SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
samochody elektryczne na allegro
Autor Wiadomość
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 376
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2017-12-01, 14:48   

To jest samochód demo. Wersja VISA bez pompy ciepła z tego co pamiętam. Miałem się okazje nim kawałek przejechać.
Relacje opisane były w tym wątku:
http://forum.samochodyele...ighlight=#17683

Obecnie mój tata jeździ identycznym tylko niecały rok starszym i bardzo sobie chwali.
 
 
njet

Dołączył: 01 Gru 2017
Posty: 28
Wysłany: 2017-12-01, 16:16   

Dzięki za odpowiedź!

Ma chademo, 6.6kw ładowarkę, ale faktycznie nie ma popmpy ciepła. Jak wam się jeździ w zimie bez tej pompy? Czy znaleźliście auto z pompą?

Ten egzemplarz jest dla mnie kuszący, bo zależy mi na kilku rzeczach: świeżej baterii, gwarancji, 6.6kw, chademo oraz tej nieszczęsnej pompie ciepła.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 692
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-01, 20:56   

U mnie jest pompa ale z tego co widzę to przy naprawdę niskich temperaturach i tak się na chwilę załącza grzejnik. Tak jakby wspomaga pompę w razie potrzeby.
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 376
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2017-12-01, 21:43   

Codzienna trasam leafem do i z pracy to ok 80km. Jazda gównie autostradą z prędkością ok 90-100km/h. Po powrocie do domu zostaje zazwyczaj jeszcze ponad 30km zasięgu.
Jak jest potrzeba więcej jeździć to doładowujemy go na fabrycznym kablu 10A co wbrew pozorom zazywczaj wystarcza.
Na razie śmiało można stwierdzić że brak pompy ciepła i standardowa ładowarka 3.3kW wystarczają.
 
 
Karwoś 

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 191
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2017-12-01, 23:01   

10A i 3,3kw??? to jest na 240V ?
_________________
500e
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1811
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-12-01, 23:35   

10A to max 2,3 kW
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 376
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2017-12-02, 10:12   

W zestawie z samochodem zazwyczaj jest ładowarka 10A która nie wykorzystuje pełnych możliwości standardowej ładowarki 3,6kW (a nie 3,3kW jak wcześniej pisałem)
 
 
Karwoś 

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 191
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2017-12-02, 16:58   

Przy 10 A i codziennej eksploatacji dobrze by było podłączać codziennie do sieci - żeby nigdy nie zaskoczył zasięg 10km a trzeba akurat podjechać 20km. Przy 16A też trzeba mieć to na uwadze - ale już mniej. A przy 30A już sprawa się mniej komplikuje.
_________________
500e
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 692
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-02, 21:33   

Nawet gdy stan baterii spadnie do ok. 20-30% to warto je naładować. Pozostawienie na dłużej auta z rozładowaną baterią nie jest wskazane.
 
 
Carlos 
EV Owner


Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 54
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2017-12-03, 17:33   

Wynalazek w dobrej cenie
https://www.autoscout24.d...778f?cldtidx=19
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 233
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-12-03, 22:02   

https://www.autoscout24.d...61867?cldtidx=9
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1209
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-12-03, 23:03   

No rzeczywiście taniej niż w biedronce ;) .
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 995
Wysłany: 2017-12-04, 02:42   

Apropos Fiskera, to auto w moim przekonaniu jest piekne (optycznie). Gorzej z reszta.. przyspieszenie slabe, akumulatory zajmuja duzo miejsca w srodku, mala przstrzen bagazowa, i tylko powolne ladowanie..

Wyglad niesamowity. I gdybym mial wolnych kilkadziesiat tys euro, kupilbym, bo cena pewnie wzrosnie:)
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 39
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2017-12-04, 19:24   Nissan NV200

Czyżby ceny nissanów spadały co sadzicie o taki wynalazku.
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6zl3Df.html
Ładowarka 6,6 KW ponoć na pokładzie tylko żeby ten pakiet zamiast 24kWh był 40kWh
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 276
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-12-04, 20:35   

Cena całkiem przyzwoita ale przebieg też niczego sobie bo już 25000km. Zawsze można grymasić bo pakiet nie taki, a ja jestem zachwycony bo i pakowny i rozrywkowy dla całej rodzinki. Moim zdaniem zakup praktyczniejszy niż kupno Leafa. Chcesz 40kWh, a proszę tylko cena będzie prawie x2. Ja mam określone kierunki wyjazdów i ogarniam dziennie 250km z jednym międzyładowaniem. Naprawdę polecam zwłaszcza tę wersję 7- osobową.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 39
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2017-12-04, 21:39   

bodix napisał/a:
Ja mam określone kierunki wyjazdów i ogarniam dziennie 250km z jednym międzyładowaniem. Naprawdę polecam zwłaszcza tę wersję 7- osobową.

