SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf (2012) - europejski
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1603
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-11, 14:57   

U nas też coś mają - ale nowe niestety kosztuje:
http://allegro.pl/ladowar...6595793795.html
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-11, 19:59   

najlepiej zamówić takie cudo:

http://www.charge-amps.com/ray/

polecam :mrgreen:
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-11, 20:01   

GTX7 napisał/a:
Coś nowego w kwestii kabli do ładowania Leafa?
Chcę kupić Kabel pod gniazdo siłowe, żeby mi 3,3 kW ciągnął.
Może ktoś ma na wydaniu lub dobrą cenę w sieci widział?


em na siłę... taki chcesz?

http://www.evselect.eu/ev...emory-p-52.html

ja mam podobny, ale nie pamiętam w którym sklepie kupowałem. Na pewno w czeskim.
To też jest czeska strona. I tym kablem możesz ładować 3.3 jak i 6.6kW (jeśli Leaf ma ładowarkę 6.6kW)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-12, 07:04   

GTX7 napisał/a:
Coś nowego w kwestii kabli do ładowania Leafa?
Chcę kupić Kabel pod gniazdo siłowe, żeby mi 3,3 kW ciągnął.
Może ktoś ma na wydaniu lub dobrą cenę w sieci widział?




Lecą do mnie takie 2 cuda
https://www.alibaba.com/p...4838.0.0.K2qeGR
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1603
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-12, 11:31   

Borys napisał/a:
Lecą do mnie takie 2 cuda
https://www.alibaba.com/p...4838.0.0.K2qeGR
Ciężko się rozeznać na tej stronie - wziąłeś wersję z wtyczką 3-fazową 32A? W jakiej cenie?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-12, 12:35   

PatrykS napisał/a:
Borys napisał/a:
Lecą do mnie takie 2 cuda
https://www.alibaba.com/p...4838.0.0.K2qeGR
Ciężko się rozeznać na tej stronie - wziąłeś wersję z wtyczką 3-fazową 32A? W jakiej cenie?



Wtyczka 32A 5 bolców [8A.16A.32A].Koszt 660USD z transportem lotniczym za dwie sztuki
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-12, 16:24   

Borys napisał/a:

Wtyczka 32A 5 bolców [8A.16A.32A].Koszt 660USD z transportem lotniczym za dwie sztuki


+ VAT 23%
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-12, 18:19   

highend napisał/a:
Borys napisał/a:

Wtyczka 32A 5 bolców [8A.16A.32A].Koszt 660USD z transportem lotniczym za dwie sztuki


+ VAT 23%


Oczywiście
I tak wychodzi po ok 1650 za sztukę [a to jest pod 32A].Wynegocjowałem 10kW Chademo SETEC po 2000USD,ale myślę że więcej sztuk do dalszych negocjacji.niestey płatność prez TT lub Wester Union
Chętni
Oczywiście plus VAT i transport lotniczy
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-12, 21:28   

[quote="Borys"][quote="Borys"]
highend napisał/a:
Borys napisał/a:

Wtyczka 32A 5 bolców [8A.16A.32A].Koszt 660USD z transportem lotniczym za dwie sztuki


+ VAT 23%


Oczywiście
I tak wychodzi po ok 1650 za sztukę [a to jest pod 32A].Wynegocjowałem 10kW Chademo SETEC po 2000USD,ale myślę że więcej sztuk do dalszych negocjacji.niestey płatność prez TT lub Wester Union
Chętni
Oczywiście plus VAT i transport lotniczy


Jedzie koleją chademo 20kW i w Jędzrzejowie będzie punkt ładowania,przykro mi płatny.
Jednak jest dużym problemem moc przyłączeniowa.10kW jest wyjściem,bo 6,6 na 1 fazę to i tak ponad 20 parę kW na 3 fazach a nasze sieci wiadomo jakie są

Ciekawostka
W Warszawie tylko salon nissana \ Chademo a potem po S7 tylko Kraków
Reszta punktów po ma 7kW, bo Leafa i Outlandera PHEV pod TYP2 nie podłaczycie

To zn
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-12, 22:34   

Borys, ja od Czecha z okolic Brna kupiłem kabel 32A z wtyczką na siłę 5 bolców (32A), ładuje Leafa 3.3kW lub 6.6kW w zależności od ładowarki pokładowej. Kosztował już nie pamiętam ile, ale poniżej 1000 zł.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1603
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-12, 23:58   

Borys napisał/a:
Reszta punktów po ma 7kW, bo Leafa i Outlandera PHEV pod TYP2 nie podłaczycie
No gołymi rękami nie, ale posiadacze ładowarki pokładowej 6kW raczej mają ze sobą 32A kabel Type 2 -> Type 1, a jego niewielka modyfikacja pozwala użyć go jako przejściówki i zarazem przedłużacza kabla Type 2.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-13, 09:43   

highend napisał/a:
Borys, ja od Czecha z okolic Brna kupiłem kabel 32A z wtyczką na siłę 5 bolców (32A), ładuje Leafa 3.3kW lub 6.6kW w zależności od ładowarki pokładowej. Kosztował już nie pamiętam ile, ale poniżej 1000 zł.


Gratuluję trafu
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-13, 09:45   

PatrykS napisał/a:
Borys napisał/a:
Reszta punktów po ma 7kW, bo Leafa i Outlandera PHEV pod TYP2 nie podłaczycie
No gołymi rękami nie, ale posiadacze ładowarki pokładowej 6kW raczej mają ze sobą 32A kabel Type 2 -> Type 1, a jego niewielka modyfikacja pozwala użyć go jako przejściówki i zarazem przedłużacza kabla Type 2.


