SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 07:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
Grooby78 

Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 64
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2022-11-17, 08:05   

Hybrydzik napisał/a:
Awaria nie usunięta auto nadal tkwi w tym samym. Kontaktowałem się z Patrykiem i troszkę mnie zasmucił co może być ale jeszcze próbuję coś zrobić.

A można wiedzieć jakie są te przypuszczenia?
 
 
Hybrydzik

Dołączył: 11 Kwi 2022
Posty: 8
Wysłany: 2022-11-17, 09:54   

Po kodach błędów że to może być bateria napędowa:

P0AC4 Hybrid Powertrain Control Module Requested MIL Illumination
P1E00 Hybrid Powertrain Control Module 2 Requested MIL Illumination
Drive Motor 1 Control Module P1B0C Hybrid/EV Battery Voltage Isolation
Sensing Circuit 2 High Voltage
Drive Motor Control Module
P1B41 Hybrid/EV Battery Voltage Isolation
Sensing Performance
Drive Motor 2 Control Module
P1B42 Hybrid/EV Battery Voltage Isolation
Sensing Performance
Drive Motor 2 Control Module
P1B44 Hybrid/EV Battery Voltage Isolation
P1E1F
Sensing Circuit 2 High Voltage
Auxiliary Transmission Fluid Pump Control Module Hybrid/EV Battery Voltage Isolation Sensing Circuit 2 High Voltage
Hybrid/EV Battery System Precharge Time Too Long
P0C78
B3205 Driver Window Motor
 
 
Hybrydzik

Dołączył: 11 Kwi 2022
Posty: 8
Wysłany: 2022-11-17, 10:02   

Grooby78 gdybyś mógł podesłać adres strony gdzie można wykupić taki dostęp jak Twój do oprogramowania to byłbym wdzięczny.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 3780
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2022-11-17, 15:31   

Hybrydzik napisał/a:
Hybrid/EV Battery System Precharge Time Too Long
To raczej wskazuje na problem między stycznikiem precharge a falownikiem lub w falowniku. Chyba że stycznik precharge padł.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Grooby78 

Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 64
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2022-11-17, 18:26   

Hybrydzik napisał/a:
Grooby78 gdybyś mógł podesłać adres strony gdzie można wykupić taki dostęp jak Twój do oprogramowania to byłbym wdzięczny.


Wygląda to tak:
Najpierw musisz sobie zainstalować jakiegoś VPN'a i skonfigurować tak aby było widać, że jesteś z USA.
Następnie wchodzisz na stronę www.ACDelcoTDS.com i dokonujesz rejestracji użytkownika.
Następnie kupujesz dostęp: Service Programming System (SPS2) i płacisz 40 dolarów.
Oczywiście aby móc to robić musisz posiadać interface VCX Nano dla GM, musi on być także zainstalowany na komputerze.
Aktywujesz zakupiony pakiet poprzez wybranie samochodu, po podłączeniu sam się powinien pojawić i nastąpi powiązanie pakietu w nr VIN samochodu.

Tutaj masz link do filmu na YT odnośnie instalacji oprogramowania: https://www.youtube.com/w...list=WL&index=3

A tu drugi z programowaniem: https://www.youtube.com/w...list=WL&index=1
W filmie pokazane jest jak to zrobić na wirtualnej maszynie, ja robiłem po prostu na swoim laptopie i nie było żadnych problemów.

Mam nadzieję, że trochę pomogłem.
 
 
Hybrydzik

Dołączył: 11 Kwi 2022
Posty: 8
Wysłany: 2022-11-17, 18:41   

Wielkie dzięki Grooby78 VCX NANO dla GM już mam z tym że jeszcze nie zainstalowałem z braku czasu , instrukcje do montażu mam od firmy w której kupiłem tego vcx. Z resztą też powinienem sobie poradzić dzięki Twojej instrukcji,a o efektach poinformuję na forum.
 
 
Grooby78 

Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 64
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2022-11-27, 11:29   

Informacyjnie napiszę, iż niedawno zauważyłem że nie działa u mnie w Amperze ogrzewanie tylnej szyby. Sprawdziłem połączenia i bezpieczniki, wszystko było dobrze.
Okazało się, że uszkodzony jest przekaźnik znajdujący się w skrzynce bezpieczników w bagażniku po lewej. Jego oznaczenie to: G8HE-1A7T-R2-DC12.
Oczywiście nie jest dostępny. Na forum Volta okazało się, iż to dość częsta usterka i niedostępny przekaźnik można zastąpić tym:8L8T-14B192-AA. Taki zamówiłem z AliExpress, bo tam był dostępny. Koszt 57 PLN. Niedawno przyszedł, sprawdziłem go, sprawny. Zainstalowałem i znów ogrzewanie działa, wczoraj nawet się przydało :)
Może komuś przyda się taka informacja.
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 421
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wczoraj 7:43   

Cześć. Na pewno się przyda :kufel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 13