Mitsubishi i-MiEV |
Autor |
Wiadomość |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 138
|
Wysłany: 2013-11-27, 21:12
|
|
|
Panowie mam pytanie odnośnie tego kabelka ? http://www.ebay.pl/itm/SC...2ea14e06&_uhb=1 czyżby istniała realna opcja szybszego ładowania z domowych 400V czy sam kabel nie wystarczy ?[/b][/code] |
|
|
|
 |
alfaton
Alfaton
Wiek: 48 Dołączył: 09 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-11-28, 07:45
|
|
|
Sam kabel nie wystarczy. Szybkie ładowarki pomijają ładowarkę pokładową w samochodzie czyli same pełnią funkcję super ładowarki, ale sterowanej przez BMS pokładowy z samochodu. Jeśli super ładowarka nie otrzyma sygnału do ładowania, to ładowanie nie nastąpi. Taki kabel ma kilka dodatkowych przewodów do wzajemnej komunikacji z super ładowarką. Takie ładowarki posiadają szeroki wachlarz napięcia i prądu, by można byłoby naładować potencjalnie każdy samochód niezależnie od napięcia baterii w samochodzie. |
_________________ Fabia Elektryczna 40kW, LiFePO4 28kWh |
|
|
|
 |
wrzesien
Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 181
|
Wysłany: 2013-11-28, 16:31
|
|
|
Ten kabelek nie do szybkiego ladowania, ladowarka pokladowa i tak uzyje jednej fazy i 3.3kW. Na dodatek potrzebna jest elektronika do negocjacji z pokladowa ladowarka, tzw EVSE |
|
|
|
 |
ircio3
Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 148
|
Wysłany: 2013-11-29, 19:27
|
|
|
I-Mieva naładujesz szybciej tylko i wyłącznie poprzez Chademo
Kablem ze zdjęcia ładujesz 6h, jak dobrze pamiętam. |
|
|
|
 |
Darek

Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 236
|
Wysłany: 2014-09-13, 22:58
|
|
|
Jeżeli kogoś interesuje to u nas ma gość jeszcze dwa Imievy na zbyciu.
Miał 9 szt z jakiegoś banku. Zostały mu dwa, jeden ma 37000km a drugi 17000km.
Chce za nie coś ponad 45kzł brutto.
Jak co to piszcie na priv. |
|
|
|
 |
Mateusz
Entuzjasta

Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Norwegia,Polska
|
Wysłany: 2018-12-09, 10:31
|
|
|
Pytanie do was co mają lub mieli trojaczka. Pomaga w zimie jakiś ciężar w bagażniku, tak żeby przyczepność kół napedzajacych auto była większa? Według mnie auto zbyt łatwo zarzuca tyłem na sliskim. Mam zimowki Nokian |
_________________ Nissan Leaf Acenta 2013, 100kkm SOH 90%
Citroen Saxo Eletrique 2003, 57tys km, 20x Saft NiCd, PP2000 + uzupelnianie wody.
Think City Classic 2002, 82tys km, 19x SAFT NiCD
Punto>323f>626SW>Sirion>M6>407SW |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3058 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-12-09, 11:00
|
|
|
Jeżdzę już 2 trojaczkiem od około roku.
Nie zauważyłem żeby trzeba było cś wozić w bagażniku.
ASR i ABS naprawdę dobrze daje radę.
Zrób najlepiej autoadaptację systemu ABS /ASR za pomocą procedury którą opisałem w moim blogu |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
Mateusz
Entuzjasta

Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Norwegia,Polska
|
Wysłany: 2018-12-11, 09:46
|
|
|
Tu w Norwegii zimę mam przez pół roku, śnieg i lud na drogach to codzienność. Problem się zaczyna gdy trzeba wjechać pod stromą górke. Esp działa ale spowalnia koła gdy buksuja co utrudnia wjazd pod górkę. Wrzucę 50kg do bagażnika i sprawdzę czy to coś daje |
_________________ Nissan Leaf Acenta 2013, 100kkm SOH 90%
Citroen Saxo Eletrique 2003, 57tys km, 20x Saft NiCd, PP2000 + uzupelnianie wody.
Think City Classic 2002, 82tys km, 19x SAFT NiCD
Punto>323f>626SW>Sirion>M6>407SW |
|
|
|
 |
gienek333
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 1568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-12-11, 15:52
|
|
|
Niby Norwegia to bogaty kraj, a jednak lud na ulicy . |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1994 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2018-12-12, 06:44
|
|
|
We Francji też |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3037 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-12-15, 21:40
|
|
|
a ja dziś bączki robiłęm iOnem na lodzie |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
|