SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
samochody elektryczne na allegro
Autor Wiadomość
jogur 
EV-fan

Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 87
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2019-09-21, 15:01   tesla 100s na mobile

czesia,

nastepna oferta, tylko brac ... i plakac ;)

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=283946768&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Tesla Model S 100D
First Registration: 04/2018
Mileage: 15.000 km
Fuel Type: Electric

Price: 49 000 €
_________________
Tesel cieszy mnie każdego dnia - na razie ...
 
 
lookash_c
lookash_c

Dołączył: 02 Sie 2019
Posty: 17
Skąd: Niecki / Białystok
Wysłany: 2019-09-25, 07:15   

Witam,

ktoś może miał okazję obejrzeć któryś z tych egzemplarzy?
https://www.otomoto.pl/of...e-ID6CbeoM.html
https://www.otomoto.pl/of...h-ID6C2MSm.html

Jeśli ktoś widział (a nie kupił ;-) ), będę zobowiązany za podzielenie się wrażeniami :-)
 
 
eldrive

Dołączył: 29 Sie 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-09-25, 07:32   

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDBHzyx.html

Polecam tego, kupilem go w Norwegii osobiscie ;)
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 161
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-10-17, 09:03   

Tak chodzi mi pogłowie zmiana Sparka ... Nie lubię mieć samochodu dłużej niż 2 lata.

https://www.olx.pl/oferta...05166c;promoted

Coś o tym możecie powiedzieć ? Czy ewentualnie jest możliwość zrobienia upgrade na 40kWh ? i jaka by mogła być cena ? czy wszystkie ZOE mają pompe ciepła ? Czy w takim egzemplarzu można włączać/wyłączać grzanie/chłodzenie z poziomu Smartfona ?
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-10-17, 11:35   

Ładny wersja Q, czyli mocna ładowarka, obejrzeć i sprawdzić w ASO status baterii.
Gwarancja nieco krótka, nie wiem czy można przedłużyć, ale można spróbować i zapytać lub
szukać młodszego w wersji R. Masz blisko tego https://www.otomoto.pl/of...html#1267df3f45
Baterię można wymienić na 41 kWh. Cena baterii używanej 41 kWh, to pewnie z instalacją 35-40 tys.
Wszystkie Zoe mają pompę. Możesz sterować ogrzewaniem ze smartfona, ale to jest płatne około 100 zł rocznie.
Można też odpalać ogrzewanie zdalnie do 30 m z kluczyka. Zależnie od oprogramowania powyżej 45% baterii
lub 25% - (od 2016 roku lub po wymianie oprogramowania)
  
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1222
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-10-17, 20:01   

Ile przejedzie takie cudo zimą przy normalnej jeździe, a nie oszczędzaniu? Przejadę 200km zimą z prędkością 120km/h?
 
 
eldrive

Dołączył: 29 Sie 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-10-17, 20:03   

Tak, np Teslą
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-10-17, 20:33   

Zgadza się 120 km z 200 kmh
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1222
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-10-17, 21:43   

No to w sumie nieźle. Jeśli nie wejdą dopłaty do elektryków to warte rozważenia. Duży zasięg przy rozsądnej cenie.
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-10-17, 22:45   

Ale o co tu chodzi? Kto kogo pyta?
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3021
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 0:11   

vwir napisał/a:
No to w sumie nieźle.
Zwróć tylko uwagę na zamienione miejscami liczby - i odnoszące się do Tesli :-) Czy ZOE 41kWh da radę 200km zimą to trochę wątpię.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 161
Skąd: podkarpackie
Wysłany: Wczoraj 7:20   

Zoe 52k, pakiet baterii 40k, wychodzi 90 - 95k. Dokładając 20k można mieć z salonu rocznik 2018... Chyba znów poczekam...
Wiem, można by wtedy 21kwh sprzedać, ale mając Outlandera PHEV nie wiem czy bym nie chciał wykorzystać :)

Paradoksalnie, wychodzi mi, że najlepszym rozwiązaniem w mojej dziurze i na to, na ile potrzebuję auta w trasę ( pomijam Outlandera bo i tak go potrzebuję do przyczepy czy wo yjechania z mojego lasu w zimie), byłby albo I3 REX albo "Nowy" Volt. Zasięgi na BAterii to 70-100km a później REX. Ale znów Volt duży ... Ale czasem, będąc w pracy wyskoczy że trzeba jechać 150km, to musze wrócić do domu (20km) i zamienić na Outlandera. Niby rzadko się to zdarza, ale jednak ...