Mam przejściówkę ale to nadal 6,6 kW
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1603
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-13, 11:31   

Borys napisał/a:
Mam przejściówkę ale to nadal 6,6 kW
No lepiej w Leafie nie będzie, niemniej daje się skorzystać ze stacji, która niby nie pasuje do samochodu.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
KilleR.racer 

Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 168
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2016-11-16, 09:41   

Borys napisał/a:

Jedzie koleją chademo 20kW i w Jędzrzejowie będzie punkt ładowania,przykro mi płatny.

Zapomniałeś dodać najważniejszego jak dla mnie i wielu myślę na tym forum , że prąd w owej ładowarce choć płatny będzie w 100% pochodził z PV czyli super zielonej energii a nie z WĘGLA jak większość naszych rodaków się spina co to za ekologia i ma z tym poblem :)
 
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1603
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-16, 15:07   

KilleR.racer napisał/a:
w Jędzrzejowie będzie punkt ładowania,przykro mi płatny.
Jak ja chciałbym mieć komfort możliwości zapłacenia za prąd bez proszenia tam, gdzie tego potrzebuję :-(
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-16, 19:01   

Borys napisał/a:
PatrykS napisał/a:
Borys napisał/a:
Lecą do mnie takie 2 cuda
https://www.alibaba.com/p...4838.0.0.K2qeGR
Ciężko się rozeznać na tej stronie - wziąłeś wersję z wtyczką 3-fazową 32A? W jakiej cenie?



Wtyczka 32A 5 bolców [8A.16A.32A].Koszt 660USD z transportem lotniczym za dwie sztuki



Właśnie dotarły.Fajne małe,właściwie na wielkość takie jak fabryczne [nawet mniejszy zasilacz] ale zamiast zwykłej wtyczki wtyka 32A .Same wyłapują jakim prądem ładować.Mały ale czytelny wyświetlacz pokazuje
1.licznik poboru
2.Czas ładowania
3 V i A
4.Aktualną moc ładowania

Koszty 660USD i 600zł za opłaty czyli po 1620zł za sztukę
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-16, 19:04   

PatrykS napisał/a:
KilleR.racer napisał/a:
w Jędzrzejowie będzie punkt ładowania,przykro mi płatny.
Jak ja chciałbym mieć komfort możliwości zapłacenia za prąd bez proszenia tam, gdzie tego potrzebuję :-(


Te ładowarki mają licznik poboru więc tylko, albo aż tylko uprzejmy warsztat obojętnie jaki z gniazdem 32A
 
     
Borys

Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 38
Wysłany: 2016-11-16, 19:08   

KilleR.racer napisał/a:
Borys napisał/a:

Jedzie koleją chademo 20kW i w Jędzrzejowie będzie punkt ładowania,przykro mi płatny.

Zapomniałeś dodać najważniejszego jak dla mnie i wielu myślę na tym forum , że prąd w owej ładowarce choć płatny będzie w 100% pochodził z PV czyli super zielonej energii a nie z WĘGLA jak większość naszych rodaków się spina co to za ekologia i ma z tym poblem :)


Przy działającym PV gdy napięcie podbija do ok 250V moc ładowania będzie większa nawet do 8kW.Przy mojej sprzed 10 minut próbie napięcie 196V i 29A więc ładowanie ok 5,5kW.I tu uwidacznia się przewaga ładowarki chademo nawet 10kW gdzi na fazę przypada po jakieś 3,3 kW [nie ma takiego obcięcia napięcia jak na jednej fazie]
No cóż potrzeba czasu aby większość ludzi w tym kraju odczadziała.
 
     
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 212
Wysłany: 2017-11-05, 07:47   

Potrzebuje kilku zdjęć połączenia akumulatora 12 V z ładowarką i instalacją w Lifie. Chciałbym być pewny przed zakupem Lifa czy oby się da rozdzielić instalację 12V tak jak w Berlingo i zasilć ją z dodatkowego akumulatora co według moich obliczeń dodało by mu 20% zasięgu. Niestety nie mam dostępu do Lifa na żywo i widziałem go tylko na zdjęciach. Za fatygę wielkie dzięki .
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1331
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-11-05, 12:36   

@wik6
Nie schematy elektryczne ale dokładne rysunki techniczne ( exploded) znajdziesz na Na tej stronie
Tak to wyglada jak na rysunku
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
metu 


Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 99
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-11-06, 11:52   

Service Manual Leaf 2015 pełny manual ale dla rocznika 2015
 
     
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 212
Wysłany: 2017-11-07, 11:23   

Nic mnie ten schemat nie mòwi.
Szukam czerwonego przewodu idącego z ładowarki do aku.12V.
Należy go rozłączyć i zobaczyć jaki komunikat awarii poada Lief i czy pozwoli na jazdę.
Jeśli tak to będzie jak w Berlingo, instalacja 12v zasilana będzie z aku.12v.
Dodajemy dodatkowy aku12V i jest gotowe +/- 20% zasięgu.
 
     
KilleR.racer 

Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 168
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2017-11-07, 13:41   

Jaki rocznik LEAF zamierzasz kupić bo to ma znaczenie. W rocznikach do 2012 roku ładowarka jest w bagażniku i sprawdzenie tego na żywo nie bedzie łatwe bo trzeba rozebrać trochę auta. Ale w rocznikach 2013--> wszystko jest po d maską więc zlokalizowanie ewentualnego przewodu bedzie proste. Szukaj coś w okolicach . Dziś LEAF to nie egzotyk , na pewno ktoś ma takiego co cię interesuje.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12