SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf grzanie kierownicy
Autor Wiadomość
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 140
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2018-06-20, 12:22   Nissan Leaf grzanie kierownicy

Czy u Was też ogrzewanie kierownicy wylącza się po jakimś czasie i dopiero wylączenie/wlączenie całego auta umożliwia ponowne wlączenie grzania kierownicy?
Można to zmienić, żeby nie wylączało się samo?
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-06-20, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2319
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-06-20, 13:35   

Nie. U mnie działa tak długo jak jest włączone i mogę je sobie włączać i wyłączać kiedy chcę. Tyle tylko, że nie utrzymuje idealnie jednej temperatury, tylko ma zauważalną histerezę. Czyli grzeje się do dość wysokiej temperatury, a potem wyłącza i załącza z powrotem gdy jest już dość chłodna.
 
 
wester 


Dołączył: 20 Sty 2017
Posty: 71
Skąd: Łupowo
Wysłany: 2018-06-20, 21:09   

U mnie tak samo jak u vwir,
 
 
rey 
Leaf 24, 2014

Wiek: 46
Dołączył: 23 Lut 2021
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-11-17, 10:23   

Czyli regulacja w leafie pierwszej generacji jest jednostopniowa i nie ma możliwości regulacji grzania kierownicy?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 2319
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2021-11-17, 10:34   

W sumie to jeszcze nie miałem auta, które by na to pozwalało. Tak samo ma leaf II, tak samo ma mach-e. W leafie I to co jest niefajne to kierownica grzeje długo i bardzo mocno, później termostat ją wyłącza i chłodzi się do bardzo niskich temperatur i tak w kółko. Powinni zmniejszyć granicę pomiędzy załączeniem i wyłączeniem.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1685
Wysłany: 2021-11-17, 10:37   

W jakims seacie mozna regulowac grzanie.

W Tesli tez nie mozna, ale potwierdzam, ze lepsze histerezy maja ustawione niz leaf.

Chociaz jesli juz jest grzanie kierownics to i tak plus.
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
Barca

Dołączył: 13 Maj 2019
Posty: 264
Wysłany: 2021-11-17, 13:42   

Zgadzam się z przedmówcami, kierownica w Leaf I albo parzy albo mrozi. W Bolcie nie da się wyczuć kiedy dogrzewa kierownicę, cały czas ma tą samą temperaturę (też nie ma jej regulacji).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14