SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot 106 electrique
Autor Wiadomość
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2015-08-03, 07:43   

Zrobiłem trasę w góry do kolegi z forum.
200km. Po naładowaniu do 100% lecz nie do pełna (bez wyłączenia ładowarki bo szkoda czasu) 98 km, ostatnie 15 km Jasło-Folusz bardzo oszczędnie i pól km trzeba było dopchnąć. ;)
Jazda po wyłączeniu ładowarki daje już 100km bez kłopotu.Wskaźnik schodzi poniżej 100% po 10km.
Jak ktoś chętny pogadać, użyczyć prądu Jasło-Ostrowiec dzisiaj jestem za..gdyż wyruszam wkrótce, a trzeba stanąć dwa razy..a gniazdek brak.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2751
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-03, 09:04   

wpadaj do mnie ;)
a komputerek doszedl?
jak nie to dzis lub jutro dojdzie... :)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-11, 06:33   

Pytanie następujące:
Co jest przyczyną ciągłej pracy wentylatora dmuchawy silnika, ale wolne obroty, jak się ucha nie dostawiono to na pierwszy rzut nie słychać.
Załącza po stacyjce.
Czy to niedomagania silnika, koniec szczotek, zaaktywował ten objaw?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Lolek electric 
Motoparalotniarz

Wiek: 63
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-11, 10:04   

Nie jestem na 100% pewien ale wydaje mi się że to tak powinno być, na maxa wchodzi jak czujnik temperatury poda 1, u tych u których jest cisza to najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ opornik redukcyjny. L
 
     
skuhn

Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 23
Wysłany: 2016-02-11, 10:07   

U mnie tez pracuje na wolnych obrotach po wlaczeniu stacyjki. To ma sluzyc wydmuchiwaniu pylu ze szczotek chyba.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-11, 13:59   

To auto ma 100tyś km.
Mam drugie ma 20 tyś i tam nie kręci się stąd pytam.
Nie zerkałem na schemat jak to tam jest zaimplementowane.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-17, 15:14   

Zrobiłem skuchę..
Jak coś grzebałem wyskoczyła wtyczka..normalnie wiatrak kręci cały czas.
Co do ładowania z dodatkowych ładowarek to moc jest grubo niższa niż myślałem..
7Kw a myślałem, że 9Kw całościowo.
Gdy podpiąłem komputerek serwisowy widać.

Dziś robię dolewanie wody po ładowano serwisowym.
Nie mam PDFa ze sobą bo lewą stroną tyłu się nie wylewa tylko z prawej niezależnie od strony lania.
Weszło ze 3-4l chyba za 5.5 tyś.km.
Lejąc w ArG weszło 0.2l może a ArD 1.8, AVinf 1.5, AVsup 0.5l to tak w przybliżeniu. Lejac na tył wylewa się tylko z prawej strony, albo z dziurki pośrodku komory baterii.
Nie podoba mi się to. Dziura w wężu zapewne.
Pół roku temu lało z obu zdaje mi się.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 34
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-02-18, 01:40   

Na pewno ci wężyk zeskoczył przy jakiejś drobnej detonacji w aku, często też w tylnym pakiecie po lewej stronie bliżej belki i koła zakleja się przepływ przez bardzo mocne zagięcie wężyka (wada fabryczna) http://elbilhjelpen.no/htm/tjenester.html wtedy podczas ładowania nie mają się gdzie gazy wydostawać bo pod maską jest złącze z zaworem i gdzieś musi wężyk zeskoczyć, musisz koniecznie zdemontować tylny pakiet i zlikwidować przerwę i zapewne też ten zator.
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-19, 00:17   

Dla dobra sprawy wyjmę zaworki z szybko złącze.
Jak załatwie podnośnik to zajrze.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
elektryk22

Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 3
Wysłany: 2016-02-22, 12:21   

Zdjęcia bys jakieś wrzucił:) milej czyta się o aucie, które się widzi:)
_________________
Szambo-eko-betonowe.pl/krakow/
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-23, 22:53   

Z tego co kojarzę nie ma możliwości.
Strona nie zezwala.
Dwa nie mam programu by przyciąć do 240 KB.
Poza tym nie wiem o jakie zdjęcia chodzi?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-26, 14:57   