Jak dla mnie, na chwilę obecną, mógłbym zrezygnować z i tak małego bagażnika w sparku na rzecz większego pakietu baterii. Ale czy ktoś się tym bawi ? na pewno nie w mojej okolicy ...
Jak by mi ktoś wrzucił 40kwh do sparka + ccs europejskie to chętnie porozmawiam :)
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
  
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: Wczoraj 8:23   

Przede wszystkim Zoe nie pojedzie 200 kmh wypowiedz była o Tesli.
Cytat:
Czy ZOE 41kWh da radę 200km zimą to trochę wątpię.
_________________

Da radę, teraz przy 10 stopni wybija 340-350 w okolicach 0 było 300,
ale nie jeżdżę 120 kmh, zakładam zużycie 15-16 kWh czyli 250 zrobi.
Wymiana pakietu ekonomicznie mało sensowna, jeżeli nie masz opcji
co zrobić z tym 22 kWh.
  
 
 
eldrive

Dołączył: 29 Sie 2019
Posty: 6
Wysłany: Wczoraj 8:31   

To zalezy od pakietu baterii, w naszej 100D spokojnie 350. Fakt niedawno spieszylem sie na lotnisko Gorlice-Balice czyli okolo 130km, przy naladowaniu do 440km zostalo mi 35km, ale srednia predkosc na a4 180km/h
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3021
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 10:49   

mmazi napisał/a:
Jak dla mnie, na chwilę obecną, mógłbym zrezygnować z i tak małego bagażnika w sparku na rzecz większego pakietu baterii. Ale czy ktoś się tym bawi ? na pewno nie w mojej okolicy ...
No nie tak daleko Ciebie jeździ jeden poszerzony e-NV200, w Krakowie też są kombinatorzy z tego co słyszałem.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: Wczoraj 11:54   

eldrive napisał/a:
srednia predkosc na a4 180km/h

OOOOOOOOO SKANDAL !!!!
(nie pisz o tym)
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: Wczoraj 11:57   

vwir napisał/a:
Przejadę 200km zimą z prędkością 120km/h?

Czyli to mnie pytałeś, to ja nie wiem, bo na takie zimowe wyprawy biorę tylko liścia
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1222
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Wczoraj 13:01   

Generalnie pytałem osoby posiadające takie ZOE. Potrzebuję coś, co przejedzie z normalnymi prędkościami bez doładowań 200km, niezależnie od pogody. Leaf II 40kWh od biedy by tyle przejechał, ale ZOE 40kWh powinno sobie łatwiej poradzić (mniejsze zużycie energii na 100km, przy takiej samej pojemności baterii).
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: Wczoraj 13:16   

No przejeżdża jak poniżej:
zima 250 km (16 kWh)
jesień 300 km (13-14 kWh)
lato 350 km (12 kWh)
na ślimaka do 400 km (10 kWh)
Wahania są miedzy wersją R i Q

Pozostaje Leaf 60 kWh
  
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1222
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Wczoraj 13:25   

Nie chcę tyle wydawać na auto, a leafy 60kWh są w kosmicznych cenach. Liczyłem na nowego id.3, ale z tego co widzę to z dopłatami może być różnie. Wybory już się skończyły, więc wcale mnie to nie zdziwi.
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 580
Skąd: lubuskie
Wysłany: Wczoraj 14:32   

Tak tak z dopłatami to wyborna zagrywka.
Teraz Twój wybór, czyli się jeszcze nie skończyły, nadal masz.
  
 
 
jatko 
jatko


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 461
Wysłany: Wczoraj 14:37   

Możesz kupić ZOE bez baterii i baterie 40kWh osobno, ale wtedy to kupowanie kota w worku, bo auta nie przetestujesz przed zakupem
_________________
Volt 2014

Boże wybacz wszystkie bluźnierstwa jakie padają pod moim adresem z ust kierowców jadących za mną

https://www.facebook.com/iNasiTuByli/
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 263
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Wczoraj 15:31   

co do wymiany baterii to podoba mi się opcja z BMW i3, gdzie bez większych problemów można włożyć nowy zestaw.

https://allegro.pl/oferta/bmw-i3-bateria-120ah-2019r-3300km-8500664266

jest nawet najnowsza 120Ah (40kWh), aczkowiek póki co moje 29kWh mi wystarcza, ale jak będzie więcej tańszych ofert to może się skuszę :)
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 626
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: Wczoraj 15:49   

tomusy napisał/a:
co do wymiany baterii to podoba mi się opcja z BMW i3, gdzie bez większych problemów można włożyć nowy zestaw.

Czy to znaczy że tu jedną baterię się wyjmuje i drugą wstawia bez potrzeby programowania itp?
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 263
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Wczoraj 23:18   

krawcu napisał/a:
tomusy napisał/a:
co do wymiany baterii to podoba mi się opcja z BMW i3, gdzie bez większych problemów można włożyć nowy zestaw.

Czy to znaczy że tu jedną baterię się wyjmuje i drugą wstawia bez potrzeby programowania itp?


Tak prosto zapewne nie jest. Na pewno trzeba od nowa połączyć obieg płynu i go uzupełnić i odpowietrzyć. Co do przeprogramowania auta to nie mam wiedzy. Pytałem kiedyś tego co sprzedawał i w opisie dał że wymienia za 2k PLN (robocizna), oczywiście jeśli się kupi od niego baterie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11