SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-01-04, 11:30
Nissan LEAF w Irlandii
Autor Wiadomość
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-15, 18:45   

Po tym jak nawiązałem kontakt z gościem z Naas z DoneDeal (handlarz) w sprawie około dwulatka ... kupiłem nowego w salonie w Dublinie ;) Tam były niejasności z finance poprzedniego właściciela i wystraszylem się na tyle, że wolałem dołożyć i mieć pewne auto.
 
     
irlandczyk007

Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 20
Wysłany: 2017-08-15, 18:49   

RadekNet napisał/a:
Po tym jak nawiązałem kontakt z gościem z Naas z DoneDeal (handlarz) w sprawie około dwulatka ... kupiłem nowego w salonie w Dublinie ;) Tam były niejasności z finance poprzedniego właściciela i wystraszylem się na tyle, że wolałem dołożyć i mieć pewne auto.


Więc masz 30kw:)

Jesli ktos mógłby dla mnie zrobic test zasiegu byłbym wdzieczny

Chodzi o 24kw

45km jazdy z predkoscia okolo 80-90 km h
przerwa 10 godzin
45 km jazdy z predkoscia 80-90km/h

dziekuje jeśli ktos bedzie na tyle uprzejmy.

Akurat tyle mam do pracy:)Boje się ze jak kupie to niewruce:)
 
     
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-15, 19:15   

Mam 24kW...stwierdziłem, ze nie warto dopłacać 3 tyś do 30km więcej w miejskim aucie. Po naładowaniu pokazuje 138km zasięgu - po mieście bardzo realne. W trasie byłem w sumie tylko raz (Sligo - Letterkenny) i myślę, że jadąc przepisowo 120km zrobisz.
 
     
irlandczyk007

Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 20
Wysłany: 2017-08-15, 19:19   

RadekNet napisał/a:
Mam 24kW...stwierdziłem, ze nie warto dopłacać 3 tyś do 30km więcej w miejskim aucie. Po naładowaniu pokazuje 138km zasięgu - po mieście bardzo realne. W trasie byłem w sumie tylko raz (Sligo - Letterkenny) i myślę, że jadąc przepisowo 120km zrobisz.



a ile ubywa mocy jak autko stoi (w moim przypadku 10godzin pod pracą)?
No i gdzie ubezpieczyć najlepiej leafa?Moze sa jakies znizki?
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 368
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-15, 19:47   

Na postoju praktycznie nie ubywa. Mój stał nieużywany 3 miesiące i nadal miał 39% baterii. Nie wiem, do ilu był doładowany wcześniej, ale na pewno nie 100%.
90km to zrobisz nawet gdy auto będzie miało 10 kresek pojemności z oryginalnych 12. Przerwy rzędu 10 godzin nawet nie licz, bo wtedy nie ubędzie nic. Chyba, że będą jakieś mega mrozy, ale tego w Irlandii raczej nie uświadczysz.
 
     
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-15, 19:59   

irlandczyk007 napisał/a:
No i gdzie ubezpieczyć najlepiej leafa?Moze sa jakies znizki?


W Zurychu z 900e za Chryslera Voyagera 06' spadło na około 480e za Leafa.
 
     
irlandczyk007

Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 20
Wysłany: 2017-08-15, 20:09   

RadekNet napisał/a:
irlandczyk007 napisał/a:
No i gdzie ubezpieczyć najlepiej leafa?Moze sa jakies znizki?


W Zurychu z 900e za Chryslera Voyagera 06' spadło na około 480e za Leafa.



Elegancko więc.Leaf bedzie tylko autem dla mnie do pracy:)Przy okazji czy moge ubezpieczyc 2 auto na siebie.1 sze ubezpieczenie jest na mnie i dołozona zona?


Jak wam się widzi to auto?
http://www.dieselcarcompa...n=website-visit
Ostatnio zmieniony przez irlandczyk007 2017-08-15, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-15, 20:17   

Możesz, ale zniżki masz tylko na jedno auto. Na pewno bardziej się Wam opłaci mieć jedno auto na Ciebie drugie na Twoją żonę.
 
     
irlandczyk007

Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 20
Wysłany: 2017-08-15, 20:20   

RadekNet napisał/a:
Możesz, ale zniżki masz tylko na jedno auto. Na pewno bardziej się Wam opłaci mieć jedno auto na Ciebie drugie na Twoją żonę.


No to fajnie heee.Masz radek navi w aucie? Jak starą nieaktualna mapę da sie to zaaktualizowac?
Navi jest po polsku oraz czy menu w aucie da sie zrobic po pl?
 
     
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-15, 20:46   

irlandczyk007 napisał/a:
RadekNet napisał/a:
Możesz, ale zniżki masz tylko na jedno auto. Na pewno bardziej się Wam opłaci mieć jedno auto na Ciebie drugie na Twoją żonę.


No to fajnie heee.Masz radek navi w aucie? Jak starą nieaktualna mapę da sie to zaaktualizowac?


A są u nas wersje bez navi do kupienia? Nie widziałem jak szukałem używki ;)
Co do aktualizacji - nie wiem, ale zapytam na przeglądzie.

irlandczyk007 napisał/a:
Navi jest po polsku oraz czy menu w aucie da sie zrobic po pl?


Pojęcia nie mam! Ty je chcesz importować do Polski?
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 368
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-15, 20:48   

Visia w Irlandii ma navi?
 
     
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-15, 20:55   

vwir napisał/a:
Visia w Irlandii ma navi?


Leaf EX jest jak Yeti ... podobno istnieje (używkę widziałem jedną, dealer o nowego tylko się uśmiechnął)
 
     
irlandczyk007

Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 20
Wysłany: 2017-08-16, 10:51   

RadekNet napisał/a:
irlandczyk007 napisał/a:
RadekNet napisał/a:
Możesz, ale zniżki masz tylko na jedno auto. Na pewno bardziej się Wam opłaci mieć jedno auto na Ciebie drugie na Twoją żonę.


No to fajnie heee.Masz radek navi w aucie? Jak starą nieaktualna mapę da sie to zaaktualizowac?


A są u nas wersje bez navi do kupienia? Nie widziałem jak szukałem używki ;)
Co do aktualizacji - nie wiem, ale zapytam na przeglądzie.

irlandczyk007 napisał/a:
Navi jest po polsku oraz czy menu w aucie da sie zrobic po pl?


Pojęcia nie mam! Ty je chcesz importować do Polski?



Nie no ale che miec navi aktualna i w jezyku polskim.:)
 
     
RadekNet 

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2017-08-16, 19:01   

Jakoś nie wpadłem na to, żeby sprawdzać czy jest język polski ;) ale jak wrócę z wakacji to mogę wejść w opcje.
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-08-16, 23:57   

kazdy leaf od 2013 ma jezyk PL
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13