A możesz mi napisać ile najwięcej udało ci się przejechać na 1 ładowaniu do pełna.
Jak sprawdzić czy ma pompę ciepła czy tu tylko były z pompą nie tak jak stare wersje leafów.
Zastanawia mnie ten środkowy wyświetlacz na francuskiej stronie z ogłoszeniami maja takie:
https://img5.leboncoin.fr/ad-large/5b8279e14328340bd8bd65052848426b88f1566c.jpg chyba takie same jak w leafach a te na otomoto nawet te nowe maja taki jak w tym z mojego ogłoszenia czym one się różnią prócz tego że wyglądem??? Jaki Ty masz???
_________________
e-nv 200 2016r.
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2017-12-05, 14:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 276
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-12-04, 22:00   

Już nie bije rekordów, ale na początku testowałem i udało się w okolicach 170km. Teraz w zimę nie więcej niż 120km. Ten wyświetlacz z większym ekranem posiada kartę sim i zdalny odczyt kilku parametrów (przydatne), moja wersja trochę okrojona i dokładnie taka sama jak w polskim ogłoszeniu. Pompy ciepła niestety nie ma tylko ogrzewanie oporowe. Jeśli nie masz pasażerów ogrzewanie kierownicy i przednich foteli działa doskonale i nie wpływa na zasięg, przynajmniej komputer tego nie sygnalizuje.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
 
Wojtasek0
Ampera for EVER


Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 37
Wysłany: 2017-12-04, 22:08   

Cześć
Mam takiego Nissana tylko w wersji 2 osobowej i jak dla mnie jest mega.
Do codziennej pracy w Warszawie , czyli około 100-150 km dziennie jest ok.
Zasięg realny jak u mnie to max 130 km bez klimy w lecie...
W ciągu pół roku zrobiłem nim 12.000 i jak na razie jest OK.
_________________

 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 39
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2017-12-04, 22:43   

Jak poznać czy ma ładowarkę 6,6kW z przodu są dwa gniazda i na wyświetlaczu podaje czas ile do pełna będzie ładować na 3kW i na 6 kW czy to oznacza ze ma???
Gość mówi ze przygotowany do obsługi ładowarek 6,6kW
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 39
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2017-12-04, 22:46   

bodix napisał/a:
Pompy ciepła niestety nie ma tylko ogrzewanie oporowe. Jeśli nie masz pasażerów ogrzewanie kierownicy i przednich foteli działa doskonale i nie wpływa na zasięg, przynajmniej komputer tego nie sygnalizuje.

Czyli żadne e-nv200 nie maja pompy ciepła może to ktoś jeszcze potwierdzić???
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 276
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-12-04, 23:08   

Jeśli na wyświetlaczu masz czas ładowania przy 6,6kW to na bank jest przygotowany. Instrukcja do modelu nic nie mówi o pompie ciepła. Jeśli chodzi o zasięg to jak dorwę tani pakiet z rozbitka Leafa lub 200 to popracuje nad adaptacją zwiększającą zasięg, a miejsca to w 200 jest do oporu na takie zabawy. Mało tego bo Nissan i Symbio dokładają ogniwa paliwowe i mamy zasięg 600km z tym, że Symbio wstawia wodór, a Nissan pracuje nad bioetanolem. Konstrukcja 200 jest rozwojowa i ma potencjał.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 39
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2017-12-04, 23:37   

bodix napisał/a:
Instrukcja do modelu nic nie mówi o pompie ciepła. Jeśli chodzi o zasięg to jak dorwę tani pakiet z rozbitka Leafa lub 200 to popracuje nad adaptacją zwiększającą zasięg, a miejsca to w 200 jest do oporu na takie zabawy.

Dzięki za info bodix będę myślał nad tym jak dojdzie do zakupu to się będę uśmiechał do Ciebie o instrukcje bo auto ma ale po czesku czy jakoś tam. Napisz mi jeszcze który masz rok tej twojej 200 i jaki przebieg jak możesz.
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1811
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-12-05, 00:11   

A takiego taniego Leafa z Japonii ktoś chce :)
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2887
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-12-05, 02:06   

jas_pik napisał/a:
A takiego taniego Leafa z Japonii ktoś chce :)



normalna cena ;)
w UK takie są już poniżej £6000 (przedlift)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 692
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-05, 06:53   

Zauważyliście, jak zrobiona fotka, żeby nie było widać ile kresek ma bateria? ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14