Już wiem skąd różnice w mocy ładowania.
Komputerek evlite pokazuje moc po stałym.
Wczoraj ładując się na Galactico z sieci pokazuje 8.2kw.
To by już się bardziej zgadzało.
Co do zużycia paliwa..to szybko ubywa.
Już trzeci zbiornik poszedł.
Jeden na miesiąc (8l).
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
skuhn

Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 23
Wysłany: 2016-02-27, 10:01   

Miło mnie zaskoczył ostatnio moj Pug bo pomimo dynamicznej jazdy, kilku kilometrów po górkach zrobiłem 70km i dopiero zapaliła się kontrolka ładowania. Temperatura zewnetrzna około 0C.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-27, 22:50   

Ja wczoraj/dzisiaj zrobiłem 190 km i raczej rozczarowany. Prądu ubywa szybko, trzeba jechać dużo wolniej. Temperatura zewnetrzna niska to mniejsza szybkość średnia, kilometrów mniej o 15%. Temperatura baterii doszła do 20stopni po drugim szybszym ładowaniu, ale wychładza się szybko.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
skuhn

Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 23
Wysłany: 2016-02-28, 10:22   

Jakim cudem robisz 190km? Masz seryjne Safty?
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2751
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-28, 12:33   

skuhn napisał/a:
Jakim cudem robisz 190km? Masz seryjne Safty?


nie ma takiej opcji. Na seryjnych saftach max to jest 120km zasięgu, ale to jako rekord.
W normalnej eksploatacji jak są zdrowe baterie to 80-100km
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1395
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-02-28, 13:03   

Paweł zrobił szybką ładowarkę na podstawie mojego schematu.
I ma 1,6% na minutę dlatego może po drodze się doładowywać z sieci 3 fazowej
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-28, 18:11   

Haha..
Chodziło mi,że trasę zrobiłem 190km i zajęło mi to kupę czasu.
Moj rekord 106km z wyłączonym wspomaganiem.
Ładowarka idzie 1%/min.
Ale wczoraj gdy zimno było szło o wiele wolniej.
Nie wziąłem komputera stąd nie widziałem prądów.
Kolega stwierdził bym nie zwiększał już mocy ładowania bo aku nie są nowe i mogą się rozwalić.
W tej chwili 50A a auto ładuje normalnie 20A.
A co wy na to?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1052
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-28, 21:11   

W Scootelcu (takie same aku), ładowarka ładuje ok 50A na początku.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-28, 22:43   

Chodziło mi o to,że pomimo wieku czy można ładować wyżej? Producent zezwala na 150A, ja myślałem o 90A, nie to choć 70A by móc być bardziej mobilnym.
Czy pomimo wieku baterii 17lat mogę bezkarnie ładować jak nowe?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-29, 19:47   

Jak już grzebię przy samochodzie, mam kolejne pytanie,i ciekaw jestem odpowiedzi.
Wymieniałem profilaktycznie szczotki silnika jazdy i dwie są krótsze o około 8mm od drugich.
Zakładam, że w chwili wkładania były równe.
Czyżby na łączniku był taki spadek i mniejszy/większy prad i nierównomierne zużycie?
Czy inne pomysły?
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1052
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-29, 19:59   

Zużycie szczotek to głównie nacisk (sprężynki) i często blokowanie w szczotkotrzymaczu. 8 mm to dużo jazdy. Ja bym wymienił dwie. Nie znam silnika, są w nim szczotki co 90°?
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1098
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-02-29, 20:28   

Forum nie zezwala na dodanie zdjęć.
Obcowzbudny, cztery szczotki co 90st.
Stare grafitowe, nie oryginalne raczej, nowe bardziej węglowe też nie oryginał.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1052
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-29, 21:59   

Tutaj http://www.elektrocarbon.pl/ zrobią szczotki jakie czcesz. Generalnie duże obroty mały prąd-bardziej węglowe, duże prądy-bardziej mosiądz. Trzeba poszukać oznaczenia oryginalnego materiału.
 
     
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1084
Wysłany: 2016-03-01, 10:49   

Cytat:
Forum nie zezwala na dodanie zdjęć.

:arrow: Dodawanie ilustracji
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12