach na mobile.de to jest teraz jedna z 56k przebiegu za 16200. Ja raczej celuję w cenę ~12k i akceptuję przebieg 100-150k.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 846
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-05, 13:59   

za 20k Euro to spokojnie można szukać Volta II...
 
 
granit 
Opel Ampera


Wiek: 32
Dołączył: 19 Maj 2018
Posty: 55
Wysłany: 2018-10-06, 11:31   

Na pewno nie wyłożyłbym 20 k euro za 5 letnie auto, mogąc wyłożyć za rok starsze 8,5 k. Co do przebiegu miałem okazję przekonać się, że niski nie zawsze oznacza, że auto jest w lepszym stanie.
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 323
Wysłany: 2018-10-07, 11:55   

8.5k brzmi kusząco. Sam mam w planie zakup ampery coś na przełomie roku i tak się zastanawiam na ile warto dopłacić do sztuki z na gwarancji z przebiegiem ok 100tys. Bo jak śledzę temat to poza kilkoma powtarzającymi się usterkami to Ampera wygląda na bezawaryjny sprzęt, a przynajmniej nie bardziej awaryjne od spalinochodów
_________________
"Ideały to piękna rzecz, tylko ta siódma góra i siódma rzeka cholernie daleko!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13